[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    PS3 is gewoon regiovrij he, alle games kan je erop spelen. Een maat wil dat ik FIFA09 voor hem bestel bij Gamehubs, maar dan heeft hij wel gewoon de game in het Engels en kan hij met iedereen online spelen enz. he ? :)

2. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Overigens... wie samen met mij LittleBigPlant wil spelen (veel MP geschikte levels), voeg me toe op je ps3 / laat hier of via de console een berichtje achter of wat dan ook. Samen is leuker!

MARVIC_NL :)

Laatst bewerkt: 17 okt 2008
  3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

klopt als een bus

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Doet me een beetje denken aan Shenmue. En die game was echt de shit. Ben bijna jarig en m'n meisje wil me een Ps3 geven. Zit nog te twijfelen. Aangezien ik een 360 heb en dat gewoon de shit is en de Ps3 nu niet echt dope titels heeft. Ja Msg, drake en maybe LBP. Maar om daar een PS3 voor te halen...

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Resistance 2, Motorstorm, Heavenly Sword, Wipeout, en die ene strategie rpg misschien iets voor jou? Daarnaast komt Killzone 2, Final Fantasy Versus, God of War 3 en natuurlijk Heavy Rain. Misschien is de lijst op de 360 langer, maar er is echt wel genoeg te doen op de ps3 om je als gamer te vermaken.

Yakuze lijkt me super! Komt dat spel nou nog deze kant op?

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    killzone en god of war 3 lijken me idd musthaves. Resistance lijkt me niks. Met die rare mutants. Wat me wel vet lijkt is dc universe online. Maar xbox kreeg toch ook zoiets van Marvel?

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    [gt]43231[/gt]
    Waarom zie ik dit nergens gepost? :confused:

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Omdat deel 1 saai en niet zo goed was? :+

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    huh? Grapje zeker?

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zo goed was ie toch ook niet?
    Was niet slecht, maar echt goed..?

En die plotwending op het laatste heeft álles voor mij verpest. :mad:
    Cijfer zakte toen onmiddellijk van een 8 naar een zesje.

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nee, demo vond ik geweldig maar de full game niet. Het verhaal boeide me niet zo hard, de gameplay vond ik saai worden na een tijd, de (on)precisie van het mik systeem begon me te irriteren en een Mutant (Far Cry)/Flood (Halo) uithalen is de ideale manier om een game voor mij te verpesten.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat was idd zonde, maar verder erg genoten van het verhaal en de gameplay. Ach smaken verschillen :)

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Precies. Ik heb na Uncharted nog beide Tomb Raider games die toen uit waren op de 360 gekocht en heb ze na een uurtje weer weg gelegd. De gameplay was gewoon te stroef en slecht vergeleken met die van Uncharted. En laten we het dan niet eens over de sfeer en graphics hebben. Ook ik heb erg genoten van de game en het is een van mij top 3 PS3 games.

16. xX Jp NL Xx

xX Jp NL Xx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uncharted is een goed spel,alleen er was veel en veelste veel actie.Er had voor mij meer puzzels inmogen zitten en meer het jungle achtige gevoel.Voor de rest was het zeker een goed spel.

17. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Uncharted werd na een tijdje repetief. Steeds schieten en van richel naar richel springen. Op zich niets mis mee, maar er hadden idd meer puzzels in moeten zitten.

Ik heb dead space net ook uitgespeeld en dit spel werd ook vrij repetief. Vond het wel een goed spel in het begin, maar elk level was eigenlijk hetzelfde opgebouwd. Altijd was er wat kapot en jij moest naar punt A gaan om te fixen en dan naar punt B etc... Veel te weinig puzzels. En het verhaal werd slecht vertelt, ze moesten cut scenes toevoegen a la mgs. Dat zou je meer in het verhaal trekken. Door dit geef ik de game een 7.5 Anders was het wel een 9 geweest, want de game was wel origineel. Met de zero-g en vacuüm elementen, echter zaten die te weinig erin en werden die elementen juist niet goed uitgebuit in de gameplay.

18. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk uncharted en dead space fantastische games, heb er ook enorm van genoten en kan niet wachten op deel 2! Smaken verschillen idd :)

Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  19. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Net Littlebigplanet en Resistance 2 besteld voor € 75,-

Binnenkort weer online op de PS3.....

See ya Kevf ;)

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714