Shops in de USA?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nickelzzz, 26 nov 2008.

1. nickelzzz

nickelzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

Ik moet voor school een onderzoek doen welke winkels in Amerika hun winkel zo inrichten dat klanten er zo lang mogelijk blijven. Op het gebied van Gaming.:D Dus niet alleen xbox360 maar alle consoles. Het mag ook alleen een xbox360 winkel zijn. Maar goed, het moet dus een superdikke gameshop zijn waar je bijv. meteen je spellen zou kunnen spelen voor je ze koopt en waar je andere gamers kunt ontmoeten (ik noem maar iets he). Heeft iemand misschien enig idee of deze bestaan, en misschien een webadresje? Alvast bedankt :thumbs:

nick3lz

Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  2. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was een jaar geleden bij Best Buy (een algemene mediawinkel) en daar waren de rekken goed geordend en er waren veel demopods opgesteld. Er stond daar een jongen Through The Fire And The Flames van Dragonforce op Guitar Hero 3 op Expert te spelen. Er stonden wel 20 mensen bij _O_. Iedereen op het einde klappen, echt cool.

Andere winkels: Gamestop, eBgames, Circuit City (ook een soort Media Markt, net zoals Best Buy) en er zullen er vast nog wel meer zijn.

3. nickelzzz

nickelzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx!

Hee,

bedankt voor je reactie! Gamestop is inderdaad een goede! :) eBgames is alleen wel van Gamestop. Nu hopen op meerdere reacties! laterrr:b:

4. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm toen ik bij target was, groot warenhuis, stond alles heel saai in een kast... :p die deden dus niet echt hun best.

Maar probeer een connectie te vinden met de kledingwinkel abercrombie & fitch...geen games i know, maar hun inrichting is wel heel speciaal ! veel winkels hebben hun winkel bestudeerd en daar hun inrichting op gebaseerd...dunno of dat helpt ;)

5. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 2 jaar geleden in New york geweest. Dat de winkels daar worden ingericht om mensen erin te houden, absoluut. Ik ben in 3 verschillende Virgin megastores geweest. Qua muziek en beeld laten ze je binnen, qua games niet zo. Disney store en Toys 'r us zijn voorbeelden van kleine pretparken als winkel. Qua games denk ik toch inderdaad aan gamestop. Er zat er een vlakbij mijn hotel en daar ben ik uiteraard ook even naar binnen gelopen. Alles geordend met van de consoles een pod om direct te kunnen gamen. Dit was een kleintje bij een andere die een stuk groter was zijn we toen niet naar binnen geweest. Maar deze zag er van buiten wel stoer uit ook. BestBuy is ook een goede. Als je die 2 bekijkt krijg je een goed beeld hoe het hoort te zijn.

6. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Of als je puur op het gebied van de beleving kijkt, zou je ook naar de Apple Stores kunnen kijken. Dat is ook een ontmoetingsplek voor de Mac gebruikers in de regio (en de switchers). Cursussen, Genius Bar, etc. Is vrij sterk geïnspireerd door Horeca. Dat is misschien ook wel een handige sector om naar te kijken. Doen ook hard hun best om het plezierig voor je te maken.

7. nickelzzz

nickelzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thank you :)

Bedankt mensen, want ik heb enkele groepsgenoten die op het gebied van techniek (apple) en speelgoed (disney, toy r us) dezelfde soort winkels moeten zoeken :D Ik dank u vriendelijk. Wat zijn gamers toch behulpzame mensen! Maar dat wist ik al...;)

Deel Deze Pagina