Ervaringen met xbox reparatie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Austin_77, 22 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
  2. rooicity

rooicity Xbox Junkie

Leuk Bevonden:
    0
    50 tot 75 euro voor een DVD drive ..

nog niet bijna ...

MS komt die dingen per 100.000 in, denk je nou echt dat die consumentenprijzen betalen.

verder zijn de DVD spelers niet echt cutting-edge techniek.
    alleen de Samsung kan CD-R's lezen, dit kunnen de Philips en Thomson nog niet eens.

3. Riker

Riker 1337 Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is ook naar de knoppen, viel gelukkig nog binnen de garantie, wel prima service van microsoft, console wordt opgehaald en binnen een week/anderhalve week weer terug.

4. rico

rico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet je voor xbox live betalen ik bedoel om het te kopen moet je betalen maar voor het abbonement of zo iets wie o wie kan me helpen ?????/
    alvast bedankt

5. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar is een heel apart board voor op dit forum. Kijk even verder dan je neus lang is.

6. Austin_77

Austin_77 Ford focus RS

Leuk Bevonden:
    0
    Slotje ;-)

7. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox is al 2 keer gerepareerd en RE werkte ook niet, ik verwacht maandag een doos en dan zullen ze me een nieuwe opsturen. ja, een NIEUWE. jottem

8. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nette service is het zeker, maaruh ben je nu ook al je savegames kwijt? Of heb je gevraagd of ze iets van een back-up willen maken ofzo, want ik neem aan dat je zelf geen memory unit zal hebben?

9. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is slaan zij je savedgames op en krijg je die ook weer terug dr op gezet. :)

10. Tomschayk

Tomschayk ...

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn controller is ook kapot maar ik heb hier geen aankoops bewijs van want ik heb hem voor de kerst gekregen. Heb ik dan nog wel garantie of moet ik dan betalen? En zo ja, hoeveel dan?
    thnx

11. GeNoMe

GeNoMe Who's the boss bitch

Leuk Bevonden:
    0
    neeee schijt, het ondenkbare is gebeurd..... m'n box is ziek :-(
    hij loopt de hele tijd vast met splinter cell :mad:

terwijl het spel gloedje nieuw is, en ik krijg slowdown met m'n anderen games bleeeech.

zo maar ff bellen naar die service lijn

12. Dr_Funkenstein

Dr_Funkenstein www.wurn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Service goed? NOT

Ik heb 26 maart mijn xbox netjes in de UPS doos gedaan en opgestuurd. Nu 7 april nog steeds niet terug na al ongeveer 20 keer gebeld te hebben. Ze zijn hem om "technische" redenen zoals ze zelf zeiden even kwijt omdat ze een serienummer verkeerd hadden genoteerd. Dat klinkt mij meer als bureaucratisch. Ze weten dat mijn Xbox in Duitsland bij de repairservice staat maar daar staat ie met een verkeerd nummer in de computer dus sturen ze hem niet terug. Nu hebben ze voor mij een nieuwe opdracht aangemaakt om dat serienummerprobleem te verhelpen met als gevolg dat de chauffeur van UPS me op een gegeven moment belde dat ie weer onderweg was met een lege doos..... *zucht* Hij wou mijn Xbox dus voor de 2e keer ophalen. Zoals het er nu naar uitziet kan et nog wel ff duren voordat ik hem terugkrijg of ze moeten eindelijk eens de bureaucratie verbreken en de repairservice bellen dat die xbox die daar staat met MIJN serienummer gewoon terug moet worden gestuurd naar mijn adres. Ik had net 2 weken Live en nou kan ik als 2 weken niks doen en als ik niet uitkijk nog langer. Dus wat de goeie service betreft deel ik de meningen hier dus niet. Daar komt nog bij dat ik goed engels kan en nog goed uit kan leggen en kan vragen wat het probleem is als ik weer de zoveelste support medewerker (die half iers, half frans praat) aan de lijn krijg, maar hoe moet dat met mensen die niet goed of bijna geen engels praten??? Mijn advies voor mensen die voor de eerste keer hun Xbox willen laten repareren en nog garantie hebben is of gewoon terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt OF je serienummer 6 keer laten checken door de support voordat je de telefoon eropgooit. Want mij hebben ze niet laten weten toen ik belde dat dat zo'n belangrijk detail was en wat nu de reden blijkt te zijn dat ik hem maar niet terugkrijg.

greetz Frank.

13. Dr_Funkenstein

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren wisten ze me te melden aan de telefoon dat ik mijn xbox zeker binnen 2 dagen terug zou hebben (totaal van 14 dagen dus), maar aangezien ik het niet meer vertouwde belde ik vandaag maar weer en nu wisten ze het weer niet zeker en voor de derde keer deze week zouden ze me door de "supervisor" terug laten bellen... Maar al 2 keer eerder geen supervisor aan de lijn gehad, dus zet ook mijn vraagtekens bij de 3e keer. Ik zit me nu echt helemaal gek te ergeren: IK WIL MIJN XBOX TERUG!!!!8) :mad: |:- :confused: :'-(

De service zal wel goed zijn als alles vanaf het begin goed gaat, maar als er iets fout gaat vraag ik me onderhand af of je hem ooit nog terug krijgt of dat ik straks nog moet gaan bewijzen dat ik mijn Xbox toch echt aan UPS heb meegegeven!!!

en ondertussen maar met afkickverschijnselen (zweten, klamme handjes, koude rillingen over mijn rug) wachten tot eindelijk mijn geliefde Xbox weer eens terug komt).

Het is allemaal wel leuk zo'n ophaal service, maar ik ga de volgende keer gewoon terug naar de winkel om een nieuwe Xbox te eisen, want dit schiet niet op!

Als laatste mijn excuus voor dit wederom lange zeikverhaal, maar ik moet het ergens kwijt he en ik dacht geen betere plaats te weten dan hier.

14. Dr_Funkenstein

Leuk Bevonden:
    0
    ff een update..... zonder details anders wordt het weer zo'n lang verhaal. Het is nu 16 dagen geleden dat ik mijn xbox gezien heb en heb hem nog niet terug. Vandaag is het vrijdag en nog geen nieuws, dus dit weekend WEER geen Xbox, terwijl ze al 10 x tegen me hebben gezegd dat ik hem zeker binnen 2 dagen terug zou moeten hebben. Nu maar weer hopen op maandag of dinsdag, dan wordt het dus 19 of 20 dagen. %$#$!@$! Weet er iemand of ik hier iets tegen kan doen op 1 of andere manier?

15. BAERTJE C

BAERTJE C 12 goede deals

Leuk Bevonden:
    0
    Hey man, ik snap wat je bedoelt, ik ben mijn xbox nu al 21 dagen kwijt en hij is nog steeds niet aangekomen bij repaircentre, op xbox.com staat dat je zo spoedig mogelijk een lege doos krijgt toegestuurd, en op UPS.com staat dat hij al in Frankfurt is geweest en weer terug is naar Herneboernig:confused:

Ik heb een half Duits/Nederlands meisje aan de lijn gehad, en wist niet hoelang dat dit nog duren zal. Hij is dus opgestuurd, is aangekomen in Eindhoven, daarna doorgestuurd naar Herneboernig, toen door naar Frankfurt en nu weer terug naar Herneboernig??WTF
    IK HEB VAKANTIE EN WIL GAMEN!!

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    wtf laatste post uit 2003.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster