Dus ik heb de xbox klantenservice opgebeld om te zeggen dat mijn kapje kapot was (die waar de batterijen inzitten) en toen zouden zij een nieuwe sturen en ik had gezegt dat ik GEEN play & charge kit had en toen stuurde zij een rechargeable battery pack op ... , nou wat daar dus niet zo slim aan was? Als de rechargeable batterypack op is, hoe wil je ik hem rechargen? nou ik geluk hebben dat ik net een kabel + batterypack besteld heb via ebay voor 5 euro. Maarja iemand die dus geen kabel heeft zou er dus geen nut aan hebben? Is er ook zo iets met jullie gebeurt, dat microsoft perongeluk iets anders opstuurde, verkeerds enz.
Ik kreeg in plaats van een wired headset een messenger set. Daar zat een wired headset in + een chatpad. Ik klaag er niet over
Ik had een nieuwe xbox moeten krijgen maar kreeg een aftanse doos die na een paar weken ook weer kapot was..
Ik moest een headset opsturen voordat ik een nieuwe kreeg, en nu hebben ze me een mailtje gestuurd dat de "bestelde accesoires verzonden zijn". Ik heb niks opgestuurd en inmiddels al een andere headset gekocht. Naja, een tweede is altijd leuk Het is niet echt dat ze me iets verkeerds opsturen, maar meer dat ze wat opsturen.
zou je bevoorbeeld kunnen zeggen dat je een wireless headset hebt(eigenlijk heb je dat niet) en dat ze je een nieuwe sturen, zonder dat ze je iets meer vragen bv: wat is het productnummer of zo ??
Kweet het niet, maar volgens mij kan je ook simpel een 2e controller bij de klantenservice aanvragen, als je zegt dat ie stuk is of kuren vertoond.
Je kan het wel ''simpel'' aanvragen maar je hebt altijd de serienummer van de xbox nodig zodat ze kunnen zien of het nog garantie heeft. Maar voordat vragen ze nog heel wat vragen zoals: Wat is er aan de hand? Wat doet hij precies? Licht dit misschien aan je batterijen? Heb je misschien de kans om de batterijen bij iemand anders uit te proberen? enz
zou het ook werken als je zei dat je een 12 M. xbox live of MS points hebt gekocht maar dat die niet werkt ?
Dan zullen ze je waarschijnlijk vertellen het probleem eerst maar eens bij de winkel waar je het gekocht hebt voor te leggen, vind ik zowiezo niet zo netjes om te doen
ja je hebt gelijk het is niet zo netjes, maar een mens moet toch op één of andere manier kunnen besparen in deze tijd van economische crisis maar ik zal het toch niet doen, je hebt mijn woord .
Ey je krijgt toch wel een maand gratis Live bij je reparatie? Je kan immers een maand eigenlijk niet veel doen.
Ik had ook zoiets meegemaakt, maar dan met het bedrijf logitech. Mijn harmony afstandbediening werkte niet goed. 1 knopje zat namelijk vast. Ik dus klantenservice gebeld en na een paar dingen geprobeerd te hebben die de man mij zei, kwam hij tot de conclusie dat ik een nieuwe kon krijgen. Ik hoefde niet heel de ab opsturen, maar alleen het batterijklepje. Nou dat vond ik een beetje onzin en heb dus niks opgestuurd. En een paar dagen later had ik een nieuwe ab. En mijn oude ab werkte daarna ook oppeens. Het knopje zat gewoon vast, omdat hij net nieuw was waarschijnlijk. Dus had ik mooi 2 ab's 1tje verkocht voor dezelfde prijs als dat ik hem heb aangeschaft, dus eigenlijk heb ik een gratis ab. Niet helemaal eerlijk, maar wel leuk als bedrijven niet zo strict zijn met hun inruil beleid.
Yup. Ook niet zo slim van MS: Ze hebben mij na een reparatie mijn 360 netjes gerepareerd en terug opgestuurd. Waarna de volgende 2 dagen nog 2 360's volgden. Omdat ik boos was vanwege de gebrekkige hardware heb ik ze verkocht.