Wie heeft er meer informatie over deze 2 spellen, en welke van de twee zal beter worden denken jullie? Op E3 zal er meer bekend worden denk ik, maar ik ben zo benieuwd.
denk doom3 die is lekker creapy met die zombies echt mooi ik heb de alpha ziet er echt mooi uit denk doom3
Weet niet , het ligt eraan ik denk dan Doom 3 kort gaat worden net als Unreal 2 Trouwens ik denk ook dat Doom 3 net zo kort zal worden dus misschien dat je zo'n 6 tot 14 uur nodig hebt om doom 3 uit te spelen
Dat is natuurlijk pure bullshit. Er is nog bijna niks bekend over Doom 3 en ik vraag me af waar jij op durft te baseren dat Doom 3 kort wordt.
Waarschijnlijk aan het detail van Doom 3...Mooie spellen worden vaak niet echt lang... En ik betwijfel ook of dit spelletje lang gaat worden.
Ik verwacht zelf niet veel van Doom3, wel van de engine die voor veel andere games gaat zorgen. Maar de game zelf.. te kort, en geen multiplayer om zijn leven te verlengen. Misschien is die korte periode zo creepy en zo goed, dat ie alsnog geweldig is. Maar voorlopig verwacht ik er niet zo veel van.
@shriko, voor Doom3 is toch een gerucht ofzow dat het xbox live krijgt? IIG stond op de voorpagina van XBW.nl eerst...
Onze John Carmack heeft gezegd dat je Doom III in een weekend kan uitspelen. Deze uitspraak ging over de PC versie maar de xbox versie verschilt niet. Doom III is vooral om zijn graphics hoogstandje. Verder stelt het weinig voor is er al gezegd. De A.I. is van Quake 3 en niet opgepoetst volgens Carmack. Unreal 2 kwam niet uit op de Xbox.
doom 3 wordt wel mooi ja de game wordt ook langzamer zodat je goed op de graphics kan letten, en dus ook
Ik betwijfel het eerlijk gezged ook een beetje, een spel kan wel mooie graphics hebben maar het moet ook een beetje lang duren anders ben je er zo snel op uitgekeken
Idd heeft carmack zelf in een interview aangegeven dat ze het echt als een showcase aan het maken zijn. Geen moeilijke gameplay, geen lange singleplayer. Gewoon net als in Doom1 een paar knopjes omzetten en lopen en mindless fraggen en idd die quote dat je het in een weekend kunt uitspelen.
nee het spel demo. de alpha eigenlijk. ik heb hem ook maar kan hem niet spelen. He wouter...ik had gehoord dat er wel multiplayer in zat. Alleen werd het multiplayer voor ongeveer 4 man. Ja niet echt veel maar het is en blijft multiplayer.