1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Of z'n hoofd is Crippled.

    Doh. ;)
     
  2. Bartje..

    Bartje.. Nice

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in Vault 87 en dan moet ik de G.E.C.K. vinden voor Project Purified. Alleen ik weet niet waar ik dit moet vinden, heb voor de rest wel een goede Super Mutant gevonden genaamd Fawkes, alleen heb ik een sleutel nodig om hem te bevrijden, dus weer iemand ook waar ik deze sleutel kan vinden? Alvast Bedankt:)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Geweldig, ik kan die kleine kinderen niet bevrijden in dat slavenkamp, omdat ik niet genoeg skills in hacken heb. Moet namelijk een lijn leggen zodat die jongens en die paar volwassenen we kunnen. Kan iemand mij misschien een paar tips geven hoe ik deze quest kan halen? Hij gaat om die Little Lamplight quest Trouble in Paradise die je van die jongen krijgt voor je die schuilplaats van die kinderen in mag. Ik weet dat je natuurlijk alles aan stront kunt schieten, maar dan heb je wel het probleem dat iedereen dat merkt en je snel dood bent. Misschien een voor een in de nacht doden zoals ik al met de dokter heb gedaan? Maar slapen die gozers uberhaupt wel eens in dat kamp? Of zal ik die vier gevraagde slaven gewoon vangen? ;)=(
     
  4. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Als je met je gezicht naar die Super Mutant staat moet je naar rechts gaan. Dan links de gang in en dan in 1 van de kamers aan je rechterhand moet je iets intoetsen waardoor de deur open gaat.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vandaag eindelijk de laatste bobbleheads gevonden en dus 50/50 1000/1000 :cool:

    Wel verrot omdat ik een oude savegame moest pakken waarin Raven Hold nog niet opgeblazen was en ik in die save toen nog maar 4 had gevonden en op mn normale savegame er al 15 had 8)

    Hoop snel op DL content!
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    spoilers mensen? heb nu toch al op deze bladzijde alleen al wat dingen gelezen over de mainquest die ik nog niet wilde weten..
     
  7. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Mesmetron (als je die hebt) gebruiken op de slavers en op de brahmin. Als eerste de minigun dude afmaken, en een goede hulp zoeken.. gebruik desnoods je Fatman, ik heb uiteindelijk bijna nog al mn kogels overgehouden van dat ding. Heb aan de andere kant maar 2 behemoths gekilled...
     
  8. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraag over computer hacken
    is daar ook een ned walktrhough van want ik heb de link aangeklikt bij een eerdere vraag maar ik kan er geen wijs uit is allemaal in het engels
     
  9. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat was het denkt hij :) Hij zei dattie zwaar aan de alchohol was ingame, haha

    Dus hardstikke bedankt hiervoor, en de rest natuurlijk ook bedankt :)
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Om die kinders uit hun hok te laten kan je ook simpelweg een schakel omzetten.
    Normaal loop je naar rechts om in het huis te komen met de pc.
    Nu loop je naar links naar die bar met de vermoorde bartender.
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu 160 locaties ontdekt (Vault 87 blijft onondekt, terwijl ik er uiteraard wel ben geweest), maar het witte huis kan ik niet komen. :confused: Heb al meerdere metrostations geprobeerd, maar kan er nooit komen.
    Heb 19/20 bobbleheads, maar 1 kan ik al niet meer bij. |:-
     
  12. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    @(Smart)ass: Ik heb gewoon het hele kamp vermoord, toen de sleutels gepakt en het hek geopend. Maar zoek wel 'n goede positie ergens in 'n hoekje met een dekking, zodat ze 1 voor 1 naar jou toekomen.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik zal er eens naar kijken. Er zal altijd wel een oplossing zijn gezien de grootte van de game, maar soms is het irritant zoeken naar die oplossing en bieden pro's de gemakkelijkste weg naar vooruitgang. Ik heb zelf die fat man nog niet, want mijn character loopt zo sloom dat ik geen meter vooruit kom in de game. Kan ik hem ook sneller laten lopen door ergens in te investeren ofzo?

    Ik lees deze topic regelmatig om te zien of er nog handige tips in staan, desnoods met spoiler tags, maar af en toe stel ik ook even een vraag. Heb de guide wel, maar neem maar van mij aan dat dat nog erger zoeken is dan in Oblivion, want die game kende ik na drie maanden ook uit mijn hoofd. Het gaat dus een heel stuk langer duren voor ik Fallout 3 net zo goed ken als Oblivion, maar dat lijkt me ook wel logisch. ;):)
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    k heb nu de T-51b power armor. Gejat van dat ventje ;d.
     
  15. xX Jp NL Xx

    xX Jp NL Xx Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor heel veel goede verhalen over deze game,maar ben ontzettend aan het twijfelen.Toen ik de beelden bekeek,zag het er voor mij allemaal grauw uit,maar is dit te negatief of maken de gameplay en de graphics dit goed?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    110% waar wat betreft je uitspraken over gameplay and graphics. Vooral gameplay scoort hoog, zo niet hoger dan Oblivion. Personages, bijna alles is beter. De game is wel redelijk pittig soms, maar dat is voor veel geen probleem. ;):x
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vond het heel erg vergelijkbaar met de eerste S.T.A.L.K.E.R. Het tweede deel heb ik niet gespeeld en ook Oblivion heb ik niet gespeeld.

    Fallout is een soort RPG optimaal gemixed met een FPS. Je zult gebieden moeten verkennen en missies uit moeten voer. Wat, waar, wanneer en hoe mag je zelf weten.

    Voor mij is Fallout de absolute topgame van 2008, ik denk niet dat CoD 5 en Far Cry 2 dat nog kunnen overtreffen (Zijn vrijwel de enige top titels die ik niet gespeeld heb).

    Het sfeertje blijft het hele spel cynisch en grouwig, je kunt het zo leuk maken als je zelf wilt vind ik toch persoonlijk. Humor vind ik namelijk al als een badguy een soort van rat probeerd af te maken en dood gaat... terwijl ik er als lachende derde bij sta te kijken. Dan heb ik het nog geen eens over de andere personages in de game af en toe.

    Alles is ook piekfijn uitgewerkt in Fallout 3, alle voice acts en cutscenes zijn goed... En ik kan maar weinig bugs bedenken (Soms kun je ergens wel in springen, maar er niet uitspringen. Dit heb je vaak wel door als je erin springt, maar intresse overwint verstand vaak :d).
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb je niet teveel spullen mee? Als je teveel aan gewicht mee hebt ga je langzaam lopen, net zoals dat je bij oblivion niet meer kon bewegen als je teveel spullen mee had. Dit kan je zien op je pip boy ergens links bovenin dacht ik.
     
  19. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier een plek waar je veel Terminals kan hacken ik moet er namelijk 15 voor de achievment.
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    In het zuiden heb je tekenpen touwer en een building in de buurt. voor de rest heeft bijna elk gebouw in Washington zelf terminals.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina