Op mijn oude Xbox had ik Xbox Live, en dus ook mijn eigen Xbox Live ID. Vervolgens een jaartje geen LIVE meer gehad, want ik had nog geen 360, en voor de oude gebruikte ik het sowieso niet... Nu wou ik dus op mijn nieuwe 360 gewoon weer mijn oude nick/accountnaam gebruiken, maar nu gaf ie aan dat die niet meer 'beschikbaar' is. Is ie dan niet meer beschikbaar omdat die nog steeds gekoppeld zijn aan mijn oude gegevens? Of heeft iemand anders die nickname nu genomen? En inmiddels weetik natuurlijk niet meer welke gegevens ik destijds allemaal heb ingevuld (andere creditcard, paswoord, postode, etc), en moet je tegelijkertijd 4 zaken invullen ofzo die allemaal moeten kloppen... Als je eerder al een Xbox Live account had, met nickname, heeft ie die dan bewaart en aan jouw gegevens gekoppelt gehouden, ook als je die tijdelijk niet hebt gebruikt en dus geen 'lid' was? Of is ie dan compleet vervallen, nickname is weer vrijgekomen, en nu heeft wellicht iemand anders hem!? En iemand enig idee, ALS ie nog aan mij gekoppelt is, hoe ik die nu dan weer kan heractiveren wanneer ik niet meer al die exacte details weet die ik destijds heb ingevuld!? Bellen met de hotline ofzo? Thanks
Volgens mij kun je met een nieuwe naam beginnen en dan voor 800 MS points je oude naam "heractiveren". Er hangen natuurlijk geen stats e.d. aan maar ik denk wel dat als de naam belangrijk is voor je deze gewoon kunt omzetten. (kost je alleen een extra 800 points bovenop je gewone Live fee....
Nee, niet 100% maar een vriend van me heeft met de eerste Xbox ook een jaar zijn account niet onderhouden en het op deze manier gedaan... Nu hij een 360 heeft heet hij weer hetzelfde terwijl dat volgens hem niet kon toen hij hem de eerste keer aansloot....
Dan moet je wel je oude gamertag nog steeds hebebn .. wat je doet is namelijk oude ophalen --> naamwijzigen voor 800 ms points die komt dan vrij --> nieuw account aanmaken met die naam ... of je nieuwe naam wijzigen in de oude naam voor 800ms points (zodat je je stats bewaard)