hoi, ik weet niet hoe dat level heet maar ik zit wel vast, elke keer als ik aan de riggel ga hangen bij een balkon (om naar de south side te komen) gaat het alarm af!!! ik snap er nix van, steeds op die zelfde plek, ik heb die driver al ge "interviewed" dus dat is het niet
je moet weer overnieuw beginne en alle lichamen goed berstoppen het alarm gaat af omdat je de lichamen niet oged hebt verstopt suc6
Je hoeft niet over nieuw te beginnen. Als je gewoon vanaf dat checkpoint op het balkon terug gaat en ALLE lichamen in het donker neerlegt, zal het alarm niet afgaan.
Hoe herkenbaar deze ellende Ik denk dat ik wel een uurtje of 2 bij dat stuk heb vast gezeten, op iedere mogelijke manier over die riggel geklommen, gehangen, gesprongen. Ik was ook vergeten een lichaam om de schaduw te leggen. Ik dacht dat het wel voldoende zou zijn om 'm in dat kamertje te leggen waar je bouwwerkzaamheden ziet... lichaam lag daar nog gewoon in het licht en dan schiet het idd niet op daarzo. Helemaal boven die kamer kun je trouwens nog ik geloof een medikit vinden en nog iets dacht ik... je moet dan via die ijzeren balken naar boventoe springen.
ik heb een klein probleem:als ge de keuken uitkomt door de cafetaria de eerste van sla ik bewusteloos maar dan, als ge die vent die onder staan(bij die twee ronde trappen) hoe moet ge overmesteren???want als ge die neerschiet of vastpakt dan ziet een andere vent u bie beneden staat!!
Amai, maar das nie zo moeilijk he, ge moet gewoon ffkes de 1ste vent terug naar de cafetarie tillen, dan loopt ge weer naar beneden, daar gaat ge de linkse trap vanaf (let wel op: je moet helemaal links tegen de reling aan leunen...) Dan pakt ge de vent die een beetje naar de computers kijkt, en dan de vent die naar de lift kijkt...
Je kunt ook van de reling afspringen en een zachte landing maken en dan loop je achterom en dan pak je hem van achter, en daarna die andere
Ik heb nu dus ook SC sinds kort (Ruff Ryder I own you one). Maar ik heb even een algemene vraag WTH zijn disposable lock picks????? Ik heb tot nu toe alle levels (ben middenin CIA) zonder die gadhets gehaald, maar volgens scheelt het mij een hoop moeite als ik die dingen kon gebruiken
Ik ga juist altijd de rechtertrap af, maar stop na een paar treden. Dan kijk ik tussen twee treden door en schiet de ene gast in zijn hoofd. Vervolgens is het gewoon langzaam op de ander af lopen en vastpakken. Is bij mij altijd gelukt op deze manier.
ik ben in de keuken en ik kom niet verder want ik weet niet hoe je die poppetjes kilt. kan iemand me helpen alvast bedankt????
Je moet eerst even wachten tot dat die gozer in het zwart weg is, dan moet je tot achter die achterste kok sluipen en hem gewoon neerslaan (rechter trigger ). Dit alarmeert die andere kok en hij probeert dan naar het alarm te lopen, maar als het goed sta jij in de weg en sla jij hemook gelijk neer.
hallo is er wel iemand op dit forum want ik ben de 1ste keer op dit forum en ik snap er niks van kan iemand me helpen op mijn vraag:ik ben in de keuken en ik weet niet hoe je die koks moet killen kan iemand mee helpen????
je moet ze niet vermoorden, je moet wachten tot dat het gewapende mannetje vertrekt, dan klop je ze gewoon neer, let wel dat ze niet de kans krijgen alarm te slaan
Ik word gek ! Vanaf de keuken heb ik alle lijken in de vriezer gelegd (stuk of 6) en als ik daarna bij die lift kom (camera kapot geschoten) en de deur open doe gaat het alarm af en zie ik nog net dat er lijken gevonden zijn..... Wat doe ik verkeerd ? Moet ik helemaal opnieuw beginnen in dit level en wederom alle lijken goed opbergen ofzo ? Of moest ik die liftdeur helemaal niet open doen ??