1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Bugs, Glitches and other ERRORS

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Juunanagou, 22 okt 2008.

  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    M'n eerste rare bug,nu zit ik in die quest waar je the abbot moet spreken in oakfield.
    Probleem is dat ik net gesaved had,en als ik nu daarbinnen loop spreekt the abbot niet tegen me.

    Ook als ik dan naar buiten loop hangt de camera vlak achter me,in plaats van veraf.
    Kun je deze quest ook overslaan,of valt deze onder een gewone opdract?
     
  2. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, is een mainstoryline quest.
    Maar waar had je gesaved dan?
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Net voordat ik binnen liep,toen hoorde ik h'm al praten met de andere Monikken of wat ze ook zijn maar ik moest even op dat moment afsluiten.
    Wel klote dan,tja anders maar overniew beginnen weet het anders ook niet.
     
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zeg dat wel, maar als je gewoon hebt afgesloten (zonder op te slaan) is er volgens mij geen probleem. Heb je al opnieuw opgestart of iets dergelijks?
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Toen ik net voor de ingang stond had ik gesaved,slim weer van mij.:lol:
    Maar ben alweer opnieuw begonnen,en deze keer laat ik zoveel als mogelijk de game automatisch saven.
    en gelegen momenten,ze mogen wel de volgende keer het spel wat beter verzorgen want erg veel games hebben de laatste tijden veel bugs valt me op.
    Wat is er nu in gamesland gaande?
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2008
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Hé wat ? Mijn zoon is zwart en ik ben blank, mijn vrouw is vreemd gegaan :mad:
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Geef haar de kogel dan. Gewoon, omdat het kan.
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Dit is vast al vaker gepost en niet echt een glitch of zo, maar ik vond het in ieder geval apart. Ik ben bij de derde hero. Ik heb echt heel veel moeite gedaan om in zijn dorp te komen, door marshes lopen, banshees vermoorden, 100'en guards moeten bevechten. Er is speciaal een nieuwe cullis gate gevormd etc.
    Ben ik eindelijk in dat dorp, kom ik doodleuk mijn vrouw tegen uit Bowerstone. Had weer wat te zeiken over het meubilair. Het is verdomme toch ook altijd hetzelfde liedje met die bitches, ze gaan over lijken om je het leven moeilijk te maken!

    Zeiksnol.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2008
  9. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ga NIET een andere quest doen als je bezig bent met de Lady Gray quest! Ik hoef alleen nog maar haar hoofd af te geven, alleen ik kan hem niet afgeven bij die kerel. Het script triggered niet...

    Vervolgens begint de quest weer opeens opnieuw en moet ik alles weer opnieuw gaan halen, wat natuurlijk niet kan omdat ik alles aan hem gegeven heb, dus kan ik de queste niet oplossen.

    Bijkomend nadeel is dat er een Gargoyle en een Silver Key in Lady Grey's Mansion zitten waarik nu dus niet bij kan komen! :mad:
     
  10. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een silver key te veel, in Wraithmarsh heb ik er 7/6.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Mhm, heb ook een rare bug. Voor mijn vrouw en kinderen een nieuw huis gekocht, heb ze daarheen gebracht en leven nu daar. Krijg mijn oude huis alleen niet te huur, alleen het balkje om spullen te veranderen en om mijn familie geld te geven staan er. :mad:
     
  12. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0

    Precies hetzelfde hier. Ik heb wel de benen en de romp voor een 2e keer kunnen geven, maar het hoofd nog niet. Ben gestopt het te proberen
     
  13. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb bijna precies hetzelfde. Heb het huisje naar bowerstone pub gekocht en daarna mn vrouw erin gezet. Vond haar uiteindelijk ..irritant dus heb ik er weggejaagd maar nu kan ik alleen het budget veranderen. Dus kan m niet verkopen of verhuren. Daar gaat mn winst!
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  14. Terror NL

    Terror NL Come at me brah

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil me huizen gaan veranderen nieuwe meubels enz dus ga ik naar de furniture shop
    in bowstone market en kan alleen een boek kopen?, ga ik naar bloodstone heb ik hetzelfde.
    moet ik iets unlocken of iets anders, help me:D want kom er echt niet wijs uit:confused:
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kill de verkoopster, slaap 7 dagen en ze is er weer. Gebeurd als een stad 5 sterren heeft en is inderdaad een bug.
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hihi ik had nog nooit van die Child as assassination target gehoord, klinkt wel komisch. :D
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is mij wel overkomen dat zoonlief op een heldentocht ging en gevangen werd door Hobbes. Vervolgens moest ik hem bevrijden. Ik arriveerde echter te laat! :eek: Mijn zoon was gestorven. Sindsdien ben ik een kluizenaarsleven gaan leiden. En heb ik een nieuw personage aangemaakt! :D
     
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha ik had m wel gered. Was een toffe quest
     
  19. Terror NL

    Terror NL Come at me brah

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh oke hendig wazig man:p zal het dadelijk eens proberen
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Over bugs gesproken... de co-op werkt echt heerlijk mee.
     

Deel Deze Pagina