1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoesje xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ferheeskens, 5 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ferheeskens

    ferheeskens Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik heb net lege dvd hoesjes gehaald.
    En als ik een xbox 360 spel in het hoesje doe, Wil ik wel de voor en achterkant van het spel hebben en dan zelf erin doen.
    Weet iemand waar de voorkant en de achterkant kan krijgen van dat spel zegmaar. Dat je gta IV in typt dat je dan meteen de voorkant en achterkant hebt van het spel voor in het hoesje te doen.

    Met vriendelijke groet,
     
  2. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je dat doen als je een xbox360 game koopt zit er al een mooi hoesje bij. O-) Of hebben we hier te maken met een piraat?
     
  3. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij houden hier niet zo van mensen die gekopieerde games spelen, dus ga maar ergens anders om hulp vragen. Zijn genoeg sites voor jou soort mensen...
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Die voor en achterkant krijg je er gewoon bij hoor, wanneer je je spel in de winkel koopt 8)
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Maargoed, http://www.cdcovers.cc/ is de site waar je moet zijn. Hoe uit te printen zoek je zelf maar uit.
    En jongens, als hij dit vroeg voor DVD's hadden jullie wel gewoon geantwoord.
     
  6. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Links naar de betreffende sites zijn gegeven. Gezien de achtergrond van deze thread doe ik hem dicht. Ik wijs je daarnaast ook even op de [FAQ]FAQ[/FAQ].

    -Slotje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina