1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cas2602

    cas2602 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0

    dit probleem heb ik ook, je kan hem opsturen naar microsoft, of je moet even op marktplaats kijken of iemand je kan helpen.
    er zijn heel veel mensen die het kunen repareren. heb ik ook gedaan maar hij blijft stuk gaan:'-(

    mvgr,
    casper
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Error 74 staat voor iets met je AVKabel of een interne chip dacht ik, maar zo te lezen is het je videokaart. Wordt opsturen ;)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog steeds niet me labels via mail binnen, ik wil toch graag vandaag wel UPS bellen.
     
  4. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb vorige week me xbox terug gekregen van reparatie, alles goed en wel, maakt ie gister ineens een POEF geluid en nu heb ik weer een RROD :lol:
    ik heb bijna 3 jaar lang gedaan met me eerste xbox 360, en nu ineens 2 in 2 weken kapot :confused:
     
  5. Sherman

    Sherman Guest

    waarom krijg ik engelstalige vent aan de lijn bij xbox support???
     
  6. Obsidian

    Obsidian Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel het juiste nummer gedraaid? :+
     
  7. Sherman

    Sherman Guest

    ja hijs van xbox support :9
     
  8. Dark Knight

    Dark Knight Vulcanus

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het dit nummer: 0800 023 3894?
     
  9. Sherman

    Sherman Guest

    ja ben al klaar. ;)

    even een edit: Ik was er niet gerust op, met die engelse gast, dus ik heb microsoft weer gebeld, en nu gewoon een nederlander. En die heeft met zn baas overlegt, en zij dat hij niks voor me mag en kan doen. OK, ik ga de rechtsbijstand bellen. Microsoft daalt nu wel ernstig in aanzien. Zij maken een slecht product, en nu ben ik de lul. Heb er toendertijd gewoon 400 (!) euro voor betaald he!!! Stelletje teringlijers.....

    EDit 2//:: Heb een mail naar KAssa gestuurt. :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2008
  10. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een mail gekregen en ze hebben mijn xbox ontvangen, hoelang duurt het nu nog?
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Damn ik kreeg ook een engelstalige kerel aan de lijn, niet echt handig. Ik heb maar gevraagd of ik iemand Nederlands aan de lijn kon krijgen :+ Wel eerst 7 minuten met die vent moeten praten. Maarja ik had mijn xbox terug gekregen, krijg een of ander oud frotding terug, dus nu moet ik hem weer opsturen om een goede terug te krijgen.
     
  12. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Fallout i'm back!

    Na 1 week heb ik nu een replace unit gekregen met alle garanties,goede service.
     
  13. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaan we weer |:- een E74. AV-kabel zou us zijn... Ja tegenwoordig schijnen die kabels 'zo maar uit elkaar te vallen'. Zo lust ik er nog wel een.
    Weer maar eens bellen. Vorig jaar rond deze tijd de beroemde ring of death. Was de doos toen ruim 6 weken kwijt! Viva Pinata als doekje voor het bloeden.
    Zag ergens in dit draadje dat buiten de garantie geen probleem lijkt als het 'kreng' al eens een keer het repair-centre heeft bezocht? Weet iemand meer?
    grtz
     
  14. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2/3 maand geleden een xbox 360 premium(pro) gekocht. Zit ik vanmiddag gears of war te doen, hoor ik opeens krggggg. Snel me cd uit me xbox halen. Zit er een dikke kras op, in een cirkel.

    Ben morgen van plan om gewoon naar intertoys te gaan(daar heb ik hem gekocht). of raadt iemand mij iets anders aan?
     
  15. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze 'm daar niet omruilen kan je gewoon met Ms bellen.
     
  16. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, wel balen heb net 1 week me wifixD
     
  17. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten ze bij MS-Xbox nog steeds te klooien met die goedkope club dvdspeler? 't Is toch aardig frustrerend dat ik na zoveel tijd afwezigheid in dit topic nog steeds dit soort errors lees... 'k Zou de doos inderdaad eerst even bij de leverancier proberen om te ruilen. Weet uit het verleden dat de speelgoedboeren daar nu niet echt moeilijk over deden. Misschien tactisch om even een heel druk moment te kiezen... en dan even goed van leer te trekken. Doet het altijd wel goed als je de aandacht krijgt als je om service vraagt.
    suc6 ermee!
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is wel toevallig dat je dit net leest. ;) Het komt altijd nog voor maar echt een stuk minder dan eerst. De MS service is echt heel goed geworden, kijk maar een paar pagina's terug. :)
     
  19. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd... Even alles getest. Gelukkig nog een nieuwe AV-kabel liggen. Nope! Nog steeds dezelfde melding.
    Eens kijken wat ze voor me kunnen betekenen.

    De service mag dan verbeterd zijn (dat zou hen sieren, in het verleden was het stevige bagger) dat doet niets af aan het feit dat er als ik eea zo eens terug lees nog aardig wat gedoe is.
    Wish me luck!
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is ook het Problemen topic. ;)

    Succes verder.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina