Wa is een echte gamer volgens jullie? Hoeveel uren achter tv/scherm? Hoeveel games moet hij hebbe? Hoeveel consoles? De kracht van zijn pc? ....
Iedereen die games speelt is een gamer, alleen is het zwak als hij zijn games van het internet haalt.
Een gamer die minimaal 2 verschillende consoles heeft, anders is dat waarschijnlijk een fanboy en fanboys zijn geen gamers.
Dat slaat werkelijk als een vliegemepper op een vlieg, nee ff serieus... Waarom moet een gamer 2 consoles hebben ? Als je 1 console voldoende vind ben je toch tevreden - en waarom je dan een fanboy bent ??? Dus ik ben een fanboy volgens jou ? Omdat ik alleen een Xbox heb, damn.. Je bent een gamer als je je een gamer voeld.. En of je 1 console of meer hebt heeft er niks mee te maken.
Een gamer is iedereen die gamen echt leuk vind en ook heel veel doet. Een die-hard gamer zijn vaak de online gamers en clangamers. of als je elk nieuw spel koopt en binnen 2 dagen uitspeeld. 1337 zooi dus en die al jaren mee gaat. Een niet-gamer is een gozer/wuuf die zo nu en dan eens een spel speelt enzo .... Na 15 jaar classificeer ik mezelf wel al tot die-hard gamer. Damn wat een ouwe lul ben ik .. en toch nog een sociaal leven haha
Is iemand een fanboy als ie maar 1 console heeft? Beetje krom En als ie een fanboy is, is ie nog wel een gamer. Iemand die (overdreven) trots is op zijn console is juist een echte gamer, alleen is ie irritant tegenover andere gamers/forummers
Iedereen die regelmatig (bijna dagelijks) games speelt en ze ook probeert uit te spelen. Heb ff in t woordenboek gekeken, maar daar staat geen definitie in. Dit vroeg ik me gister ook al af, was al van plan om er een topic over te maken. Maar jij was me voor.
je hebt een nintendo64 een super snes een super nintendo een gamecube en een GBA,dan heb je veel console's,maar dit kan makkelijk een fanboy zijn of niet definitie:Iemand die zich vermaakt M.B.V. videospelletjes anyway's waneer je een gamer bent,gewoon als je gamen als een hooby hebt,hoeveel uur maakt niet uit vind ik en de rest wat je opnoemde ook niet.
Kvin dat "echte" gamers ook op sites moeten komen gelijk deze, om info op te doen. Maar iemand die zomaar gamed soms is 2 keer per week is geen Echte gamer. Volgens mij dan toch
Waarom moet er perse een definitie aan gegeven worden? Ik zou niet weten waarom de hoeveelheid uren die je erin steekt / of het aantal consoles / games die je hebt er toe moeten doen of je echt een gamer bent. Dus als je weinig vrije tijd hebt kun je geen gamer zijn?? De hoeveelheid fun die je hebt tijdens het gamen komt voor mij dan nog het dichts in de buurt van een goede graadmeter. Als je genoeg plezier hebt in games, en je zelf dus graag games speelt kun je jezelf een gamer vinden..... of niet simpel.
Een echte gamer is iemand die niet meer op school zit of gelijk na school PC of iets anders aan zet en heel de dag door gamed om beter en beter te worden en daarna aan toernoois meedoet.
LOL nee, dat is iemand zonder een sociaal en prive-leven. Dat noemen ze een FREAK! we hebben een F, we hebben een R, we hebben een E, we hebben een A, we hebben een K... F.R.E.A.K. !! sorry, gewoon geintje Maar dat vind ik niet echt een passende omschrijving van een gamer persoonlijk.