[XOne] Amerikanen op live

Discussie in 'Games' gestart door masterape, 4 mrt 2003.

1. masterape

masterape Guest

Hebben de Amerikanen en Japanners nu al niet een voorsprong opgebouwd?:confused: Hun beschikken al lang over live en wij niet. Worden wij zodalijk al gaan we voor het eerst live niet afgeslacht?Wat denken jullie hier van?En hebben er mensen hier in Nederland met een NTSC box al ervaring met live en hoe bevalt dit?Is het snel, is er geen lag, is het kickuh die voice communicator?Is het cool om tegen Amerikanen op de xbox te spelen?Worden jullie afgeslacht?}:]

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Als je al bv. veel Unreal heb gespeeld word je vast niet meteen afgemaakt, misschien wel een kleine achterstand. Maar niet eentje die niet binnen een week valt in te halen, denk ik.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar heb je de matchmaking optie voor he :)

4. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Kerel:cool: , Holland gaat vet ass kicken op live! Omdat xbox toch een flinke aankoop is en live! ook en Nederlanders geven niet graag geld uit (algemeen bekend). Dus de mensen diƩ geld uitgeven doen dat omdat ze het gamen leuk vinden. En je kunt wel zeggen dat het niet op het winnen gaat maar op het spelen, maar dat is vette bullshit die alleen wordt gezegd door losers. Want alles draait om het winnen. Dat is dus leuk.

Kortom als het leuk is win je blijkbaar veel. En omdat wij niet graag geld uitgeven moet het wel leuk zijn. Zo krijg je dus allemaal Elite's uit holland op live!8) 8)

Of dat is een krom hersenspin van mij en worden vet afgeslacht:+

5. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    De eerste paar dagen word dat dus de novice servers onveilig maken. LOL. :+

6. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Even iets anders:

Die matchmaking optie,beschikt die ook over het zoeken naar mensen per land?
    Dus dat ik bv alleen tegen hollanders wil spelen,en dat dat ding dat voor me doet?

En je kan met unreal eigen spel hosten he,kan je die net als bij veel pc games,gewoon weer een naam meegeven?
    bv dutchgame enz enz ?

7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Euh, maak je nou niet de illusie dat wij Nederlanders gelijk bovenaan de ranglijsten gaan komen. Ik zit met MotoGP voor mijn gevoel aardig op mijn top op dit moment, met de controls die ik nu gebruik (met de Live versie kun je zelf compleet je controls instellen, scheelt best aardig). Maar die gasten op Live zitten avond na avond, nacht na nacht dat spel te spelen. Die rijden nog 5 seconden sneller per baan. En dat zal met UC en MechAssualt vast niet anders zijn denkik..

daarom is er ook de OptiMatch functie idd :)

8. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Je kan een voorkeur aan taal geven met match making, maar uit welke talen je kan kiezen weet ik niet.

9. masterape

masterape Guest

Hmmm maar al ga je voorbeeld online gebruik je dan je eigen settings of zijn er vaste settings?En Nederalnders draaien de laatste jaren best goed mee met online gaming al kijk je naar verschillende PCgames en dan ranglijsten}:]

10. Hotshot

Hotshot Guest

ach ja, met sportsgames heb je deze problemen dus helemaaaaaal niet...:)

Deel Deze Pagina