Ik had vanmorgen iets raars gedaan en ik weet niet meer hoe ik het deed. Ik wilde een deur openen en Sam ging met z'n rug tegen de deur staan en opende hem op een kier. Toen ging de camera naar zijn gezicht en kon je dus in die kamer kijken door die kier. Ik ging met m'n analoge stick naar voren en hij deed de deur helemaal open. Ik heb geen id hoe ik het deed, weten jullie dit?
als er staat "press A to open door", houd A dan ingedrukt en ga met je analoog stick naar voren (of achteren) en dan stata er "Open door Stealth"
Dat gebeurt als je de de deur op de stealth manier opent, je hebt er alleen niks aan want de mensen achter de deur hebben het toch altijd door. Beter is om eerst met je camera te kijken en dan gewoon open doen
ja ik weet dit: Voor je een deur binnengaat krijg je rechtsboven een schermpje met "open door". Je drukt dus op A om een deur te openen, maar laat A niet los.. vastblijven houden en dan naar achteren drukken met de linkeranalaloge stick, dan A los laten en Sam spiekt door de kier.
Heel simpel Dit is van het boekje: Gluren Wil je Sam eerst door de deur laten gluren voordat hij naar binnen gaat?? Kies dan voor de Open Door interactie, en trek de Rechter analoge stick naar achteren voordat je de X-toets weer loslaat. Duw de stick naar voren om door de deur heen te gaan of trek hem naar achteren om de deur te sluiten. Veel succes!!
Ik lees altijd het boekje. Nog voordat ik het spel voor het eerst speel. Ik heb daar alleen overheen gelezen. Kan gebeuren.
Deze draad kan wel dicht, word toch niks nuttigs meer gezegt. The Matrix heeft z'n antwoord. Hij blij, ik blij, heel de wereld blij om mij