1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    kan ik films afspelen van een usb-stick van 8gig die HFS+ geformatteerd is?
     
  2. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem
    want ik wil een video streamen naar me xbox 360 met het programma Tversity!
    maar ik wil zeg maar meteen een youtube filmpje streamen dus alleen die url plakken en dan meteen kijken. maar als ik dat doe staat er steeds bij status :Error - Unknown XML file encountered, file type is html
    Failed refreshing youtube - Dogg

    wat is hier het probleem van ?!!
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nu heb ik de complete tut doorgelopen.
    Maar, ik zit met het volgende probleem.
    Mijn laptop ziet mijn 360 niet.
    Ik heb geen idee wat ik fout doe, want in het verleden heeft het allemaal gewoon gewerkt.
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    En hij herkent het ook niet onder WMP 11? Normaal gesproken ziet hij dan de Xbox 360 gelijk als ie verbonden is :9

    Misschien ook eens een netwerk test proberen op je Xbox 360? :9
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    het lukt me met macdrive niet om te formateren naar HFS+. Elke keer ontstaat er een niet gedefinieerde error. Iemand enig idee?

    edit: http://www.robvanhamersveld.nl/?cat=8

    ik krijg niet de optie initialize maar alleen maar format.....
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    YES YES YES!, Eindelijk het probleem opgelost, het is dan wel 3 uur zodirect....maar het is wel gelukt, en dan boeit me dat niet ;).

    Ik ging nog eens flink googlen...en uiteindelijk vond ik dit.

    http://www.vistaheads.com/forums/mi...-vista/157055-netwerk-detectie-bij-vista.html


    Bij de services (Systeembeheer) zorgen dat UPnP Device Host op
    automatisch staat en SSDP Discovery op handmatig. Worden beide gestart
    als het goed is. Daarna nog eens Netwerk Detectie inschakelen. Verschil?


    Voor mij dus een gigantisch verschil....SSDP stond dus gewoon uit hier..ik zette em aan...toen heb ik bij netwerk centrum bij detectie aan gezet, en hij deed er ineens veel langer over..en weg was 'aangepast' . Toen bij media sharing gecheckt en gelijk vond hij de 360...op 360 getest...en ALLES werkt nu, nog nooit zo goed gehad.


    Ik las hier boven mij dat dit probleem al veel vaker is voorgekomen....ik hoop dus dat het aan deze setting ligt, dus ik zou zeggen, try it out!!!!
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  7. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een probleem...hopelijk kunnen jullie mij helpen!
    Mijn Xbox 360 herkent mijn laptop etc. en ziet ook alle (film) bestanden.
    Als ik een film wil kijken krijg ik bij elk bestandje een fout code, bijvoorbeeld deze: 69-C00D36B2

    Alle filmpjes die ik heb zijn .avi of .mp4, als ik het goed heb moet de 360 deze supporten. Ik zie namelijk wel de thumbnails van sommige..Ik probeerde die optionele media update te downloaden maar ik zou me god niet weten waar die staat. Hopelijk kunnen jullie mij snel helpen ! :thumbs:
     
  8. Richi3

    Richi3 The Jiggy

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kan je die gewoon via live downloaden (via die error).

    Ik krijg mn (hi-def) mp4 bestanden daarom echt niet te zien via mn xbox. Hoe krijg je dat voor elkaar?

    Edit: Als ik ze rename naar .wmv doen ze het wel op eenofandere manier..apart :D
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  9. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem
    want ik wil een video streamen naar me xbox 360 met het programma Tversity!
    maar ik wil zeg maar meteen een youtube filmpje streamen dus alleen die url plakken en dan meteen kijken. maar als ik dat doe staat er steeds bij status :Error - Unknown XML file encountered, file type is html
    Failed refreshing youtube - Dogg

    wat is hier het probleem van ?!!
     
  10. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    De Optional Media update staat bij game-addons.:)
     
  11. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tversity is al bekend hier, en er zijn volgens mij een paar topics die erover gaan. Het is iig wel bekend bij ons :9
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Herkent mijn 360 ook netwerkschijven (NAS)? Als ik die HFS+ formatteer?
     
  14. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag :

    Ik had op een kamertje een oude AMD athlon 800 staan die ik met een exerte HDD gebruikte voor audio en photo (lees vakantie foto) streaming gebruikte richting mijn 360.
    Dit liep allemaal als een trein ook al was het een oud hok.Ik moest bijvoorbeeld wel even een USB 2.0 poortje kopen (voor de snelheid)en heb er wat extra geheugen ingeprakt.
    Voor het streamen gebruikte ik gewoon mediaplayer 11.

