1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand al iets over die USB to MIDI kabel?

    Wordt deze nu ook naar Nederland verstuurd?
     
  2. megatoom

    megatoom -

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb net gt4 gekocht alleen ik heb een vraag. ik kan niets starten als je de gitaar niet hebt. Is het wel mogelijk om gewoon met de 360 controller te spelen of helemaal niet en moet je die controllers kopen?
     
  3. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet instrument-controllers hebben. De gewone xbox controllers werken niet.
     
  4. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn drums doen het perfect :D niks mis mee.. maar die music studio is super vaag.. snap ik niks v an
     
  5. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    tutorial geprobeerd?...
     
  6. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Bart smit gebeld. Ik krijg waarschijnlijk een hele nieuwe set als ze ze hebben, anders gewoon m'n geld terug.
    Goede service :)
     
  7. megatoom

    megatoom -

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    @masxmasx: thans voor je antwoord...met gewone controller vind ik veel fijner spelen en ik dacht dat ze het bij deze ook wel weer gewoon mogelijk zouden maken zoals bij 3. maja, niet dus
     
  8. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,,

    klein vraagje..?? kan de gitaar van GHIII ook op die van GHWT..??

    greetz X
     
  9. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Yep, dat kan. :)
     
  10. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    aaight..:D

    dan morgen maar ff de game halen..

    thanx
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar een tegenvaller. Ik heb geen drumkit of nieuwe gitaar, maar ik vind het allemaal maar een beetje crap. Ik speel normaal op Hard, maar dat is bij dit spel ineens belachelijk makkelijk geworden. Expert is nog wel een uitdaging voor mij (vooral omdat ik als sinds GH2 met mijn kromme vingers het niet voor mekaar krijg om meer dan 3-notentegelijknoten te spelen en dan te switchen naar een andere 3-notentegelijknoot, snap je.. :p) , maar de hele manier van spelen is niet leuk. Het lijkt wel alsof op iedere moeilijkheidsgraad de manier van spelen veel eentoniger is geworden.

    Nou mis ik natuurlijk wel die drumkit (die nieuwe gitaar lijkt mij niet echt een gemis, en die microfoon al helemaal niet), dus misschien dat het dan leuker wordt. Maar vooralsnog vind ik de meeste nummers ook helemaal niet leuk klinken. Ik hoop dat ik nog wat leuke nummers vrijspeel, anders komt die drumkit er gewoon niet.
     
  12. gunmaster

    gunmaster Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk!
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even Expert geprobeerd en ik kom terug van mijn woorden. Niet positief, want ook Expert is retemakkelijk geworden. Ik ben een hans als ik meer dan 3 knopjes tegelijk in moet drukken, en dan ook nog eens moet gaan switchen, maar ik speel nu een paar nummer met het grootste gemak bijna foutloos uit op expert. Daarstraks had ik heel even veel noten gezien bij expert en snel geswitched naar hard, maar compleet onnodig blijkt dus.

    Het hoeft van mij echt niet Jordan/Raining Blood/Dragonforce achtig moeilijk te zijn. Maar ik vind dit echt dramatisch. Niet dat ik het spel ga verkopen, maar toch.
     
  14. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dramatisch? Donder op man met je dramatisch. Ik wil niet zeggen dat expert zo bijzonder moeilijk is, maar speel jij maar byob, satch boogie en hot for teacher op expert. 3 goede voorbeelden dat expert lang niet zo makkelijk is. Ik ben het met je eens dat het overgrote merendeel te makkelijk is op expert. Korn en Linkin Park stellen niks voor op expert bijvoorbeeld. :emo:
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Het is ook gemaakt om als band te spelen, dus sommige nummers zitten erin omdat dat bepaalde nummer een leuke zang-, bas-, gitaar-, of drumpartij heeft. Niet alle delen van alle nummers zijn even leuk, en blijkbaar merk je dat het meest bij de gitaar. Drummen is trouwens echt geweldig, en sommigen zijn op medium al om te zweten :D
     
  16. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zeiden nog : ''This Guitar Hero is all about playing as a band'' .
     
  17. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon gemiddeld een stuk makkelijker dan deel III.
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Donder zelf op, tsjongejonge zeg..

    Ik heb die nummers nog niet vrijgespeeld, maar als er een paar nummers op Raining Blood niveau expert erin hebben gedaan, maakt dat spel niet ineens goed of leuk. Tot nu toe heb ik nog geen enkel nummer gevonden dat echt leuk is om te spelen en ik ben alleen maar 300x achter elkaar dezelfde noten aan het spelen.

    En dat het is all about the band, nou volgens mij is het alleen maar about the drummer. Basgitaar is echt te zielig gewoon, die microfoon kan ik niet over oordelen maar lees er weinig goeds over. Dan heb je nog de drumkit over (gewone gitaar vind ik al te matig)

    Ze hebben het gewoon simpeler gemaakt om het singstar/wii effect te creëren, je kleine zusje moet ook gezellig mee kunnen doen. Geen probleem, maar maak dan wel een casual en 'pro' niveau. Niet dat ik nou zo'n pro ben, maar als je de vorige twee delen aardig gaar hebt gespeeld, is dit spel qua gitaar gewoon stom, kut en kut.
     
  19. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. ben ik dan de enige die op hard en expert niet kan spelen? :+ Haha, ben het gewoon niet gewend om alle 5 knoppen te bedienen, heb dus ook nog nooit een echte gitaar vast gehad. Jullie hebben GHIII gewoon te vaak gespeeld, daarom is GHWT zo makkelijk :9
     
  20. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    im with you
    medium vind ik vaak al iets te moeilijk. sorry daarvoor mensen:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina