1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh teringlijers van treyarch!:mad:
    Haal ik hem nooit 1000/1000
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zijn 0 punten. ;)
     
  3. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohh dat is dan wel weer aardig van ze :thumbs:
     
  4. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Deze had ik nog in mijn mail gekregen tijdje terug, aangezien ik toch geen COD WAW heb. Eerste die 'm ziet mag hem gebruiken (als ie nog een beetje exclusief is dan :p)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn die respawn points! Speel net het grootste level, 3 tegen 3, 4 keer doodgegaan omdat ik spawnde op een open plek waar net een vuurgevecht aan de gang was.
     
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, maar het is de FG42 8)

    Edit: Nevermind, staat alleen in beschrijving van download..
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Zoooo, wat is de NAZI ZOMBIE mode toch vet. Ik heb het spel nog niet uitgespeeld (Ben met veteran bezig ), maar kon wel joine bij een vriend :D
     
  8. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff net weer de hele avond lopen spelen en ondanks dat ik het een gaaf spel vind word ik toch wel een beetje moe van mezelf, kunnen ze me niet reug zetten naar rank2 ofzo... constant laatste worden in een potje is best vermoeiend. Ben benieuwd of ik ooit nog een klein beetje beter word, fps in sp gaat me prima af maar in mp word ik kei en keihard van alle kanten geowned. Voor ale mensen die lvl24 zijn: het spijt me dat ik dezelfde rank heb als jullie :-/
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Trek het je zo niet aan er zijn ergere dingen in het leven.Met veel spelen kom je er wel
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wacht maar totdat je lvl 25 wordt !! Dan krijg je de Type 100 en die ownt ookal ben je noob ;)
     
  11. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de ppst eigenlijk wel fijn, maar die kan ik alleen maar jatten van neergeschoten gasten. Moet ik nog even volhouden, volgens mij krijg ik die pas als ik lvl53 ben ofzo.
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk gametype speel je vooral?

    Bij sommige gametypes kan je gewoon een beetje achter blijven hangen, is makkelijker. Dan krijg je het spel vanzelf een beetje door.
     
  13. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    team deathmatch en headquarters. Maar volgens mij ligt het gewoon aan mij niet aan het type spel. Ik mik er steeds naast en als ik dan corrigeer dan doe ik dat weer teveel. Ik merk wel dat ik met de ppst beter speel dan met de thomson die ik nu voornamelijk gebruik, die ppst is veel stabieler voor mijn gevoel. Als ik de thomson even indruk dan schiet ie alle kanten op behalve rechtdoor...
     
  14. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Over dat overcorrigeren, ik heb zelf CODWAW niet, maar met shooters kan je dan altijd ff de snelheid waarmee je draait veranderen, zet hem, als je nog niet zo goed bent, wat lager. Dan draai je langzamer en kan je moeilijker overcorrigeren, wel moet je er rekening mee houden dat je nu langzamer reageert dan je tegenstander, althans je draait langzamer. Als je wat meer geoefend bent, kan je em steeds sneller zetten.
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik hem op medium staan, nog lager is te langzaam imo. Heb je de type-100 al? Die schiet heel erg steady..
     
  16. Somal Mo

    Somal Mo Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad iedereen de stg-44 in combo met Mp40(L) aan met je overkill perk o/

    Btw waarom is die laatste sniper die je kan krijgen @ lvl 57 zo ruk :x ?
    Net als de pptg die hierboven wordt genoemd schiet magazijn binnen enkele seconde`s op en dan nog niet eens over range kills gesproken dat kan die al helemaal niet.

    Somall Mo
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2008
  17. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op medium staan, heb slow wel geprobeerd maar dan draai je zo langzaam dat schiet niet echt op. Als iemand dan langs je rent kun je hem niet raken.

    Ik heb met de type 100 nog niet gespeeld, maar die speel ik vanavond vrij en dan zal ik hem eens proberen. Welke perks raden jullie me trouwens aan?
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Stopping power, met MP40 kan je ook juggernaut proberen, steady aim en bombsquad. Heb je wat aim-assist en je gaat niet steeds dood door die bouncing betty's ;)


    Overkill raad ik af, aangezien 90% stopping power gebruikt, ben je altijd in het nadeel.

    Als je wilt sniperen raad ik de Kar98k aan, maar daarover zijn de meningen zwaar verdeeld. Die laatste heb ik nog niet geprobeerd.

    Met die pptg kan je trouwens aardig afstand schieten, je moet gewoon niet sprayen O-)
     
  19. Somal Mo

    Somal Mo Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ok thankz voor tip
     
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Is het double XP weekend al in gegaan????????????
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina