Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik schiet alleen nog maar met de mp44 met aperture site

    maar welke zijn nog meer goed dan , of beter , en wat zijn dat voor guns ?
     
  2. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    level 23 in 2 uur speeltijd :)
    k/d ratio van 1.86
    win/loss staat op 5.0.
    tis gewoon heerlijk spelen omdat het precies speelt als cod 4.
    vooral die kleine domination dome met dat gat in het midden is een heerlijke kill counter.
    gisteren 56/10 :) had 4x honden in dat mapje. was als een blinde kip door dat level aan rennen en alles kapot aan knallen.
    alleen vaak out of ammo maar dan als een echte battlefield scavanger wapens oppakken :) ja ik recycle ingame ook!
    speel primair alleen maar met de mp44 met apeture. en bouncing betty's

    hier alle maps in overzicht:) voor de tactische mensen onder ons. ken je map en whoop de enemy.

    http://www.cod4central.com/images/wawmaps/
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  3. BSH 1975

    BSH 1975 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal best ja....De Russen hebben de AK47 afgeleid van de STG44.

     
  4. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisternacht een hele tijd Nazi Zombies gespeeld. Té gruwelijk.
     
  5. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel teamdeathmatch, capture the flag, search & destroy en af en toe HC-teamdeathmatch
    ik speel met de kar98 scoped, de mosin nagant unscoped en de tommygun
    ik ben rank 46, heb een 4,56 k/d ratio

    ik vind trouwens de kar98 unscoped zwaar tegenvallen, had er meer van verwacht
     
  6. Nethris

    Nethris Guest

    ^ Valt op dat je altijd met ik begint.

    Ik speel het meest Headquarters, althans nu nog wel.
    Heb gisteren niet zo lang gespeeld, dus mijn ratio is blijven steken op 1.42.
     
  7. DarkAlbino nl

    DarkAlbino nl Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje tussendoor. Ben van plan Cod:world at war te halen maar zit nog te twijfelen of ik COD5 of L4D ga halen...Ik denk COD5 omdat ik geen zin heb om 60 euro te betalen voor een game die eigenlijk geen singleplayer heeft. Iemand nog wat argumenten welke game ik beter zou kunnen kiezen?
     
  8. Nethris

    Nethris Guest

    Ik heb nooit L4D gespeeld, maar ik kan je wel goede argumenten geven om CoD: WaW te halen.

    Deze spel heeft wel een singleplayer, het is alleen ''anders'' dan andere shooters. Hier moet jij het doen, niet je teamspelers. (En als je de singleplayer heb uitgespeeld krijg je een verassing)

    Multiplayer is briljant, perfect gewoon.
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    'Heart of the Reich' ik haat deze level
    Ik zit nu in het laatste stuk waar je het gebouw in moet maar de vijanden blijven maar komen.En je hebt geen smoke grenades
     
  10. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Het laatste stuk is erg verwarrend aangezien je daar niet moet doordrukken maar eerst rustig van afstand iedereen boven aan de trap moet afmaken. Nadat je er genoeg heb uitgeschakeld krijg je het teken om de trap op te gaan. ;) Ik snapte eerst ook niet hoe ik dit ooit moest doen aangezien ik eerst altijd de trap bestormde en steeds gekilled werd door oneindig spawnende vijanden. :+
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Aaaaah, wat is Headquarters toch makkelijk punten verdienen. Zo rond de 800~1000 per wedstrijd. Al die match bonusjes zijn erg welkom.

    Vandaag 30 minuten gespeeld en van 41 naar 45 geschoten. Heerlijk! Wel jammer dat er heel veel pro's in die matches zitten. Die Flamethrower in het level "Dome" is dodelijk! :lol:
     
  12. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het echt knap dat je in 30 minuten van level 41 naar 45 bent gegaan _O_ :emo:
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is eindelijk gelukt.Bedankt voor de info
    Wat een stom level was dat ben blij dat ik er vanaf ben
     
  14. Ogre

    Ogre Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje,zijn er hier mensen die (technische) problemen hebben/hadden met CODWAW?
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee, ik ben geen problemen tegengekomen afgezien van wat kleine bugs. Maar wat voor (technische) problemen bedoel jij dan?
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld op veteran de laaste 2 levels waren het moeilijkste
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Die Headquarters potjes kunnen erg lang duren. Ligt aan de balans van het team en of je teammaten snappen hoe ze het punt moeten overnemen en verdedigen. De matchbonus + Challenges Completed + Kills maakt het er stukken simpeler op. Ik had telkens 1000+ :) Het kan heel snel voorbij zijn als je de capture points goed beveiligd en zorgt dat de tegenstander ze niet "vernietigd". Dan zijn het potjes van iets over de 5 minuten.

    Vanavond weer geprobeerd, maar dat was echt drama. Ik en m'n neefje ( 47, 49 ) hadden een team van rond de 20+ en moesten tegen 3 mensen die al bezig waren met hun Prestiges. Compleet drama, de rest dwarrelde maar een beetje rond.


    Headquarters en Search and Destroy zijn ideaal om snel punten te krijgen. \o/


    EDIT :
    Is het sommige van jullie al opgevallen dat je bij Castle niet alleen heel hoog op het dak kan gaan staan? Vandaag 2 man gehad die BOVENIN het level aan het LOPEN waren. Ik dacht eerst dat het lag was maar toen ik erop schoot gingen ze nog dood ook. Dit is vlakbij het stuk waar iedereen heel graag wil snipen? Trapje omhoog, en dan een Bouncing Betty op je smoel krijgen. Als je dan met je face naar de tuin staat zie je wat standbeeldjes en een trap naar beneden... hier hingen die 2 in de lucht. Erg raar! Heb een link :
    http://www.youtube.com/watch?v=rMs33PR4VZo&feature=related
    Is wel de PS3 versie, maar dit gebeurde bij mij op de 360. Nog NOOIT gezien.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  18. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore free for all, Dome, Shotties en Pistols only is té gruwelijk.
     
  19. Ogre

    Ogre Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb mijn spel verkocht en die persoon klaagt nu dat ie het niet doet,terwijl bij mij alles gewoon probleemloos werkt,ik heb het idee dat ie de boel aant flessen (kopieren) is.
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem daarna weer bij jezelf getest? Of alleen voor de verzending..? Het kan zijn dat hij door de verzending of door de koper is beschadigd, maar het valt moeilijk te bewijzen wat de oorzaak is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina