RACE Pro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Welke ontwikkelaar dan wel? De GTR reeks staat over het algemeen redelijk hoog in het 'sim lijstje'.

2. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108

Ja het is wel kick om in die view te rijden, maar echt snel ben ik niet ermee, en daar draait het voor mij ook om in een racegame dat ik snel ben.. en daar krijg ik ook een kick van :D

3. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind dat de makers van Richard Burns Rally en de makers van Live For Speed betere kwaliteit sims hebben afgeleverd, vond GTR toch altijd een stuk meer arcade achtig spelen, je had minder 'gevoel' met je auto.

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal best, maar we mogen wel op de knieen en onze handen vouwen omdat er eindelijk iets komt dat toch echt wel een sim is op de consoles... GTR vindt ik echt wel een sim hoor, op de PC vondt ik het maar wat moeilijk om de auto op de baan te houden, nog erger met regen erbij.. het afstellen was geweldig en uitgebereid, al met al niks anders dan sim.
    Kan me ook niet echt voorstellen dat jij GTR of RACE niet zo sim vindt, beetje raar.
    Nou zullen er vast wel andere titels zijn die even wat meer doen dan GTR, maar dat het maakt het nog geen arcade game of een hybride arcade/sim.

Wat een verschil zal het wezen.. mensen die denken dat forza al sim was, en dan in een keer RACE pro gaan spelen, dat zal ze nog wel even vies tegenvallen. \o/

5. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naja, meningen verschillen, maar LFS en RBR zijn de enige spellen die ik heb gespeeld waar je de auto 'echt voelde'. Maar ik denk idd dat Race Pro wel de beste sim dan zal zijn op de xbox 360. Hopelijk ook redelijk wat mensen online, want anders is zo'n spel snel dood.

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Liever wat minder mensen die op een serieuze manier willen racen dan een heel grote groep basisschoolkinderen die NFS te moeilijk vonden en daarom Race Pro voor Sinterklaas vroegen|:-

7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Yep helemaal gelijk heb je,overgens is deze wel een game waar je racekunsten eens echt op de proef word gesteld en het echte racen eindelijk centraal staat.

Normaal ben ik niet van het online racen,maar deze kan daar wel eens verandering in gaan brengen.
    Tenminste ik ga ervan uit dat het hier gaat om een non tune systeem,wel afstellen en fine tunen maar geen upgrades inbouwen.
    Of heb ik het mis?

8. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, je friends list moet gewoon volgestouwd worden met de wat serieuzere racers

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    You're right. Alleen fine tunen. Auto's blijven hetzelfde.

10. Nutterd

Nutterd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik verheug me ook echt op deze game...online moet ook wel vet worden...alhoewel het altijd een keer mis kan gaan want met deze game verrem jeje denk ik ook wat sneller dan met de gemiddelde race game en dan neem je zo 1 of 2 andere spelers mee...maar de "echte racers" zullen daar wel van balen maar het accepteren...iig zie ik jullie allemaal heel graag zo gauw deze game uitkomt op xbox live en mogen jullie mijn achterkant bekijken ;)

11. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Hoor hem opscheppen dan :9 Naja, wat sneller verremmen.... Ik bedoel, met Forza zal het niet veel anders liggen. Soms zie je mensen gewoon veel te laat remmen en nemen je mee. Ik kan me dan wel gruwelijk ergeren als je op zo'n manier eraf wordt gereden. Vooral als je laterna ziet dat het gewoonweg een onmogelijke actie was. Nou zal deze game wel wat closere races geven, net zoals je op tv ziet. Bumperkleven zal hier meer van toepassing zijn. Een beukje hier en daar zal wel normaal worden. Hoelang nogg??? :D

12. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Forza vind ik ook niet zo'n toffe game om online te spelen,heb het al een paar keer gedaan maar ik mis met het racen van Forza een bepaald gevoel van het ware coureur gebeuren.
    En de races zelf vind ik nogal wat vlak gebracht,kan het niet zo goed uitleggen maar Gran turismo heeft dat ook weer.

Bij de Toca games voelde je je echt de man als je een race won,maar dat was echt racen._O_
    Je hebt de uitdrukking 'rubbin is racing' en dat zal voor Race pro zeker wel opgaan,net als de DTM in het echt.
    Ja dat soort elementen horen zeker bij racen,maar zolang het met een mate blijft onder een sportief motto.

Nog even een vraag die wat vast al gesteld zal zijn,maar wat is precies de tracklist?

13. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ja als we je op een ronde zetten:):

En de tracklist staat in een trailer en de link ervan staat op pagina 9 dacht ik

14. Nutterd

Nutterd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe wie weet ;) maar iig zien jullie mijn achterkant :+

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Trailer

[gt]43346[/gt]

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb sinds kort GTR Evolution (zelfde ontwikkelaar en veel dezelfde auto's en tracks als Race Pro, maar dan voor de pc), en die bevalt tot u toe erg goed.
    Enige 'probleempje' daarbij is dat ik de auto bestuur met de muis. Je kunt dus bijna niet genuanceerd met je gaspedaal en remmen omgaan, waardoor het soms nog wat lastig remmen en accelereren is. Racen zonder TSC is nog wel te doen, maar zonder ABS is vrij lastig. Straks op de Xbox gaat dat natuurlijk allemaal makkelijker, omdat je dan triggers hebt, ipv muisknoppen.

En Macau is superintens om op te rijden. Heel krap en allerlei bochten met lastige hoogteverschillen. Brno is nog steeds leuk en Zandvoort lijkt net zo heuvelachtig als in het echt! GTR Evolution heeft er dus alleen maar voor gezorgd dat ik nog meer zin in Race Pro gekregen heb.

Hier nog twee filmpjes. Er wordt asociaal gereden, maar dat lijkt de bedoeling. Zo zie je wat van het schademodel. De wagens lijken niet heel erg veel last te hebben van de schade, maar dat is waarschijnlijk zo ingesteld in de game opties (dit denk ik omdat je dit ook kunt instellen bij GTR Evolution, in hoeverre schade effect heeft op je auto), dus geen zorgen daarover. De schade ziet er niet zo mooi uit als in GRID bijvoorbeeld, maar wel mooi om te zien is dat auto's over de kop kunnen vliegen. De replay-angles zijn wel op orde, zoals ik al verwachtte eigenlijk.

http://www.autogaming.net/xbox360/1814/race-pro-damage-model-videos/

17. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met tunen en painten in deze game? Vergeleken met bijv. Forza 2, waar dit nogal uitgebreid is.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is eigenlijk meer tweaken. Je kan niet zoveel veranderen qua niet motors ofzo, maar je moet de juiste balans gaan vinden voor iedere baan.

En begin niet over painten want dat is het helemaal niet. ;)

19. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke. Ik was nooit zo van het tunen en upgraden. Ik snapte er eerlijk gezegd ook bijster weinig van. Painten is wel een leuke feature van Forza.

Deze komt er wel in :D

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ziet er goed uit, snelheid zit er goed in en ik zie de AI ook proberen te overtaken :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina