1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Na de Main quests [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door BekSide, 28 okt 2008.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Hoe the hell krijg ik 1 mill? Ik wil graag dat kasteel kopen uiteraard om daar nog die quest in te doen + 2 andere gebouwen waar een quest aan gekoppeld zit..je kan toch als je een huis ter huur stelt dan kan je de datum een aantal jaartjes naar voren zetten toch? Probleem is, het kan bij mij niet. Als ik bij mn Xbox Options menu ga, dan kan ik de datum niet veranderen..
    weet iemand hoe ik dit oplos? Of is er een andere manier om 1mill te krijgen? (niet Money kiezen op t eind van het verhaal)
     
  2. Opper

    Opper Xbox 360 nub

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Je internet stekker eruit halen :lol:
     
  3. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet hoe mensen geldgebrek kunnen hebben in fable 2, ik heb de eerste dag dat ik speelde al mijn geld steeds in huizen en meubels geinvesteerd, en de rent op 200% gezet. Toen ik de volgende dag mijn xbox aanzette werd er meteen 300.000g bijgeschreven en zat ik daarmee direct op 500.000g. Aan 1 of 2 huizen kopen heb je niks, maar als je het geld wat je verdient steeds in meer huizen en luxe meubels steekt gaat het heel erg hard. Ik zou willen dat je wat nuttigs kon doen met al dat geld, ik heb miljoenen en zou niet weten wat ik er mee moet.
    Ik vind het zelfs een relatief groot nadeel van het spel, doordat je met die cashflow onbeperkt die XP potions kan kopen word het veel te makkelijk.
    Inmiddels heb de rent bijna overal op -20% gezet om weer pure te worden (niet dat het iets uitmaakt) en krijg nog steeds elke 5 minuten 15000g bijgeschreven.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2008
  4. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    11 uur nice maar dan doe je zeker alleen Quests:+:D
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ow, chill. Thanks. :+
     
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    geweldig spel, maar het eind is wel enigzins teleurstellend
     
  7. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er dingen die je niet meer kan nadat je hem hebt uitgespeeld. Behalve de gevolgen van de keuze.
     
  8. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu ook uit, en ik moet zeggen dat het toch wel licht teleurstellend is. Niet dat het geen leuk spel is, maar... 3 mensen zoeken en het spel is zo goed als uit??? Ik vermaak me nu nog wel even met wat side quests.
     
  9. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij kwam het einde ook nogal abrupt ja, ik dacht van doe even de hero of skill maar pats boem en het is over.

    Heb castle fairfax nu ook gekocht en die quest daar gedaan, krjg je die potion om van geslacht te veranderen. Dus ik denk ik neem hem en kijk hoe ik eruit zie als vrouw, saved het spel gelijk:eek: nu kan ik dus de rest van de sidequest als vrouw spelen.. meer manwijf eigenlijk. ik heb physique op level 5 staan.. :emo:
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Wat een anti-climax, zeg... Ik denk: Er komt zometeen een vette bossfight, maar nee hoor.
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Volgens mij ben ik de enige, maar ik moest echt lachen om het einde. Boss fight, allemaal leuk aardig, maar dit vond ik echt origineel. Daar houd ik van. Mensen schreeuwen altijd om originaliteit, maar als er iets anders wordt gedaan dan anders in games, dan loopt iedereen te janken. De rest van de minpunten ben ik mee eens, maar ik vind het een topspel.
     
  12. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Bepaalde dingen hoefen niet verniewd te worden. Een RPG zonder een beetje een normale boss-fight vind ik bullshit.
     
  13. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer verwachtte ik een groot gevecht dus ik begon meteen te knallen, maar na het eerste schot was het al over. Tweede keer was ik even weg, kom ik terug had Reaver hem al neergeknalt.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Uitgespeeld, wat een klote verhaal.

    Begin filmpje vond ik nog wel leuk, dat stuk dat je zusje doodging vond ik ook erg leuk. Daarna vond ik het niks meer, hele tijd hetzelfde. 3 gasten zoeken, hup en klaar. Verhaal vond ik echt slecht, voor de rest vond ik hem wel leuk maar gaat nu lekker de kast in.
     

Deel Deze Pagina