Hier een lijstje waar ik mijn ogen nu op gericht houd gewoonweg omdat ze mij interessant lijken. Deze games ga ik zeker niet allemaal kopen en het is goed mogelijk dat hoe dichter we bij de release dates komen hoe meer spellen er afvallen, of zelf bij komen. -Alan Wake -Bionic Commando -Borderlands -Dark Void -F.E.A.R 2: Project Origin -Final Fantasy XIII -Halo 3DST -Huxley -I Am Alive -Kingdom Under Fire II -L.A Noir -Mafia II -Mass Effect 2 -Project Offset -Resident Evil 5 -Singularity -Star Ocean: The Last Hope -Tekken 6
Voor 2009? Geen idee. Maar een officiele bevestiging dát ie komt is altijd wel fijn. Gelukkig niet in het heden.
idd mijn lijstje bestaat echt alleen maar uit knallen! behalve skate 2 maar goed.. Maar ik zal nog veel meer dan alleen dit lijstje spelen.. ik heb van de games in 2008 tot nu toe 34 titels gespeeld geloof ik.. en daar komen er nog wel een paar bij. Dit zal ook wel gebeuren in 2009
Interessante titels tot nu toe: Deus Ex 3, ken de serie niet en er zijn weinig details, maar desondanks lijkt me wel interessant. Mafia II, heb Mafia I niet gespeeld, maar lijkt me een erg toffe game. Mass Effect 2, ook hier het eerste deel niet gespeeld, maar wil deze game toch eens proberen. Harry Potter, heb gewoon zin om weer eens een Harry Potter game te spelen Halo: ODST, speel 3 zelfs nu nog regelmatig online. Must have denk ik zo. Borderlands, lijkt me gewoon een toffe vernieuwende game. Prototype, hier al heel lang geleden van gehoord. Lijkt me ook wel interessant en vernieuwend ook. Zal ze vast niet allemaal kopen. Maar denk Harry Potter, Mafia II en Halo sowieso
Voor mij lijstje: - Call of Duty 6 - Formula 1 game (wanneer uitkomt) - DiRt 2 (vervolg zou komen) - Forza 3 - Pes 2010
Jammer dat AC2 in 1700 zal afspelen, vond de game juist zo tof omdat het in de tijd van de Kruistochten afspeelde. De sfeer was gewoon zo dik en de Kruistochten vind ik zelf het mooiste om over te hebben uit de geschiedenis.
mijn toppertjes worden : - Operation Flashpoint 2 - Mafia 2 - RES 5 - Skate 2 - UFC 2009 en nog vast wel een paar waar ik nu niet zo snel opkom , ik denk zelf dat het nog een beter jaar gaat worden als dit jaar
Ohja, UFC 2009 ook natuurlijk. Ik ben van plan om zo min mogelijk 2de/3de delen te kopen in 2009. Ze vallen bijna altijd tegen. Mn lijstje is nu dus dit: Bionic Commando (Nieuwe game) Lord of the rings conquest (Nieuwe game) UFC 2009 (Nieuwe game)
Hmz klote dat ik dit lijst eigelijk al zie nu weet ik dat 2009 weer een druk jaar zal worden met gamen. Uber musthaves: Alan Wake Assassins Creed 2 Bioshock 2 Call of Duty 6 I Am Alive Operation Flashpoint 2 Resident Evil 5 Silent Hill VI Overige interessante titels: (75% zal ik wel kopen, welke ligt aan de reviews) Beyond Good and Evil 2 Bionic Commando Borderlands Dead Island Deus Ex 3 Dirt 2 F-1 2009 Forza 3 Overlord II Mafia II
er zijn ook mensen die niet elke dag achter hun xbox zitten ik koop in een jaar ook niet zoveel games
2009 word een prachtjaar voor de 360. Het is echt heel moeilijk om te kiezen, hier een kort overzicht -Alan Wake -Beyond Good & Evil 2 -BioShock 2 -Final Fantasy XIII -Resident Evil 5 -Star Ocean The Last Hope -Street Fighter IV -Tekken 6 -Call of Duty 6 -Forza 3 -PGR 5 -Borderlands -Deus Ex 2 -Dirt 2 -F1 2009 En ben nu nog steeds zoveel games vergeten!
Bedoel je niet PGR 5 Anyway, hoop volgend jaar iets te horen van "Cry on" (Mistwalker), van wat ik erover heb gelezen moet het een erg unieke game worden.
Laat maar komen. Van alle soorten semi free roaming of free roaming games vond ik deze wel het vetst om naar te kijken. Ik hoop alleen op een iets simpelere besturingsysteem en vooral iets meer gameplay waar ik deel I toch wat te weinig vond van hebben. Mijn games voor 2009: Bioshock 2 Mass Effect 2 En alles waar je maar in kan schieten plus Two Worlds - The Temptation (Ja, ik weet het nu wel). \o/ Games niet in 2009: Alle soorten sportspellen!!! Japanse games, behalve Ace Combat 7 als die komt. Andere consoles: Killzone II voor de PS3 Gran Turismo 5 PS3 Ik denk dat ik die laatste voor de PS3 misschien ook wel laat liggen. Belachelijk dat die pas eind 2009 uitkomt. Dat word weer 1,5 jaar uitstellen zoals met deeltje 4. Verder zou ik misschien ook wat games voor de PC gaan halen. Ik zit op een goede, simpel te begrijpen, RPG te wachten zoals Oblivion.
Ik kijk uit naar de volgende games: -Final Fantasy 13 -Killzone 2 -Prince of Persia -Resident Evil 5 -Bioshock 2 En nog tal van anderen,maar de grote favoriet is toch wel FFXIII
PS3: -Killzone 2 -God of war 3 -Heavy Rain -Final Fantasy XIII: Versus -Gran Turismo 5 -Team ICO met een nieuwe game. Multi: -Tekken 6 -Final Fantasy XIII -Streetfighter IV -Resident Evil 5 -Bioshock 2 360: -Halo 3: Recon(naamswijziging al bekend?) -Veelal multi platform titels... Als ik zo eens naar mijn lijstje kijk denk ik dat 2009 het jaar van de PS3 gaat worden. Tegenover bovengenoemde 6 PS3 exclusives, heeft de 360 geen passend antwoord in mijn ogen.