1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tomb Raider: Underworld

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 feb 2008.

  1. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game zelf niet. Maar weet iemand of je tegen die grote octopus moet vechten. Op de TV zie ik die reclame, en dan aan het eind zie je dat ze bij die octopus staat, maar op youtube zie ik dat ze een soort platform met stekels aan de onderkant op die octopus gooit, waardoor die volgens mij al dood is.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  2. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem intussen uitgespeeld in 8.5 uur op de PC en moet zeggen dat de eerste levels ontzettend veel sfeer bevatten om langzaam af te zwakken naar een einde waar meer vragen overblijven dan antwoorden en het probleem is dat dit zogenaamd het einde moet zijn van de huidige story arc. Er wordt veel uitgelegd in het spel maar echt duidelijk wordt het nooit en ook is het moeilijk om de antwoorden uit deze game in verband te leggen met de andere spellen.

    In tegenstelling tot sommige gamers speel ik deze spellen vooral voor de verhaallijn en de puzzels. Helaas vielen de puzzels ook al tegen. Geen enkel moment heb ik echt vastgezeten of echt doelloos rondgezwerfd.

    Ik vind het niet fijn om te zeggen maar ben bang dat ik toch een beetje teleurgesteld ben in deze game.
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    dat was wel te verwachten,de echte hersenpan krakende puzzels vanuit het legendarische deel 1+2 zijn allang niet meer in de omloop geweest.
    En ik weet nog hoe ik met vrienden bijelkaar zat van-ga eens naar die kant misschien ligt daar iets-momenten.
    Echt met z'n allen proberend een puzzel op te lossen,in het deel van Legend waren ze ook al zo voor de hand liggend.

    Ja vroeger was het echt van dat je verbaast was als iemand verder was dan jou,nu is dat inmiddels al gewoon.
    Kortom je teleurstelling is wat mij betreft helemaal terecht geweest.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik zie liever een tussenweg. Niet te extreem lastig, maar ook geen inkoppertjes.
     
  5. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb ze ook allemaal door en door gespeeld en installeer ze nog altijd standaard op elke nieuwe pc die ik krijg, al is het alleen maar om me te herinneren aan hoe geweldig deze games zijn. Vooral Tomb Raider 3 is vooral mij één grote feest van lastige puzzels met leuke varieerende settings. Tomb Raider 1 blijft de beste maar deze heb ik gewoon te vaak gespeeld :)

    Bah ik krijg steeds meer en meer zin om ze allemaal weer overnieuw te spelen maar heb helemaal geen tijd voor al die lastige puzzels :p
     
  6. Dark Knight

    Dark Knight Vulcanus

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua verhaal vond ik de game best een teleurstelling. :mad:
     
  7. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt precies. Geen echt gevecht dus.

    Ik vond het inderdaad een heel vaag verhaal. Veel dingen die helemaal niet uitgelegd werden ook.
    Waarom leeft Natla nog? Laat staan hoe Amanda haar ooit tegen is gekomen en heeft kunnen vangen. Hoe komt Amanda aan haar nieuwe krachten? En waar komt die doppelgänger ineens vandaan?
    En zo zijn er nog wel meer van dat soort dingen.
     
  8. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt Shinobi X, dan weeti ik genoeg. Zou deze game graag willen hebben, lijkt mij een erg toffe game.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    gister aan TR:Underworld begonnen en nu net uitgespeeld, moet zeggen dat het mij eigenlijk erg meeviel. Ik had nog niet heel veel positieve reacties gelezen maar vind het zelf eigenlijk wel een prima game. Beetje kort en niet te moeilijk maar daardoor is t wel erg lekker spelen. Qua graphics vond ik hem ook prima en de camera heeft me ook amper dwars gezeten. Weet niet of ik hem voor de volle prijs zou aanraden maar voor de 32 euro die ik er bij gamehubs voor betaald heb vind ik m zn geld zeker waard. Wat mij betreft de leukste TR op de 360.

    Eigenlijk nu ik er zo over nadenk wel bizar dat ik hem nu al uit heb,.. volgens mij was ik destijds met de eerste tomb raider's echt wel een week bezig ofzo.,... geeft wel aan hoeveel makkelijker het is geworden om de juiste weg te vinden. Maar goed, ik wil er eigenlijk niet over klagen want ik vind het wel prima zo, al die frustratie zit ik tegenwoordig niet meer op te wachten :+
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    heb je wel heel snel gedaan dan.
    ik zit nog maar in thailand;)
    ik baal dat ik beetje weinig tijd heb om deze maand om te gamen..
    hier de review van gamekings..
    http://www.gamekings.tv/index/videos/review-tomb-raider-underworld/
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb vrijdagavond een paar uurtjes gespeeld en gister vanaf een uur of 11 's ochtends tot een uur of 5,.. is niet heel lang maar zoals ik al zei vond ik het wel erg vet.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik schiet ook niet op met het spel, maar dat hoeft ook niet. Ik vind het wel een erg leuk spel, maar ik hoef het niet zo nodig in een week uit te spelen. Ik speel wanneer ik zin heb. Zo doe ik er lekker lang mee, want de volgende Tomb Raider is nog ver van ons verwijderd.
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Misschien zou het leuk zijn als ze je in de volgende Tomb Raider een uitgestrekt gebied geven,en opties om Lara naar je smaak aan te passen.
    En zodat je op die manier een non linear gameplay gaat krijgen,en iedereen zijn eigen objecten zoekt ala Oblivion ongeveer.
     
  14. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    De octopus blokkeert een deur en om hem aan de kant te krijgen moet je door middel van wat hendels overhalen die stekels op hem zien te krijgen zodat hij weg gaat. Je hoeft dus niet tegen hem te vechten, maar je moet wel uitkijken voor z'n tentakels.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vandaag de hele dag doorgespeeld en het spel heb ik net uitgespeeld. Qua verhaal vond ik het niet echt boeiend, maar qua gameplay was het super. Enkel Mexico vond ik niet echt tof, omdat het zo'n groot uitgestrekt gebied is. En ik vind het niet leuk om op die motor te rijden. Maar de andere levels vond ik stuk voor stuk leuk om te doen. Dit is wel 1 van de leukste singleplayer spellen die ik heb gespeeld. Nog leuker dan Legend. Voor de rest heeft het spel voor mij weinig replay waarde, daarom gaat het spel wel weer de deur uit. Maar ik heb wel een leuke tijd gehad met het spel.
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Vandaag net gekocht en vind het echt een super spel tot nu toe!! denk datk hier veel plezier aan ga geleven xxxDDD :D
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is alleen niet zo'n heel lang spel, maar wel acceptabel. Bij gamekings tv zegt die Boris dat je het spel in 6 tot 8 uur uitspeelt. Onzin vind ik. Ik heb niet zitten rushen ofzow, maar ben zeker wel zo'n 12 uur bezig geweest. Al denk ik zelfs wel langer dan dat.
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Gamekings is echt een rommeltje aan het worden,vroeger waren ze veel beter toen ze pas begonnen.
    Je merkt aan de heren dat ze ouder en wat beveoordeelt worden,en dat is gewoon niet meer leuk.
    Ook teveel kings nu in hun parket,hun groep word te groot met die irritante discussie vormen.


    Ook ik verwachte niet zoveel van deze Tomb Raider,en ik haal h'm ook pas als die goedkoper word.
    Legend vond ik ook goed,maar net niet van de oude klasse.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Deze game is een stuk beter dan jullie denken ;)

    klein vraagje... checkpoints tijden de game..
    als je dan quit.. en je gaat later weer verder ga jedan verder waar het checkpoint is gebleven?
     
  20. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Alleen als je het spel opslaat.

    Ik ben nu in het laatste level. Het spel valt me wel wat tegen, vooral door de slechte afwerking. Bugs, glitches...
     

Deel Deze Pagina