Ik ben zeer benieuwd hoe Metal Gear Solid 3 zal gaan worden, hoop veel beter dan MGS2 want die was best saai vond ik (op de PS2). Ik heb gehoord dat het een zeer vet spel moet gaan worden, wat denken jullie? En weten jullie toevallig nog site's (als die al bestaan) van MGS3?
Nee bestaan nog geen sites. De codenaam is tot nu toe The Patriots en meer is er niet over bekend. Op E3 zal hij zeker geshowed worden voor in ieder geval de PS2 dus nog even geduld Lijkt me wel weer cool als ie eerste op de Xbox komt, maar dat zal wel niet met de slechte resultaten van MGS2 voor de Xbox.
Ik ben zeer benieuwd naar MGS 3. Ik heb nog nooit deel 1 gespeeld. Daarom vond ik MGS 2 helemaal niet slecht. Ik vond het juist een lijp spel, maar ja smaken zullen wel verschillen. Ben benieuwd
Deel 1 moet je wel spelen man ... en de delen op de MSX .. dan volg je het verhaal. Deel 2 is eigenlijk een droom .. ben benieuwd naar Deel 3 ja ... hopelijk zien we big boss en octobus
Deel 1 is veeeeel beter dan deel 2 Okee qua graphics niet echt maar qua verhaal en gameplay roeleert de PSX ghehe. Deel 3 lijkt me echt weer goed te doen. Snake ownt.
Jah ok maar het is toch een soort van deel 3 ik bedoel vice city noemde ze ook altijd GTA 4. maar ok.
VRAAGJE: Komt ie nou exclusief op de Xbox uit ja of nee??? Want las pasgeleden dat ie exclusief uitkomt voor ps2