DoAX Multiplayer?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door RumbleBumble, 27 feb 2003.

1. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n versie al een tijdje geleden besteld en ik kreeg vandaag bericht dat hij morgen aan zou komen. Maar ik vroeg me af, had er nog niet echt aan gedacht. Zit er ook een multiplayer mode bij DoAX? Bijv. een co-op, of een 1 vs. 1 mode of misschien wel een 2 v.s 2 mode? Ik ben eigenlijk wel benieuwd... weet iemand dit?

2. nioz

nioz Pro Timesplitter ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gelezen dat het maximaal met 2 spelers te spelen is. (dus geen 2vs2 helaas)
    Als je single player speelt, dan speel je ook met een partner op het veld, maar die heb je niet helemaal onder controle:
    Je kan één character totaal besturen en van de ander kan je slecht 'sturen' waar die moet staan.

Ik heb het spel zelf niet, maar dit had ik gelezen, ik hoop dus dat het correcte informatie is :)

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.345
    ik heb hem en in multiplay kan je tegen elkaar spelen maar niet bijelkaar in 1 team

4. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor jullie reacties. Ik wist wel dat je in de singleplayer je partner een beetje kon sturen. Maar toch bedankt nioz :)

En psycho17, je kunt dus 1 vs. 1 spelen? Dan zit je dus beiden bij nog een andere speler in het team? De post is nog niet geweest... Anders had ik het waarschijnlijk zelf ff uitgevogeld :)

5. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    wel balen dan dat je niet samen in een team kunt....dan lijkt de multiplayer me al meteen een stuk saaier. maar ik ga hem toch halen want dit spel gaat ECHT rocken!

6. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat ik het nix meer vindt dan een enorm simpel volleybal spelletje met superrr gelikte hete wijven ;)
    hij gaat zeker niet rocken naar mijn mening

7. RobertS

RobertS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi

Waar is het spel al te koop dan?
    groetjes

8. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    het sepl is nog niet te koop...het komt pas op 28 maart

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.345
    je kan bij multiplay niet bij elkaar maar tegen elkaar met een computerbestruudepartner in je team

10. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, die bestuur je met de rechter analoge stick

11. ThePrez

ThePrez AlbaHoL1C

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het volgensmij gewoon met 4players, 2v2 spelen hoor....

Deel Deze Pagina