    Nu is mijn ouwe pc'tje overleden en heb ik voor niets een andere gekregen , een Pentium 3 800 , ik netjes usb poortje,externe HDD en videokaart etc. overgeschroefd en het apparaat werkt voor een 800 eigenlijk nog best wel heel lekker.
    Maar het streamen van de pc naar de 360 gaat vrij traag, daar waar ik anders foto's door kan klikken moet ik nu zeker een seconde of 4 a 5 wachter voordat de volgende foto op het scherm komt.
    Ik gebruik nog steeds windows mediaplayer 11 en de computer is van vergelijkbare specificaties.
    Wat zie ik over het hoofd ?
    En is het mogelijk om in configuratiescherm->system->apparaat beheer->hardware->USB controller de bandbreedte op te schroeven voor de USB poorten of is dit een fixed value ?

    Bedankt alvast !!!
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Om mijn probleem nog maar eens te posten. Iets uitgebreider deze maal.

    Ook al op GoT gezet, daar heeft men ook nog wel eens verstand van dit soort dingen. Help!

    Edit ; De foutcode die ik krijg als ik een PC zoek via de 360.

    W : 0000-000B
    X : 0000-F001
    Y : 0000-0000
    Z : 8000-4005
    ID : 0008-0000
     
  16. Den haag

    Den haag Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 naar pc

    Ik ben in bezit van een xbox 360.Wat ik graag zou willen is dat ik mijn films fotos en muziek via de xbox360 kan gaan kijken en luisteren
    De xbox staat op een router van THOMSON speedtuoch 780 van kpn.Ik kan wel contact maken met xboxlive geen probleem.Maar als ik naar pc (windows xp sevice pack :cool:wil zie dat er wel een soort contact is maar als het scherm SELECT SOURCE ik beeld komt moet je 30sc wachten maar geen pc.Ik heb een xbox 1 gehad maar dat ging allemaal perfect,kon alles kijken en beluisteren.Alles is goed aan gesloten.
    Wie zou mij kunnen helpen????.Ik heb ook naar de tuts gekeken http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=105652 en een aantal dingen gedaan maar geen pc te vinden op xbox en op pc geen xbox

    Error report
    W:0000-000b
    X:c000-4003
    Y:0000-0000
    Z:0000-0000
    ID:ffff-ffff
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  17. Paul10

    Paul10 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb een probleem met het aansluiten van de pc aan de xbox.
    De situatie is als volgt en daar zou meteen een probleem kunnen zitten.

    Ik heb internet van UPC en dat komt binnen via de kabel, daaraan zit een modem vast. Aan die modem zit via een UTP kabel een draadloze router. Via die router heb ik draadloos op mn pc. Ik heb de Xbox weer via een utp met de draadloze router verbonden, internet doet het op de xbox, en de nieuwe update is gedownload. Dat gaat goed. De PC maakt echter geen contact met de Xbox. Komt dat doordat hij niet direct is aangesloten aan de xbox? Is de constructie misschien te moeilijk voor hem? Heb echt lopen kloten en zoeken maar het lukt me niet.........Pc is vista basic met zowel Zune als WMP11.

    Zou het zo moeten zijn dat zowel de xbox als de pc met een utp aan de router zitten? Of zou ik de pc draadloos kunnen laten en met de utp verbinden aan de xbox? Iemand een tip? Iets met IP adresses?

    Als ik in wmp11 naar media sharing verschijnt er geen xbox icoon in de lijst en ook in mijn netwerk komt geen xbox voor. Ook heb ik geprobeerd de firewall uit te zetten, maar dat had ook geen resultaat.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat me opvalt is dat wanneer je gebruikersaccountbeheer uit/aanschakelt...dat je netwerkinstellingen ook gelijk weer op aangepast staan. Had ik net..toen ik Tversity ging updaten...en toen moest gebruikersaccountbeheer even uit. Dus ik bij systeembeheer en services kijken en ja hoor...die discovery ding stond weer uit, dus dan weten jullie waar het aan ligt als je dit krijgt na tversity of iets anders.
     
  19. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb een probleem. Ik heb met mijn Dell laptop (Vista Home premium) gewoon internetverbinding. Ik heb mijn laptop en mn xbox aangesloten op een switch, welke doorlinkt naar de modem.

    Nu wil ik media delen, maar Vista vindt geen netwerk! Dus kan ik ook geen media deling in Windows Media Player activeren.

    Zie deze afbeelding over wat Vista vindt van mijn Netwerk.

    [​IMG]

    Wie kan mij helpen een netwerk te vinden?
     
  20. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens ff of er wellicht hetzelfde ip-adres aan de x-doos en de pc wordt toegekend
     

Deel Deze Pagina