1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zinge werkt echt vaag....had ik 1 fout gemaakt en 89% dat kan toch nooit:confused:
     
  2. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik wel:):
     
  3. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    op guirhero II is ie al gemaakt door iemand.
    ='http://www.youtube.com/watch?v=6lrlJuxkKc0&feature=related
    knap werk..
     
  4. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn oranje cymbal is kapot weet iemand hoe ik em kan maken de draadjes zitten allemaal vast
     
  5. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Lang leve Youtube... :+

    wat een [EXCUSEME]tyfuslijers[/EXCUSEME] zijn het toch..
    zo focking veel geld ervoor betaald en dan nog zo'n crappy drumkit..:mad:

    zo, dat was mijn rant op activision voor vandaag.. \o/
     
  6. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Is joune ook kaduk?
     
  7. MisterT

    MisterT Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er precies kapot aan dan? Ik vind het allemaal best solide moet ik zeggen. Ik heb nog niet getest of mijn drumkit gecalibreerd moet worden, maar dat is dan het enige volgens mij.
     
  8. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer hem iets hoger te raken , dus niet op het randje van de cymbal. Dan zit je dichter bij de sensor dus zou het beter moeten zijn, maar het lijkt er wel naar dat je die tuning kit nodig hebt.
     
  9. (---Cono---)

    (---Cono---) XBW nOOb

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heeft ook mijn rode tom de geest gegeven...
    Hard/zacht lief tegen praten... niets helpt.
    Ook de strum bar van de gitaar maakt een behoorlijk irritant bijgeluid, een soort van piep geluid alsof hij ergens aanloopt.
    Donderdag eind van de middag de set van consoleshop gekregen en zaterdag middag stuk. Ben wel benieuwd hoe zij met garantie omgaan.
     
  10. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dit zijn precies dezelfde klachten als uit Amerika kwamen. En dit is precies de reden waarom ik voor de RB2 full band package ga. Het is gewoon niet best gesteld met de kwaliteit van de instrumenten van GH:WT.
     
  11. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    dunno, toen de postbode hem kwam brengen was ik er niet..

    maar je kan die kabel nu ook gratis aanvragen in europa ;)
     
  12. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    iemand intresse in een GH WT set?

    150 euro mag je hem op komen halen.

    Het is toch niet echt mijn spel, vind het drummen niet zo leuk als ik gedacht had.
     
  13. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde vanochtend gedaan order gecand en de laatste in heel zeeland gehaald :D Heerlijk spel.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  14. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk op pagina 9 of vraag Burnfout even , hij had hetzelfde probleem. Openmaken , draadje loshalen , strippen en vast solderen. Dan doet hij het weer.

    Maar heb jij hem echt van Consoleshop????????????????
    Die flikkers hebben vanaf donderdag elke dag tegen mij verteld dat hij nog steeds niet geleverd is!!!!!
     
  15. MisterT

    MisterT Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doet mijn gitaar ook. Het is een plastic op plastic geluidje aan de zijkanten van de strumbar. Ik had het idee om er wat olie tussen te gooien. Het is wel irritant inderdaad.
     
  16. (---Cono---)

    (---Cono---) XBW nOOb

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ik een product open ga maken waar ik netto een tweetal uurtje mee aan het rommelen ben geweest... ik ben van mening dat dit nooit de bedoeling kan zijn.
    En ja ik heb hem bij consoleshop vandaan, over het algemeen een prima shop, met garantie afhandeling heb ik verder geen ervaring. Woensdag ging hij op de post en had het pakket donderdag in huis eind van de dag.

    Die van mijn buurman heeft het ook, heel irritant.

    Al met al heb ik het idee een maandag ochtend setje te hebben gekregen, alles zat ook op zijn kop in de doos, gitaar had al een beschadiging achterop etc.

    Schiet nu niet heel het GH world tour product af op een aantal defecten, er zijn plenty mensen die zonder problemen aan het spelen zijn. Mij drumkit reageerde overal prima op. Alleen nu dus rood niet meer.
     
  17. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Hadden ze ook wel even kunnen zeggen dan bij consoleshop , ze hebben altijd tegen me gezegd dat het nog moet komen terwijl het er eigenlijk al is geweest want jij hebt het.=(
     
  18. (---Cono---)

    (---Cono---) XBW nOOb

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad niet netjes van ze, zeg dan gewoon dat de eerste bubs pre-orders de deur al uit is.
    Maar goed al met al heb ik er nu ook weinig aan :)

    Zal er wel op uit draaien dat ik de hele doos weer moet inpakken en op moet sturen. (verzendkosten voor mijn rekening las ik alweer)
     
  19. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, we moeten ze vereren dat jouw drumkit het prima deed, maar liefst een paar dagen lang..................

    Het gaat niet om een paar defecten. Ongeveer 50% van de instrumenten packs mankeert wel iets. Hoe lang is het spel nu uit? 3 dagen? En er zijn al 3 mensen op dit forum met klachten. Van de 10 mensen die het spel hebben zo'n beetje. Dit soort verhalen lees je bovendien op elk forum.

    Dus het product moet wel degelijk 'afgeschoten' worden. Ik ben geen RB-fanboy of iets dergelijks. Ik wilde zelfs eerst ook het GH:WT pack kopen. Maar op basis van de vele defecten (verhalen op Amerikaanse fora) heb ik mijn conclusie getrokken. Het lijkt me vrij onzinnig om ze de hand boven de hoofd te houden. Geef gewoon toe dat dit belachelijk en onacceptabel is.
     
  20. Blaugrana

    Blaugrana Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    De gele button op mijn gitaar doet het al niet meer goed...(vriendin heeft de hard gedrukt ofzo denk ik).

    De knop reageert nog wel maar veert niet goed zoals de andere buttons...

    Iemand hier ervaring mee?
    Zal ik ermee teruggaan of niet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina