Kan iemand mij het nr geven voor die cheats voor colin mcrae rally 3??? Ik vind dat precies niet meer op de site...
Het nummer voor customerservices in Engeland is: +44 (0)1926 816044. Of zij kunnen je helpen, en anders kunnen ze je wel het juiste nummer geven. *edit: Het nummer staat op je CDtje: UK: 09065 558898 Het kost je 1 Britse Pond per minuut. + internationale telefoonkosten. Dus geheel voor je eigen risico, of die van je ouders. Kinderen onder de 18 toestemming vragen aan pappie en mammie.
Ok bedankt ik dacht dat er een speciaal nr voor belgie/nederland was... Nuja kga dat eens proberen. (vinden jullie ook dat de handling van de wagens beetje raar is op asfalt?)
Gvd ik probeer te bellen en ze zeggen: er is geen aansluiting op dit nummer en het nr dat ze geven in het spel werkt ook niet(0906555889 En er staat bij : for other countries www.codemasters.com/bonuscodes maar daar staat nx! Wat moet nu doen! Ik wil die cheats Btw mijn bonus code is 2026 wie ook deze code heeft moet het maar zeggen als ik de cheats heb zal ik ze wel geven.
IK DENK (ik ben er ni zeker van want ik heb het spel ni en ik heb ze dus ook ni uitgeprobeerd) dat deze het zijn : All cars FMGGPL All difficulties UXNPBG All tracks RVNBLQ All parts KEZMGO Baja Buggy VURKFA Battle Tank ZSSIBF Hovercraft NXDZPS Jet YJBUUZ R/C cars GBPNXU Er staat wel dat deze codes verbonde zijn met EEN bonus code (er staat ni welke) dus het zal waarschijnlijk ni werken ma ja... Het staat allemaal geschreve op www.cheatplanet.com Ik hoop dat her werkt ma ik vrees er wel voor. Veel suc6
[offtopic] Sjeeeeessss..... Weten ze in België soms niet hoe je het woordje "NIET" moet schrijven? Het is: NIET i.p.v. NI. [/offtopic]
ja ni of niet da's allemaal hetzelfde. Het is zijn cheats per code maar ik had eens ergens gelezen dat als je alles van colin van je hd wistte en dan opnieuw begon en een nieuwe carreer mode startte dat je een nieuwe code kreeg. Dus kan je cheats zoeken voor een bepaalde code en dan wachten tot je die code hebt, alé da stond op een forum. Nuja ...