1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas moet je dat denk ik zien als een uitzondering. Weinig mensen klagen over de support. Natuurlijk wil iedereen hem zo snel mogelijk terughebben. Maar in mijn 3e geval:

    - donderdag avond de ROD en gebeld
    - vrijdag ochtend de labels per e-mail
    - vrijdag middag al opgehaald door UPS
    - maandag bezorgd

    ps. als je beweert dat je xbox in Duitsland blijft staan dan klopt dat, voor de terugreis is er een andere opdracht, DUS een ander trackingnummer :+ (of je legt het verkeerd uit)
     
  2. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    heb ook een andere tracking nummer... UPS zelf al gebeld , die hebben wel de gegevens gekregen maar geen pakket voor verzenden.

    Normaal gaat het ook inderdaad sneller maar bij mij is nu echt alles mis gegaan en heb er zwaar de bale van!

    14 november gebeld... zou een doos gestuurd worden.. komt niet
    18 november eindelijk stickers..
    21 november ze hebben hem ontvangen

    .. net nog maar es gebeld met microsoft waarom ik vanaf maandag de melding krijg "factuur gegevens ontvangen" bij ups en verder niks, maar het ding ligt nog steeds te wachten.

    Vraag 2 aan de medewerker was of ik nu ook echt een nieuwe kreeg aangezien ik aan gegeven heb geen intresse te hebben in hun goodwill (gratis game of hardware) maar liever een nieuwe goeie console.. maar helaas wederom dikke pech voor mij ondanks de belofte dat er echt een nieuwe kwam van andere medewerkers... ik krijg gewoon mijn oude met nieuwe in houd retour...

    En wat anderen hier meldden moeten volgens hun wel spook verhalen wezen dat ze hem met een week retour krijgen want dat was alleen voor spoed gevallen .. zoals mij... maar ik wacht al 2 week LOL
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    kheb t allemaal niet op de voet gevolgd maar wat ik er van mee heb gekregen is dat iig de eerste generatie 360's regelmatig RODs kregen. Gebeurd dit ook nog met de generatie 360's die nu in de winkels ligt?

    En zijn er momenteel meerdere generaties in de omploop in de winkels? Met andere type dvddrives etc? Zijn er dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een nieuwe 360?
     
  4. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het verschil tussen deze 2 regels?

    HERNE-BOERNIG,
    DE 25/11/2008 8:18 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE

    25/11/2008 8:18 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / VRIJG DR IN-/UITKL INST. NU IN-TRANSIT

    @schijterwt

    Dus al je dat mag geloven, is de nieuwe generatie niet per definitie ROD vrij... wellicht is de kans minder groot...
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2008
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Dat hij geregistreerd is, hij is nu in-transit dus hij is onderweg. In ieder geval nergens om je druk over te maken :)
     
  6. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom eigenlijk mijn vraag:

    Vorige record was al "Afgeleverd" ... hoe kan hij dan weer in transit zijn? :confused:

    FRANKFURT,
    DE 24/11/2008 8:02 AFGELEVERD
    24/11/2008 7:05 WORDT AFGELEVERD
     
  7. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik ben in het bezit van een Falcon xbox 360 Arcade HDMI. MFD: 13-04-2008
    Aangesloten met de officiƫle MS HDMI kabel.

    Sinds 2 dagen krijg ik telkens een vastloper bij het aanzetten van de console, het gaat vaak mis bij de opstart scherm (xbox logo).

    Of in het menu zelf (gele strepen en pixel rijen die wegvallen)
    Een enkele keer doet hij het wel, maar dit is niet goed.

    Wat kan dit zijn, ik denk zelf de GPU.
    Heb geprobeerd geprobeerd om de xbox via de MS component kabel aan te sluiten ipv HDMI, zodat ik zeker wist dat het niet de HDMI poort was de mogelijk defect is.

    Lekker, ik dacht face te zitten met een nieuwe versie (Falcon). Omdat met launch console het ook al begeven heeft. (Naderhand wel zelf gefikst, maar dat terzijde. X-Clampfix)
     
  8. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Jonson, zou je ons ook kunnen vertellen welk staartje dit verhaal heeft gehad? Ik begrijp uit oude treads dat dit vaak niet betekent dat hij terug komt, maar dat het uiteindelijk goed komt. Is dit bij jou ook het geval geweest? Ik heb hetzelfde staan bij mijn tracking van UPS namelijk...
     
  9. jonson00

    jonson00 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is zoals voorspeld gewoon bij xbox aangekomen en gerepareerd, en nu staat er bij ups:

    status: ontvangen factuurgegevens...

    ik wacht dus nog een paar daagjes in volle hoop...maar ik heb er terug alle vertrouwen in! ik laat nog iets weten!
     
  10. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je zien welk moederbord je hebt? btw: mijn xbox wordt morgen opgehaald. hij had RROD.
     
  11. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox 360 is zojuist opgehaald
     
  12. cas2602

    cas2602 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo!

    ik heb last van een e74 system error, en ik heb mijn oude xbox 360 afgelopen week omgeruild voor een nieuwe omdat mijn oude 6 keer is gerepareerd tegen e74, maar hij deed het dan in het begin wel maar na 1 uurtje spelen had ik het probleem weer.
    de man die hem repareerde heeft mijn oude xbox een hele dag lang aan laten staan, maar er is niks gebeurd. en als ik hem bespeel gaat hij gelijk stuk.
    nu heb ik de oude omgeruild voor een andere die het probleem nooit heeft gehad, en lang op is gespeeld. (ik heb ook de voeding en de scartkabel vervangen.
    deze heb ik vandaag gehad, en na 2 uurtjes spelen heeft hij weer hetzelfde probleem.
    ik zou willen vragen of dit mischien aan mijn elektrisiteit kan liggen, of aan iets anders in mijn huis want dit is wel heel toevallig.


    mvgr,
    casper
     
  13. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Casper,
    Welke Power supply heb je gebruikt, en gebruikte "de man die hem repareerde" jouw power supply of een die hij daar al had? heb je geprobeerd met iemand anders zijn power supply bij jou thuis de xbox aan te zwengelen?

    -Cerberi
     
  14. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteravond voor de 3e keer een e-mail gehad dat ze mijn defecte 360hebben ontvangen in het service centre.

    Ik hoop dat ze eigenlijk hadden moeten mailen dat hij onderweg terug is ze hebben hem namelijk al meer dan een week.

    Vorrige week maandag opgehaald door UPS dinsdag afgeleverd.

    Of ik krijg er 3 terug.:D

    Het duurt wel wat langer deze keer jammer genoeg maarja er zijn nog geen 3 weken om.

    Iemand die weet hoe lang het gemiddeld duurt de laatste tijd?
     
  15. Sherman

    Sherman Guest

    Hallo,

    Ik ben hier erg chagrijnig. Ik had vorige week mn xbox met ROD verstuurd, en ik heb em nu terug. Met een vrolijke brief in het engels dat er mee ge "tampered" is. (geknoeid) Ik heb voor de duidelijkheid nooit mijn xbox opengemaakt, en zelf gekocht. Hij is wel eens op reparatie geweest voor de dvd drive, misschien dat het daar wat mee te maken heeft? In ieder geval ben ik erg chagrijnig, want ze zeggen dat ze mn garantie nu ook te niet hebben verklaard. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

    Alvast bedankt. :)
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat had je getampered dan?
     
  17. Sherman

    Sherman Guest

    staat er niet bij, en ik heb ook niks fout gedaan, alleen maar neergezet, nooit verplaatst of iets. Maar heb die gasten al gebeld en ze zijn het nu aan het onderzoeken, mag volgende week terug bellen. In het gunstigste geval krijg ik me money back. ( zou dat dan aankoopbedrag zijn of huidige waarde van xbox??) En anders ben ik gewoon de lul. :emo:
     
  18. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Apparaat ontvangen door het servicecentrum - We hebben je console ontvangen.


    jeuj
     
  19. cas2602

    cas2602 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je reactie!!

    ik heb de power supply ook nog met hem gewisseld, of het moet gewoon heel toevallig zijn dat die van hem ook niet goed was.
    mijn vader gaat contact opnemen met nuon, of de stroom niet goed is afgesteld.
    ik hoop dat dat werkt.
    ik zal nog een keer je advies gebruiken door een voeding van iemand te lenen.
    ik heb me scart ook al vervangen.
    zou het niet aan mijn tv kunnen liggen dat er een soort storing in mijn tv zit?:p

    groetjes
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Whaaa! Voor het eerst sinds 2005 zie ik iets mooi roods op de xbox. Ik dacht kut.

    Maar het is een volle ring, dus 4 secties die brandde. Dat was even schrikken.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina