[Centraal] Morrowind help-topic! Deel 2!

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 1 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag maar... waar vind ik iemand die VEEL health potions verkoopt??? iedereen verkoopt 2 potions ofzo... daar heb ik nix aan.
    Alvast bedankt..

2. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    het zijn meestal/altijd dark elf's dus aan fire heb je dan niks want die zijn daar tegen resisted:9 du ice is het handigst want shock kost meer magica

3. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waar haal je die greater frostballen dan, dat is idd wel handig

4. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of deze vraag al gesteld is maar waar kan je makkelijk een Summon skelleton, astronauch enz. ring/amulet vinden??

5. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het altijd al lastig om ze te verslaan, terwijl mn skills toch al redelijk hoog waren |:- ,waar kan ik ergens een greater frostballspell halen, zit nu de hele tijd in de Grazelands en dan heb ik die wel nodig? *edit* sorry, zag had niet gezien dat die vraag al gesteld werd.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2003
  6. gangster80

gangster80 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet de figthers guild/mages guild joinen en dan in de equipment chesten kijken en daar zitten er altijd wel 10 in ofzo

7. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Balmora mages guild:D trap af en dan gelijk link, heet 5 standard, 5 cheap, en 2 quality healt potions

8. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die alchemist in Balmora Ncrya of white heaven of wat dan ook die heeft 2 exclusive restore health potions en 2 exclusive restore fatigue potions, paar keer 24 uur slapen boven NAAST haar bed en je hebt de beste potions die je kan wensen, verder heeft ze bijna ook alle cures voor ziektes en restore attribute potions :)

9. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij in de mage's guilds moet je alle greater spells kunnen vinden ik dacht in caldera. Ik ben overnieuw begonnen met een fighter en zit nu op lvl 12 maar weet iemand nog een plek waar veel geld te halen valt behalve in ghostgate?

Laatst bewerkt: 4 mrt 2003
  10. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    in dirty muriels club bij de wolverines hall in Sadrith Mora kun je er een paar vinden.:)

11. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ga ff een bezoekje brengen aan een paar Deadric ruins.
    daar hebben dremora lords vaak wel kostbare wapens.

|:- stom van me, level 12 is da nie een beetje laag (soms zitten er clanfears en dremora je tegelijkertijds aan te vallen:p

12. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hey gaste ik heb een zwaar probleem,
    ik heb nu alle factions uitgespeeld en ik dacht, kga beginnen met de main quest.
    ik ga dus naar die dwemer ruins, ik ga naar de puzzle box ik klik erop maar ik kan hem niet oppakken?:confused: !!!!!!
    HELP
    als ik hem dus niet kan oppakken is het gedaan met de main quest voor mij
    (tip: er is iemand die deze bug ook al eens gehad heeft, hij had het gepost 3 maanden geleden ofzo)

alvorens bedankt!

niet meer antwoorden... ik was nog niet aangemeld bij de blades,
    daardoor kon ik de box niet oppakken... alles in orde dus:)

13. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Als je locks van lvl 80 open kunt maken, naar Ald'Ruhn fighersguild. Daar liggen stukken glassarmor en nog een duur armor, weet niet meer welke.

*edit* In de Ald'Ruhn Magesguild kun je bij Heem-La een greater frostball kopen.

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    is er trouwens ook nog iets beter dan een greater-fire ball ofzo?

15. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of je ze kunt kopen, maar je kunt ze wel laten maken. Heb zelf een fireball met een magnitude 100/100, maar die kost veel te veel magic om te gebruiken, ik gebruik altijd greater fireball. Die spell koste ongeveer 600 gold.

16. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    600????? zal wel 6000geweest zijn denk ik?

17. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    echt niet, spells zijn best goedkoop

18. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Ring/amulet weet ik niet- maar je kan in vivec mages guild wel een spell vinden:

die heeft een mage (als je via travel van mages guild naar vivec gaat) als je gelijk links gaat en dan de gang rechts VOOR de kamer - ze heeft waarschijnlijk iets geels aan (weet ik niet zeker meer)

Veel Geld: ga naar de Dren Plantation naar de manor en ga naar de laagste verdieping - hier zijn 2 gelockte deuren van 50 - kom je iemand tegen (die maak je dood, want hij valt je aan) en in die kamer ligt een kist. Die kist heeft een lock van 90 dus een spell of hoge skill is wel handig. Hier ligt trouwens iets meer dan 9000 gp.

Edit: en als je dan toch bezig bent en je hebt 5-10 sujamma --> maak dan dren en zijn maat ook gelijk dood heb je ABSOLUUT de beste armor van het spel dus niet dat gezeur van glass armor ofzo. DIT is de beste, ik kreeg hem met level 15 en draag hem nu nog (ben level 43 ). Mijn armor was toen 36 werd 90 en is nu 194 (met wat extra sterke schoenen en handschoenen trouwens)

19. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu best wel vast bij Nchuleft Ruin, daar zit een steam centurion en nog een beest. Hoe kan ik die het beste afmaken, ik gebruik nu greater frostball. Sta bij de deur en ga de hele tijd naar buiten om te healen, maar het schiet niet op.

20. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen dat soort beesten werkt een zwaard denk ik altijd nog het beste (bij mij zijn ze met 2-3 slagen dood) maar ik neem aan dat je geen goede sword skill hebt? Dan kun je nog altijd voor (constant) invisibillity kiezen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina