Hallo, Ik heb een xbox 360 maar wanneer ik deze op 60hz zet gaat het beeld van onder naar boven lopen. Het beeld is echter wel gewoon in kleur. Zou dit probleem op te lossen zijn met de advanced scart kabel van MS. Zo nee, is hier behalve een nieuwe tv aan schaffen een andere oplossing voor?
Wat voor Tv heb je? Het lijkt er idd op dat je tv geen 60HZ ondersteunt. Is verder geen probleem, een verschil met 50Hz zal je nauwelijks zien
Bij mij is het beeld een klein stukje naar links opgeschoven, maar hij doet het wel gewoon... had er nooit echt last van, behalve bij Uitzendinggemist.nl via Xbox Media Center Extender shizzle...
Maar er zijn er een stuk meer. Heb er zelf ook een aantal die alleen op 60hz draaien waaronder zelfs Sonic en Shadowrun.
Halo 3, Gears of war, Gears of War 2 moeten ook allemaal 60 Hz zijn... de enige oplossing is een andere tv (of als je een pc monitor hebt ... deze op met een vga kabel aansluiten)
Mijn mening is dat je het verschil wel heel erg duidelijk ziet. Call of Duty 4 is trouwens ook alleen 60Hz.
Nou ben ik van plan een nieuwe tv te gaan kopen (full hd lcd tv). Alleen de tv die ik op het oog heb werkt onder een frequentie van 50hz. Ga ik nu weer de zelfde problemen krijgen wanneer ik mijn xbox ga aansluiten met een hdmi kabel, wanneer ik deze op 60hz zet?