1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rolandinhoo

    rolandinhoo Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect man! Voeg je morgenmiddag ergens wel toe op xbox live dan ;)
     
  2. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag veel lag zeg.Kogels kwamen heel laat aan en kogels gingen niet op.Op een duur kon je wapens niet meer oppakken of iemand raak schieten.Baalde wel van die lag.Is sinds vandaag.Normaal niet gehad.
     
  3. Zeloot

    Zeloot Unity the Verb

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik de enige... of is de multiplayer van gears2 gwoon crap. ik lag echt constant als de mother*bleep*. met gears1 kon je tenminste nog servers kiezen, met nederlandse hosts of gwoon een goede connectie. Maar khb t gvoel dat gears2 opeens bomvol amerikanen zit. Ik bedoel, hoe verwacht je te winnen als je 3 seconden moet wachten voordat je schoten je vijand bereikt?? doe dan tenminste damagelag ipv bulletlag, zoals cod4 of halo3...
     
  4. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0


    Tmffirework waar ben je?
     
  5. barnietheone

    barnietheone Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    werkt een stuk beter nu met die nieuwe patch
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2008
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Zever welke patch ?
    Ik had gisteren een update maar moest nog altijd lang wachten.Soms 1 minuut en daarna weer 7minuten
     
  7. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het hier volledig mee eens.Sinds gister na die update heb ik heletijd lag gehad.Vandaag ook.En iedereen waar ik mee speelt klaagt er ook over.Op een duur lag het spel 5 min stil door lag.Je kon niet schieten enz.En wat jij zegt klopt ook.
     
  8. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Je krijgt sneller een game met die patch, maar ik speel de heletijd tegen amerikanen. Wanneer gaat MS eens nadenken over de cross-atlantische connecties?

    Ik wil geen shooters spelen tegen amerikanen, omdat die connectie NOOIT goed kan zijn. Ik kan geen ping krijgen van onder de 50 met die gasten. En dan vind ik 50 nog veel.
     
  9. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    die stats zie je bij war journal heb trouwens de gaurdian gehaald nu alleen nog de meatflag en nog kills en nog hoop potjes ;)

    o ik weet toevallig hoevaak ik gewonnen heb maar normaal zie je dat of om de 5 of 100 ofzo ;)
     
  10. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/

    Tja, ik heb er nou eenmaal geen last van :) Kan niet anders zeggen he. :D
     
  11. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister ook veel Lag. Zwaar irritant en dit was nog wel ná de update. De wachtijden zijn wel verkort, maar ik wil liever gewoon normaal spelen zonder lag.
     
  12. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik had gister een update maar ik merkte dat er tijdens het spelen helemaal niks verandert was. Dezelfde fouten zitten er nog steeds in en het is nog steeds een bout game vergeleken met deel 1.
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Doed,,, Ga dan lekker deel 1 spelen, denk je echt dat iemand zich daar druk over maakt..:emo:
     
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    genoeg mensen dus, lees de epic forums maar door!:thumbs:
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Je snapt mn punt niet;)

    Jij vind het een boutspel omdat de multiplayer niet goed werkt(daar geef ik je gelijk in: Ik heb ook heel vaak lag) maar om het meteen een boutspel te noemen, ik vond de Campaign echt heel goed , en Horde is zo simpel, maar ook zo briljant, Dus zo bout vind ik het niet:)
     
  16. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Gears 1 beter vind ga je dat toch weer spelen? En als je Gears 2 beter vind speel je gewoon Gears 2!
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Het is maar met wie je speelt. Begin van de avond had ik alleen maar lag, daarna hele tijd met wat Nederlanders gespeeld en dan is het echt vet, maar hoe dan ook heb ik wel wat minpunten: Matchmaking is gewoon bagger voor mij, ik wil zelf kiezen wat ik wil, plus dat de ik de nieuwe maps niet zo tof vind en de Chainsaw klote is.

    Als ik eerlijk ben vind ik de MP van Gears 1 beter, had nooit last van Host shit, nooit problemen mee gehad. Multiplayer van Gears 1 was echt geniaal, maps waren stuk voor stuk perfect, enigste daar was dan weer die glitchers.
     
  18. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat als al die crappie dingen er uit worden gehaald zoals:

    - Chainsaw
    - Smokegrenade
    - De lag

    Zouden jullie het dan wel een goede MP vinden. Ik vind de maps van GOW 2 ook niet zo bere sterk, op day one na. De magie is er gewoon een beetje af.
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Als álle crappie dingen, of gewoon de grootste (Shotgun, Chainsaw, Smoke, Grenade blastradius, SNELHEID) dan was dit wederom een fantastische game online.
    Ik bedoel, er zijn genoeg verbeteringen.
    - Meer/brutere executions
    - Nieuwe wapens
    - Nieuwe maps
    - Ziet er mooier uit

    Maar al dit valt bij mij gewoon in het niet door de óngelovelijke minpunten. Ik kan er gewoon met mn hoofd niet bij dat Epic Games zelf dacht dat dit een verbetering was.. Speelden zij zelf nooit 'hardcore' hun game ofzo? Dan weten ze toch ook dat dit gewoon níet acceptabel is?!
    Ik geef dit spel echt serieus zóveel kansen om het voor me 'goed te maken', ik blijf gewoon volhouden met die online matches maar ik zie er geen toekomst meer in..

    Nu ook, ik besloot voor het eerst sinds tijden een vrijdagavond te gaan gamen/filmkijken/thuis in me entje chille.. Maar dit spel speel ik gewoon niet meer voor mn lol. Ik bedoel, ik wordt letterlijk BOOS om een fakkin spelletje terwijl ik het voor mn plezier speel!

    Speelde KotH, we begonnen al met 4 tegen 5.. Daarna een zón verlepte match. Telkens had ik er 2-3 dood met mn shotgun, werd ik weer door zo'n noob gezaagd.
    Of je hebt een teammate die de HELE match achter een muurtje stat waar hij een smoke-tag geplakt heeft.. Komt er iemand langs; Boem down, en HUP gezaagd!
    WOW TOF MAN! Daar heb je vast een voldaan gevoel aan overgehouden jonkje.
    Zo, wat ben jíj goed in een spelletje.

    Of.. toch niet? kk noobs
     
  20. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wanneer alle haters hun mond gaan houden en een ander spel gaan spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina