1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat meer om het niveau dan denk ik , vind je het met het mindere niveau nog steeds leuk op expert?

    Ik krijg hem morgen trouwens , hij is VERZONDEN\o/\o/
    Morgen gelijk een kabeltje aanvragen.
     
  2. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem besteld?
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zo, ben ik even blij ik GCshop links heb laten liggen 8)

    Platform: Xbox360
    Genre: Action/Adventure
    Uitgever: Activision (Console)
    Levertijd: 3-4 weken
    Adviesprijs: €214,95
    Onze prijs: €172,50
     
  4. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat in ieder geval consoleshop en digitala hem gister verzonden hebben\o/
     
  5. Pendego

    Pendego Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben ondertussen alweer aan mn derde bundel begonnen:lol: M'n gitaar was namelijk nogal gebrekkig en de drums had toch geen goede sensitivity dus ik denk ach dan gaan we gewoon voor de 2de keer ruilen:p En mensen wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Heb nu een perfect werkende bundel met een drumstel waar helemaal niks aan mankeert. Gewoon super:D Dus wie is er in voor een potje online gaming:p
     
  6. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mailtje gekregen van gcshop, hijs verzonden :) Heb de gitaar bundel, dus niet de hele band. Ben benieuwd.
     
  7. Atti Mike

    Atti Mike Rest in peace

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff..
    Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met iets, maar vanmiddag deed het drumstel het bij mij ook niet echt.
    Probleem met het gele symbol waarschijnlijk een sensitivity probleempje dus eff opengeschroeft en wat plakband op geplakt.
    Nu geen probleem er meer mee, dus mooie oplossing todat me kabeltje binnenkomt :)
     
  8. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde net ffe gaan drummen maar nu heeft ook me rode pad het begeven
    ffe kijken of die open kan
     
  9. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de cymbals reageren beetje slecht... even dat kabeltje aanvragen:D
    Ik heb alleen een oude tv , nu heb ik 2 zwarte balken onder en boven , weet iemand hoe ik dat weg krijg?
     
  10. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je niet weg, wt ondersteund alleen widescreen.
     
  11. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ******zooi me rode draadje is kapot zie ik nu pls weet iemand hoe ik dat kan fixen
     
  12. Pendego

    Pendego Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Er op nieuw aanlijmen/solderen..... Dat is tenminste wat anderen heb zien doen
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt die games helemaal niet grijs gespeeld. Je hebt Guitar Hero II nog geen twee weken.. En deel 3 heb je niet eens. Expert uitgespeeld? In je dromen zeker.

    Je moet niet zo hard roepen dat iemand onzin 'praat', zeker niet als je zo je achievements kan bekijken, wiseguy.

    Ik heb al lang aangegeven hoe ze het beter hadden kunnen doen, namelijk het spel niet belachelijk simpel maken als je gaat gitaren en niet volstauwen met crappy kutsongs. Lijkt me duidelijk.
     
  14. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand die hem al heeft zin om ff samen te spelen?
     
  15. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom speelt mijn gitaar vanzelf noten als ik niet eens aan de strumbar of touch pad zit!?!? :confused:

    ps: hebben meer mensen dit anders breng ik hem morgen lekker weer terug...

    edit: nu nie meer kan het terug komen?
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  16. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    het verbaasd me dat iedereen het zomaar accepteert dat die rotzooi zo snel kapot gaat, 90% van de msnen heeft een defect drumstel binnen een dag ofzo.. je betaalt 200 euro voor zo'n set en dan gaat het binnen een paar uur kapot, en dan wordt er simpel gezegd dat ze wel een kabeltje ervoor halen of een stukje tape erover plakken..

    wtf mensen. ik zou activision helemaal doodmailen met gezeik.. dit kan toch niet ? als een fabrikant er zo gemakkelijk vanaf komt dan zal dit in de toekomst blijven gebeuren en krijgen we dalijk alleen nog maar rotzooi geleverd voor veel te hoge bedragen.
     
  17. dctjuhlp

    dctjuhlp Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht wel even een paar dagen op een reactie van bol.com en redoctane
     
  18. Atti Mike

    Atti Mike Rest in peace

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    De tape die ik om mijn sensor van het gele sybal hem is tijdelijk, omdat we ook gewoon een kabeltje kunnen bestellen en daarmee kan je het gewoon goed afstellen.
    Heb je andere problemen kan je zelfs via de website delen van het drumstel/gitaar aanvragen.:thumbs:
    Maar je hebt ook deels gelijk , bij mensen waar draadjes gewoon loszitten als ze het drumstel uit de doos halen is gewoon belachelijk en kan gewoon echt niet =(.
     
  19. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast, ik heb 2 uitgespeeld op de ps2, en nu gekocht voor de Xbox360 omdat ik dan gelijk een gitaar heb die werkt voor GHWT!!!!!!!!!!!!!!! En Guitar Hero 3 heb ik op de Wii dus kom aub niet blij doen achter je pc. :emo:
    GHWT op expert uitgespeeld btw, kijk maar op me gamertag voordat je weer en zinloze reactie geeft.
    Vooral die zin Expert uitgespeeld in je dromen zeker? KOM MAAR EEN POTJE ONLINE TEGEN MIJ OP EXPERT, zullen we zien wie er wint. ;)

    Waarom geef je 180 euro uit aan een spel om het vervolgens op internet af te kraken? Dan doe je toch iets verkeerd.

    Trouwens voor mij de hoofdreden om die spel te kopen is toch wel Death Magnetic die ik al voordat ik hem had heb aangeschaft. En die nummers zijn ontzettend tof om te spelen. Ben zelf ook een beetje metallica fan. :)
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2008
  20. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Rustig jonkjes , het is maar een spelletje:+

    Net denk wel meer dan een uur CO-OP met Brunow gedaan. Gitaar/bass afgewisseld. Ik vond het erg vetjes.:b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina