1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je moet een amerikaans ip adres hebben ;) ...ik heb het getest en het werkt :D
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nu Netflix? :)
     
  3. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Wat houd dat in dan? Netflix*)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik begin te denken dat Dulle voor niks een startpost heeft gemaakt.
     
  5. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    oeps srry:9
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Kut ik word de hele tijd gedisconnect van xbox live tegenwoordig. Echt fakking irritant. Voor de NXE had ik dit niet.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Same here... al gebeurt het nu niet zo vaak meer.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Echt irritant is het. Dan wordt ik uit mn eigen party gegooid, en de muziek die ik stream houd er ook mee op. Écht irritant.
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je ook een " virtual visa card" aangemaakt??
    Ik heb er nog nooit van gehoord maar lijkt me wel gevaarlijk...

    Mocht je een "how to" willen maken met wat achtergrond informatie dan ben ik je daar dankbaar voor :)
     
  10. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, tis maar wat je erg vindt, deze NXE update bezorgde nog geen 15 minuten later de 3e ROD in 1 jaar... (ex-doos vanaf het begin, dus december 2005)

    Toeval?

    Ze hebben mij nu deze keer een hele nieuwe (en geen "refurbished") met HDMI toegezegd... Eerst zien.. dan geloven!
     
  11. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik ben zoals eerder al uitgelegd in deze topic erg ontevreden, vooral om het verminderde overzicht van de nieuwe dashboard. Zo lees ik net iets over community games terwijl ik dat en vast wel meer dingen dus totaal nogniet ontdekt heb in het onlogische menu.
    Weet iemand of er hier over geklaagd wordt bij majornelson's blog bijvoorbeeld, en om het feit dat de oude dash beloofd was als optie en die dr toch niet is?
    Ik hoop dat er meer mensen zich hierover laten horen anders wordt dit nooit gefixed :mad:

    Ik merk gewoon dat ik sinds de dash veeel echt veel minder xbox speel :confused: parties werken kut als je gow2 wil doen, iedereen speelt ooknog andere games opeens :confused: En het overzicht is om te janken :'-(
     
  12. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat ze er niet zijn in europa.

    Altans, Bij mij zijn ze in elk geval niet op de game marketplace te vinden.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    community games zijn inderdaad nog niet beschikbaar in europa
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat vind ik nou vreemd. Als het goed is zit je maar een paar seconden/minuten per dag in het dashboard. Want, jeweetwel; de 360 gaat om de games, niet om zo lang mogelijk naar het dashboard te staren.
    Dus, normaal gesproken heeft het dashboard totaal niks met je gameplezier te maken.

    Over het overzicht: Ik vind het hartstikke overzichtelijk:
    Spotlight met alle spam.
    My Xbox; daar zit alles van jou. System Settings, games library, muziek, gedownloade trailers, avatar, achievements enz.
    Video/Game marketplace. Tsja, de marketplace. Zie ook niet hoe die moeilijk is.
    Welcome Channel; die verwijder je natuurlijk gelijk. ;)

    Over het gebruik van het oude dashboard: Misschien werd bedoeld dat als je op de guide button drukt dat je dan een menu krijgt in de oude stijl.
     
  15. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    er zou toch ook dat *1Tegen100* spel komen? ik heb er niks van gehoord? weten jullie daar iets van? het lijkt me namelijk wel lachen:9
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Primetime (waaronder 1 tegen 100) komt voorlopig nog niet in Nederland. Heeft met rechten te maken.. deze wordt eerst uitgerold in een paar landen (als Amerika en Engeland) ik weet niet of deze naar Nederland komt
     
  17. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog iemand met het probleem dat het builden van een playlist in de music player vanaf een externe HDD ineens erg traag is. Voorheen duurde dit enkele seconden, nu enkele minuten. Ben benieuwd of dit op te lossen is aangezien ik altijd mijn muziek op deze manier draai.
     
  18. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vorige maand de mijne voor de 3e keer opgestuurd.
    Kreeg een hagelnieuwe (09/2008) retour met HDMI aansluiting.....dus kans is groot dat ze woord houden

    Ik had alleen zelf al een arcade gekocht want had nooit verwacht een hele nieuwe te ontvange.....dus heb nu 2 hagelnieuwe x-dozen staan 8)

    uh, ontopic: ben tevereden met de update
     
  19. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net dat bij verschillende mensen de DVD speler niet meer werkt sinds
    de update,spellen starten niet meer op en muziek en films ook niet, MS
    is er van op de hoogte maar ze hebben nog geen oplossing.
     
  20. Dark Storm

    Dark Storm Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Zowel een shuffle van mijn gehele ZUNE, als mijn Twonky NAS, duurt ontzettend lang.
    Wanneer ik een selectie maak op artiest ofzo, dan lukt het wel, mits het als nog niet te veel bestanden zijn.

    Erg irritant.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina