Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook niet. Ik probeer het morgen nog anders terug naar de winkel ermee...
     
  2. MisterT

    MisterT Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de 360 superbundle gepre-ordered bij de FRS en hij is vandaag geleverd in de winkel en ik heb hem opgehaald. Voor 170 Euro geen slechte deal leek mij. Ze heb geen losse exemplaren geleverd gekregen (Nijmegen centrum).

    Ik ben onder de indruk van de kwaliteit van de instrumenten, het voelt allemaal prima aan.

    Ik had overigens geen problemen met het connecten van de instrumenten. Wellicht ligt het aan de volgorde van connecten?
     
  3. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is gisteren bij mij bezorgd door de o zo lieve postbode :D
     
  4. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zat toch een telefoonnr. in de doos van een servicecentre?
    Zou gewoon even bellen of mailen naar Activision.
     
  5. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien probeerde je buurman precies op hetzelfde moment zijn controller op jou xbox aan te sluiten.. 8)
     
  6. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    kmoet nog 1 liedje expert gitaar|:-, satch boogie die heeft een bes wel pittige solo:9
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Even een mailtje gestuurd om mijn order te cancellen, zal maandag ook nog even bellen voor de zekerheid. Wel klote dat ik met creditcard van me pa had betaald. Visa is best klote bij teruggave, dan kan je het niet zo makkelijk (of helemaal niet) doorsturen naar een bankrekening geloof ik.

    Ach, zometeen even naar de Mediamarkt en hem dan daar halen. Heb er zin an :)
     
  8. MrMike

    MrMike Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht... ik heb gister ook mijn band pakket gekregen en na een tijdje spelen bleek al dat mijn rode trommel niet goed werkt, je moet hem bijna doormidden slaan wil je er een hit uit krijgen, ik heb eens op internet gezocht en dit blijkt grootschalig voor te komen, nou heb ik ook gelezen dat je met behulp van een MIDI to USB kabel dat ding kan tunen, alleen waar haal ik in godsnaam zo'n kabel vandaan? Via Activision kan het niet want die levert die kabeltjes niet in NL :confused: Ik vind dit echt gewoon beneden peil dat ze na al die problemen in de USA met de drumkit er nog niks aan gedaan hebben voor de leveringen in de EU, ze hadden at least ff een tune functie in de game zelf aanbrengen....
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  9. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje aan diegene die de gitaar hebben: Kan de hals van de romp gehaald worden?

    En is de gitaar ook ergens los te koop, zonder iets erbij?
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  10. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem niet maar ik weet dat het kan (toch:+?), nja ik weet 99% zker dat et kan:+
     
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Jup, dat kan. Dat klotesysteem met die pinnetjes is er echter uitgehaald, dus als het goed is gaat deze niet zo snel stuk :+
     
  12. MisterT

    MisterT Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, zo wordt hij ook geleverd.

    @MrMike: probeer eens een muziekwinkel, bv waar ze ook keyboards etc verkopen.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe werkt de touchpad op de gitaar? Reageert ie altijd goed? Slaat ie niet opeens noten aan terwijl je het niet eens aanraakt? Werkt het fijn?
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Net geowned door mediamarkt :+ moet mijn annulering maar annuleren. En dan maar een weekje langer wachten.

    Of even kijken of iemand hier zijn game wil verkopen? O-)
     
  15. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Enig idee hoe duur en gewoon bij alle winkels te halen? op internet zie ik alleen maar bundels staan of gitaar + game.
     
  16. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik gebruik 'm nauwelijks, omdat je zo snel moet schakelen tussen de fretknoppen en het touchpad dat je ergens met je vinger op de oranje touchknop zit :+ Die paar keren dat ik 'm wel gebruikt heb werkte die prima.
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik denk dat dat een reactie was op je eerste vraag (Of de hals los kan). Voor zover ik weet kan je de gitaar niet los kopen.
     
  18. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    GOED NIEUWS (denk ik), bij Gcshop is de levertijd van de gitaar bundel veranderd naar 1-2 werkdagen dus als goed is hebben ze ze vandaag binnen.
    En als goed is heeft iedereen em dan maandag binnen, hoop ik teminste want ik wil nu spele ><

    Ps: reageren ze wel op mails want bij mij reageren ze bijna nooit tot ik de op bel ?
     
  19. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    We willen de full band bundle , niet de gitaar!
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wie is we?

    Ik kan niet wachten...op een nieuwe gitaar. xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina