Hee allemaal!! Ik heb net World Racing aangeschaft en ik vind het zo vet!!!!!! Je hebt allemaal mercedecen, en er zitten <b>GEEN</B> lees <b>GEEN</b> bugs in: je hebt echt iets van 150 auto's, en dat allemaal op hoge kwaliteit!!!! De graphics zijn om op te eten!!! De gameplay is best moeilijk, maar wel erg realistisch........ Maar, ondangs het feit dat er geen bugs in zitten, en grafish vet gaaf is, wat is volgens jullie nou leuker, APEX of World Racing?
Er zitten altijd bugs in een game dus dat is geen argument he Ik heb WR nooit gespeeld maar het feit dat er alleen maar mercedesen inzitten spreekt me al tegen.. Ik zou dus gaan voor RE
Volgens mij is APEX toch chicer want daar hebt ge verschillende merken in en dus nie alleen mercedes. In APEX kunt ge ook auto's maken geloof ik ( 'k heb geen van beide spellen ma da kan natuurlijk nog altijd veranderen ). Grafisch ziet APEX er ook wel heel cool uit, ge hebt veel verschillende parcours,... . Dus volgens mij is APEX chicer. Ma ja naar het schijnt zitten er veel bugs in APEX (heb ik hier op dit forum toch gelezen) en da is wel erg. Als ge bv uw hele spel moet opnieuw spelen denk ik ni da ge nog veel goesting in da spel gaat hebbe.
Racing Evoluzione is leuker. Veel leuker. Of misschien is het beter om te zeggen dat Mercedes Benz World Racing gewoon diep slecht is! De auto's rijden als dikke stront door een zeef! Het gevoel van snelheid ontbreekt echt TOTAAL! Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar ook op grafisch gebied is het slechter dan RE. Maar goed, smaken verschillen en als jij MBWR leuker vindt dan moet je dat zelf weten...
hehe...wat verwachten jullie dan ook van TDK.... makers van het sublieme Shrek en vele andere top-games...hmmm...of waren ze dat toch weer niet???...
RE vinnik de besturing wat bagger, maar je went er aan. Ik ga zeker MBWR kopen, gewoon voor het feit dat je vrij kan rond krossen in een stad ofzo met eender welke mercedes Offtopic: Is MBWR nu al te koop in Belgiƫ, bij Bart Smit ofzo??