He mensen, er is een nieuwe xbox controller uitgekomen in Amerika. De Madcatz Lynx Wireless Xbox Controller: http://www.madcatz.com/MadCatz/product_details.jsp?product_id=4556 Helaas is die controller nog nergens in nederland te koop, ik heb al geprobeerd om hem te bestellen via de officiele retailer in Nederland: CD-Contact Data in Breda. Maar zij vertellen me dat er te weinig interesse is van de winkeliers voor dit product en dat ze hem hier (nog) niet gaan uitbrengen. Weet iemand misschien hoe ik 2 van die dingen kan importeren? Alvast bedankt. PS. Atmoz je maakt echt te gekke shit !!!
Ah hier had ik inderdaad al wat over gehoord.. hmm op zich wel intressant.. Ik heb alleen een tijd geleden een draadloze gezien die 2 shoulderbuttons als extra had (waren progammeerbaar) heeft iemand daar nog iets over gehoord of gezien?
Als je Xbox Live wilt spellen , dan heb je een probleem. In de ontvanger zitten de de aansluitingen van de memory-card en Xbox live headset ingebouwd. Je mag dan wel een bereik hebben van maximaal 50feet ( 15m) , maar als het snoertje van de ontvanger maar 0,5 meter is.
idd, moet je met headset bij de xbox gaan zitten. atmoz maakt gave dingen jah. zeker die praat de xbox aan en uit dingen. die controller die hij had was ook leuk jah. ik heb ook een controller gemod, mijn naam die ik eraan geef: kersboom controller. beetje kleurrijk.
Echt een vette mod cyberlaui, alleen hij mocht van mij minder vrolijk.. Maar toch mijn complimenten, ik zou willen dat ik het zo kon. En ff on-topic: Wirelezz lijkt me wel relaxt, maar heb eigelijk nog steeds geen last van de draad aan me controller, het is lang zat.. Alleen raakt ie soms een beetje in de knoop als we met meerdere spelers spelen, maar dat is zo verholpen.
We hebben het hier over een draadloze controller, niet over Cyberlaui's-met-ledjes-overgoten-controller-mod
sorry kan niks aan doen, je begrijpt me wel als je dalijk hoofstuk 3 in me filmpje ziet: genaamd: hoe zeg je "ik spoor niet"
Als ik met een paar vrienden thuis zit te gamen en er moet er eentje flink pissen, struikelen die sukkels veel te vaak over die controller kabel, zodat ze dat hele ding de grond op mikken. Ennuh, we krijgen hier in dit gat waar ik woon de eerste 10 jaar toch geen breedband aansluiting, dus Xbox-Live kan ik toch niet gaan gebruiken. Trouwens ik heb nog een draadloze controller gevonden in Venlo, die is van Big Ben. Dat ding ziet er uit alsof je hem zo doormidden breekt, dan toch liever die van Madcatz. Weet niemand een bedrijf of zo dat zo'n dingen importeert vanuit Engeland of de USA of zo?
Bij een winkel dichtbij de straelseweg. Daar verkopen ze alleen maar spelcomputers en games. Ook hij had nog nooit gehoord van die Madcatz controller. Ik denk dat die controllers inderdaad wel prijzig zijn, mar dat heb ik er wel voor over. Ik ben al weken aan het zoeken naar een of andere inportwinkel, maar heb helaas nog niets gevonden. Life sucks...
kvind draadloze controllers voor als je een gewone maat tv heb een beetje onzin. verder dan 3 meter zie het toch niet meer zo goed. draadloze controlers zijn misschien alleen nuttig als je een beemer heb ofzo! en je moet steeds nieuwe batterijen kopen of opladen. ik zie er geen voordeel in!!
Ik zat bij dixons.nl te kijken en daar is een draadloze controller te koop (alleen is hij nu niet voorradig )
Dat is die controller die ik bedoel, die lijkt op de controller S. Ik heb hem in de hand gehad, maar ik vind hem maar niks. Er is trouwens weer een nieuwe op de markt van Logitech: http://www.logitech.com/index.cfm?p...581&CONTENTID=6110&countryid=12&languageid=13 Ik vind het wel een mooi model, maar ik moet hem toch eerst even in het echt gezien hebben.
Je kunt beter die van logitech nemen!! Die wordt bijv. bij IGN/Gamezone enz met 9,2/9,5 beoordeeld!! k heb hem in bestelling en eigenlijk al verwacht omdat hij 1 maart in Ned. uit zou komen, weet nog niet of dit later wordt
Ik vindt die van Logitech inderdaad de beste keus, hij ziet er ook degelijk en lekker hanteerbaar uit. Er stond nog niets over de releasedatum op de site, ik hoop dat hij snel uitkomt.