Op dit moment kun je, voor zover ik weet, de HDD alleen gebruiken voor Live-content en savegames. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar foto's erop zetten wil bijv. ook niet. Het meest jammere vind ik dat je muziek er alleen op kan zetten via het rippen van een audio-CD. Ik wil graag mp3's erop zetten, maar dit lukt me niet. Ik heb al lang lopen zoeken op internet, maar de enige manier die ik vond is de HDD via een SATA kabel aan te sluiten op de PC en dan ergens de bestanden neer te zetten. Ik blijf het raar vinden; ik heb een HDD van 120gb en download eigenlijk nooit demo's, wat moet ik er mee? Alvast bedankt
zie: [Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2] Je kan een originele cd kopieren naar je xbox .. mp3 kan niet
Ja, maar de mappenstructuur is totaal niet gebruikersvriendelijk. Je moet hem dan aansluiten op een SATA-controller. Wat heeft die?
Je kan ook gewoon streamen of een externe hdd direct op je 360 aansluiten .. ik heb op mijn xbox 360 toegang tot mijn hele muziek collectie via mijn pc dus ik heb aan extra opslag geen behoefte ...
Ja, oké. Maar in gevallen dat mijn PC niet aanstaat, of ik mijn externe HDD niet aangesloten heb... Ik bedoel, het handigste zou zijn als je het gelijk kon kopieëren, netals bij de PS3.