1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geef XBW.nl een next-gen uitstraling!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Boes, 16 nov 2006.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja dat limoen groen zou ik ook niet doen, een forum moet makkelijk leesbaar blijven en dat is door dat felle groen niet zo. Ik zou gewoon het logo aanpassen, want de oude staat er nog op. :)

    Klaar: Next Gen XBW!
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Juist.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm. Goed, het is natuurlijk niet iets wat jij definitief voor ogen hebt (toch?), maar deze vind ik stukken minder vergeleken met wat we nu hebben. Jouw schets is wat strakker en heeft meer 'style'. Ik vind echter de buttons verschrikkelijk en ook het kleurenschema staat mij persoonlijk niet aan. Het fijna aan de XBW Green Machine is het feit dat hij zo rustig is, simpel, duidelijk.

    Ik zou het echtwer wel een goed idee vinden dat het forum qua stijl meer aansluit bij de frontpage, dat nodigt meer uit denk ik. Hoe dat zou moeten, géén idee!

    Wat de frontpage betreft. Mirik kan zelf niet een geheel nieuwe site coderen. Hij heeft wel al ontwerpen (en laten zien, top secret though :+ ). Wanneer deze er door komen is nog maar de vraag. Normalitair neemt Jorrit zoiets voor zijn rekening, maar wanneer deze een nieuwe frontpage kan realiseren weet ik niet!
     
  4. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind niet alleen dat felle groen lelijk, maar die knoppen vind ik ook niet mooi. Dat zijn tutorialachtige knoppen, dan vind ik die van Dioga op alle fronten beter.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is ook een schets, hè. ;)
     
  6. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dan nog past de kleur van die knoppen totaal niet bij het felle groen. Kan wel een schets zijn, maar als die schets niets blijkt te zeggen over hoe het werkelijk moet worden, heb je ook weinig aan zo'n schets :+
     
  7. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat ik die schets mooi vind, maar deze ben ik nu wel een beetje zat aan het worden ;) dus vernieuwing is geen slecht idee imo.
     
  8. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    De huidige knoppen en het logo zijn wel aan vervanging toe ja. Die heb ik destijds aan de frontpage aangepast, maar aangezien die 'nieuw' is...
    Ik bedoel dan de 'post reply, quote en new thread' enz. knoppen.
     
  9. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het prima zo hoor. Oud en vertrouwt! Ik zit niet te wachten op felle en hippe kleuren.
     
  10. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Tjah, de beslissing is niet aan ons hè.. Jorrit en dergelijke moeten het uiteindelijk realiseren. Al denk ik wel dat veel mensen hier op het forum goede ideeen hebben en bereid zijn om te helpen * denkt aan pro photoshoppers etc.
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle knoppen en dergelijke, dat zijn volgens mij toch echt vBulletin standaard knoppen, die je, tenzij je gaat hacken, niet kan veranderen.. En dan kan je je vB licentie kwijt raken, als ik me niet vergis, that is.
     
  12. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    I agree, ik zou het ook wel tof vinden om een nieuwe restyle te zien! Doe het dan zo dat je gewoon via dat sub-menutje nog het oude kan selecteren voor de oldschool liefhebbers.
     
  13. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan toch prima om naast "The Green Machine" nog enkele andere, nieuwe, skins toe te voegen. Kan iedereen kiezen wat deze het liefst heeft, iedereen blij.
     
  14. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Nou, hacken...
    Alle afbeeldingen staan in 1 map opgeslagen. Kwestie van downloaden, openen, aanpassen en opslaan. En daarna uploaden natuurlijk. Skins maken is verder gewoon legaal hoor, daar heeft vBulletin echt geen problemen mee. :)
    De meest opvallende afbeeldingen in Green Machine zijn niet meer van vBulletin maar heb ik opnieuw gemaakt of aangepast. Is verder niet moeilijk, alleen erg saai en behoorlijk tijdrovend.
    Vergelijk het eens voor de grap met de standaard skin. :+
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hahah ja die standaardskin is echt fugly :+
    Maar een extra erbij om te matchen met de frontpage is geen verkeerd idee..
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, ik dacht ooit eens ergens gelezen te hebben dat die krengen allemaal diep in vBulletin zaten, en die oude skin is idd wel ranzig 8)
     
  17. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ik heb altijd al geroepen dat xbw de lelijkste site van nl is.. dus ik zou een restyle zeker waarderen.. alleen de frontpage aanpassen zal al heerlijk zijn..
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind die Green Machine al vervelend en druk 8)
     
  20. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga XBW zo lezen dan!
     

Deel Deze Pagina