1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iPod [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een iPod Nano 2de Generatie gehad en nu een iPod Touch 2de Generatie. Heb er niks op aan te merken.

    Misschien ligt het aan de oortjes die er standaard bij worden geleverd (niet dat die slecht zijn hoor maar het kan beter). Maar met in-ear van Apple of andere soort oortjes die niet van Apple zijn vind ik het heel goed klinken hoor.

    Maar heb geen nieuwe oortjes gekocht nadat die in-ear van mij kapot waren gegaan doordat ik ze in het water heb laten vallen en er toen ook nog op ben gaan staan. De standaard oortjes gebruik ik nu en vind ik nu ook gewoon goed klinken.
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ben zelf in het bezit van een paar Ep-630 oortjes van Creative. Standaard oortjes, zijn vaak van die groters en die vallen uit me oren. Ik ga nog eens wat recensies lezen, bedankt voor je antwoord.
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik weet het niet hoor, ik heb ook een nano 2e generatie. Vind het geluid prima, misschien als je hem echt gaat vergelijken met iets anders merk je verschil in kwaliteit. Maar ik denk dat je zelf niet echt zal denken tijdens het luisteren, goh, wat een slechte kwaliteit. En als je dat wel doet ligt het bij mij altijd aan de kwaliteit van het mp3tje.
     
  4. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik gebruik zelf de Shure SE310 bij mijn iPhone en het geluid is echt gewoon top, daar is echt niets mis mee...

    Natuurlijk hangt het wel degelijk van de kwaliteit van het mp3'tje af, maar dat is logisch. Het enige nadeel aan de standaard dopjes (maar dat geldt voor alle standaard dopjes) is dat het zo dof en afgeknepen klinkt. Maar dat verdwijnt als je echt goede doppen aansluit.
     
  5. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst van die Sennheiser doppen CX 300 was het volgens mij (van die In Ear dingen) en die gingen toen kapot, na een jaar.
    Toen heb ik Creative doppen gekocht maar dat zijn zulke misbaksels.. Ik was binnen een week al beide maatdopjes kwijt. Ik heb zelf de kleinste maat nodig anders zitten ze niet goed en vind ik de kabel erg onhandig.

    Ik raad je die dus niet aan. Maarja er zijn dan ook weer mensen die wel helemaal te spreken zijn over Creative..
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb vandaag mijn Ipod Nano 4G ontvangen. Wat klein! Ben er tot op heden enorm blij mee. Ik heb echter alleen even een korte vraag;

    Kan de Ipod helemaal uit? Want als ik nu de play/pause button in druk dan gaat ie in een soort stand-by maar hoe zet ik hem helemaal uit?
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    naar mijn weten is die stand-by mode in combinatie met de hold knop, na een bepaalde tijd, helemaal uit. Hoelang en of dat echt klopt weet ik niet, maar dat dacht ik wel eens te ontdekken.. Maargoed, die van mij staat te vaak aan om dat te kunnen checken :+
     
  8. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gewoon de standby mode en dan de hold knop. Als hij lang op pauze staat gaat hij ook uit na een minuut of 3. Maar als je dan weer op 'play' drukt gaat het weer gewoon verder.
     
  9. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat het niet kan maar ik vraag even voor de zekerheid.

    kan ik liedjes toevoegen op me ipod nadat me computer is geformatteerd zonder de oude zooi ervan af te halen?
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kan ik ook zelf album ilustraties toevoegen? Heb gedaan wat KoF zei en dat werkt perfect. Echter vind ie niet alles dus ik wil zelf wat dingen toevoegen. Kan dat? Zo ja, hoe?
     
  11. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan:
    selecteer nummer >> (rechtermuis) info tonen >> (tabblad) illustratie >> toevoegen

    En tadaaa.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bedankt!

    Weer een leuk probleem, dit maal met iTunes :p

    Hoe kan ik onderstaande twee samenvoegen (die in het rood omringde vlak)? Naar elkaar toe slepen gaat niet, dan gebeurd er helemaal niets.

    [​IMG]
     
  13. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    waar word de oudere ipod nano 2 of 3 gen een beetje goedkoop verkocht ivm sinterklaas

    hij hoeft trouwesn neit nieuw te zijn maar er wel zo uitzien :D

    marktplaats werkt ook voor geen meter met al die namaak rotzooi
     
  14. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    heb gister de logitech z-5500 gekocht maar zit er trouwens standaard een 3.5mm jack kabel bij want volgens mij zit hij niet in de doos!?

    en waar sluit je anders je IPOD OP DOCK mee aan op je z5500 ?

    alvast bedankt!!
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Aangezien het twee verschillende albums zijn, worden ze altijd los getoond. Je kunt ervoor kiezen om ze beide dezelfde album titel te geven, dan voegt iTunes ze samen, of beide selecteren en kiezen voor Compilation. Maar je bent nu ook in Album View, zodra je Artist View kiest, staan alle albums van dezelfde artiest onder één kopje.
     
  16. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    heb z5500 maar mijn 360 sluit ik optisch aan maar mijn ipod op dock hoe moet ik die aansluiten met die groen oranje en zwarte kabel en dan de groene in de dock inpluggen of moet ik een 3.5mm jack kopen?
     
  17. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb heel veel filmpjes geconvert en opgeslagen op me externe hardeschijf. nu wil ik ze op me ipod classic zetten maar hoe doe ik dat? ik kan ze niet in de film lijst slepen
     
  18. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Iemand die weet hoe t zit met dat Genius? je moet een Apple account hebben maar ik heb geen CreditCard is er dan nog een oplossing?
     
  19. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je kan click&buy gebruiken dat werkt gewoon met je bankpas :)

    moet je je gewoon net als normaal aanmelden en dan bij soorten click&buy aanvinken etc
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand waar ik een tasje kan vinden voor de nieuwe iPod Classic 120GB? Kan overal alleen nog maar tasjes vinden voor de oude classic. De nieuwe Classic 120GB is dunner en deze zit dan dus te los in de tasjes van de oude Classic.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina