Weet iemand wanneer die Platinum Hits aankomen?? Ze zijn anders wel de moeite waard vind ik! Hopelijk zal het niet lang meer duren voor ze hier verkocht worden!!! Alles aan 20$ = +/- 20€ ------------------------------ - de launch titels (je weet wel!) - Sillent Hill 2 - Wreckless - SSX Tricky - Max Payne - The Simpsons Road Rage - 007 Agent Under Fire - Star Wars: Obi-Wan - Star Wars: Star Fighter - Tony Hawk 3 - Spy Hunter
Ze worden hier waarschijnlijk geen 20 Euro omdat we hier in Europa altijd afgezet worden. Is ook nog niet bekend wanneer ze hierheen komen dus het is nog even wachten. Ik denk persoonlijk dat ze 39,99 worden ofzo.. misschien 30-25 euro?
Bij nader inzien moeten ze wel rond de 25 euro liggen. Meeste van de games zijn namelijk al rond de 30 euro dus zou dom zijn als ze 39,99 per stuk waren.
Zit nou niet echt iets bij waarvan ik denk:'' W00T kut man teringlikkend leip wereldveroverend en daarna die wereld laten veroveren om hem opnieuw te veroveren strak!!!" nee.
Prachtig initiatief. Er zijn nml ook mensen die niet kijken naar wat de hudige top-games aan bv graphics brengen. Je kan je uitstekend vermaken met dergelijke oudere titels. Een dergelijke prijs geeft ook die games de respect die ze verdienen.
Ik ga denk ik tony hawk 3 kopen, want zo spel is altijd wel leuk alleen ik vind het niet de volle mep waard.
Goed gezegd WouteR....titels als Max Payne, Amped en Project gotham zijn uitstekende titels. En kan iemand mij een grafisch betere rally racer dan Rallisport noemen? Nou dan.