1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: World Tour [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rydan, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, toch redelijk wat commentaar...:mad:
    Erg jammer, want heb nog steeds erg veel zin om hem te kopen, maar twijfel nu echt enorm!
    Hoe zit het met de instrumenten? die van rockband beter?
    Heb het overigens al gevraagd in het 'wat koop jij' topic, maar kreeg daar niet echt antwoord.

    Zijn de nummers inderdaad niet erg uitdagend?
    Ben nog steeds bezig met guitar hero 3 op hard en expert, had gehoopt dat het net zo'n uitdaging zou worden:p
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Tsja, ik vind het lastig. Zoals ik in mijn vorige post al zei zou ik niemand adviseren de gehele set te kopen voor 180/190 Euries, maar wellicht vind jij het wel leuke nummers. Ik zou even de tracklist bekijken om te zien of er wat nummers voor je tussenzitten. De uitdagende nummers zijn voor mij op 1 hand te tellen in ieder geval. Wellicht dat dat nieuwe Metallica album nog wat verschil kan brengen, maar anders zie ik het vrij somber in.

    Ik besteed geen Euro meer aan de Guitar Hero serie, vooral niet nu ze het zo willen gaan uitmelken met zoveel delen per jaar. Ik vond deel 3 al teleurstellend, maar helaas ben ik er toch weer ingetrapt! :+
     
  3. MisterT

    MisterT Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de tracklist van GH3 iets beter. Maar uiteindelijk maakt het niet zoveel uit welke grote set je koopt aangezien ze volgens mij toch door elkaar heen werken. Ik ben iig van plan RB2 een keer erbij te kopen.

    MoeilijkheidsgraadL ik kon (en kan) enkele nummers in GH3 op medium niet uitspelen. In GH4 heb ik de hele tracklist doorgewandeld zonder een nummer opnieuw te hoeven doen.

    Het Metallica album is wel wat lastiger dan de normale nummers en is zeker een toevoeging, vooral als je Metallica fan bent.
     
  4. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Het metallica album is echt een super vette download die ik iedereen kan aanraden omdat het gewoon supervet is om die nummers als band te spelen. :thumbs:
     
  5. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, was juist van plan de set te kopen omdat ik eigenlijk alleen een gitaar heb:p
    Overigens vond ik Guitar hero 3 best uitdagend, meer dan 2 en Aerosmith(misschien omdat ik deel 3 als eerste had) en vond hem zeker niet teleurstellend.
    Zal de tracklist van Gh WT en Rockband 2 er eens bij pakken en kijken welke me nou Echt meer aantrekt!

    Bedankt voor je reactie!

    @misterT, volgens mij worden de deeltjes steeds makkelijker hoor(of minder moeilijk, tis maar hoe je het bekijkt:+)
    2 en 3 vond ik toch uitdagender dan Aerosmith, want daar wandelde ik zo doorheen in een dag op hard terwijl ik in 3 nog op medium zat.
    En nu blijkbaar ook weer bij GH WT!
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2008
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Sterker nog. Ik heb de complete set in bestelling staan (kan niet alleen game + drum :mad:) en had echt zo veel zin om te gaan drummen, maar met al deze commentaren en de Klote service bij GCshop ben ik toch geneigd om te zeggen van steek die guitar hero maar in je reet ik doe wel wat anders met dat geld....
     
  7. Pendego

    Pendego Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    De hele bundel campt inderdaad bij veel mensen met problemen. Ik heb ook 3 bundels gehad voordat ik eindelijk een perfecte set had. Maar ik ben nu zo blij dat ik 2 keer terug gegaan ben naar de winkel, want ik heb nu gewoon een drumstel dat 100 % werkt en een gitaar die het doet en een microfoon die het doet. Als je niet met deze problemen wilt zitten zou ik je aanraden om gewoon een tijd te wachten en hem dan een keer te kopen. De problemen met de drums kunnen in ieder geval al opgelost worden met het MIDI kabeltje dus het begint er al beter uit te zien;) Wat betreft de nummers vind ik ze juist wel uitdagend. Ik vind er veel variatie inzitten waardoor er voor iedereen wel wat mooi's tussen zit. en wat betreft het metallica album dat is idd zeker een gaaf album om te spelen. Maar ik ga weer verder drummen;) ben nog wel ff zoet met de game en Gears of war 2_0/
     
  8. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit juist te weinig variatie in, teveel normale rock, weinig speciaals. Nummers als impuls, knights of cydonia, the metal, one, raining blood, the devil went down... en through the fire and flames maakte gh 3 juist zo tof, wt heeft teveel echt commercieele bands, nummers met een kop en staart, waar telkens het refrein weer in terugkeert, en je uiteindelijk constant hetzelfde aan het spelen bent, op een kleine solo na.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is wel jammer, maar ik kan niet zeggen dat ik Raining Blood zal missen. :+ En dat komt niet alleen door de onmogelijke moeilijkheidsgraad.

    Voor mij is het heel simpel: als game is er niks mis met GH. Gameplay is dik in orde.
    Enige minpunt is de brakke hardware, en de loze toevoeging van de touchpad op de gitaar.

    Tracklist is iets geheel subjectiefs, dat moet ieder voor zich beslissen of ie het leuk vind.
    Maar zoals ik zei is GH gameplay-wise nog steeds dik in orde.

    geen slechte game dus
     
  10. Pendego

    Pendego Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het mee eens. De tracklist heeft het gewoon net mee te maken met wat voor smaak je hebt. Als de hardware gewoon perfect werkt is het zeker een gave game.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik wil het nog steeds eerst zelf een middagje spelen met drums voor ik het ga kopen; maar niemand in mijn buurt die ik ken heeft het spel :mad:
     
  12. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ok welk spel kan ik volgens de mensen hier dan beter kopen met een gitaar erbij? (aangezien de slider k*t is en ik de oude rock band set al heb...)

    Rock Band 2 óf GT: World Tour?
     
  13. Slender

    Slender Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je alleen voor de gitaar gaat is Rock Band 2 een betere keuze. De nummers in dat spel zijn uitdagender en er zit meer variatie in. GH World Tour is erg makkelijk als je het vergelijkt met GH3.
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Niet helemaal mee eens. Als je alle nummers leuk vind, maar stel ze fokken de hele charts dat alles op elkaar lijkt etc. Dan kan je de nummers nog zo leuk vinden uiteindelijk gaat het dik vervelen toch?
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Die review in de PU is ook lekker ongeloofwaardig. Gaan ze het spel vergelijken met RockBand 1 en bij de conclusie geven ze ook nog aan dat de hardware dik in orde is. Maar goed, de PU...
     
  16. Atti Mike

    Atti Mike Rest in peace

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja khoort hier ook alleen maar negatieve reacties.
    Maar 3 vrienden van mij hebben de hele bundel ook en bij ons werkt alles gewoon heerlijk, helemaal niks te klagen :)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Het is ook niet echt negatief, het is gewoon niet speciaal. Er mist iets dat de game vet maakt. Gitaar charts zijn nu nog saaier dan in RB. :9
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    :lol:
     
  19. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd heb ik ook geleze wat een onzin!!:confused: ze hadden alleen maar positieve dinge der in staan en rock band helemaal afgemaakt in vergelijking met WT terwij het juist andersom is vind ik......

    mijn 100e bericht btw:b::D
     
  20. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi ,
    We wanted to let you know that your request has been shipped.

    You were shipped the following:
    Cymbol Yellow Xbox 360 World Tour Cymbal (Yellow)

    Shipping Method:
    Post

    Binnenkort eindelijk weer lekker drummen:D Nu is het gewoon niks...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina