1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lips

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 15 jul 2008.

  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja toonhoogtes, geen woorden. De game herkend namelijk wel de toonhoogtes. Weet alleen niet of je ook zo'n balkje krijgt aangezien ik het nog niet heb kunnen testen, maar hij meet in ieder geval of je de goede toonhoogte zingt.
     
  2. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Dit is wat er op xbox.com staat:
    Bijgewerkt: 7 november 2008

    Als een apparaat of bestandstype hieronder niet wordt vermeld, is niet bevestigd of het apparaat of bestandstype compatible of niet compatible is met Lips. Firmware-updates van de fabrikant van de apparatuur kunnen ervoor zorgen dat de hieronder vermelde apparatuur wel of niet compatible wordt met Lips.

    Ondersteund
    Ondersteunde spelers werken met Lips, maar hebben misschien een firmware-update nodig die verkrijgbaar is op de website van de fabrikant.

    Apple
    iPod, iPod Mini, iPod Nano, iPod Shuffle (Opmerking: Om onbeveiligde AAC-bestanden af te spelen, moet je via de Xbox 360 voor alle iPod-spelers een gratis bestand downloaden vanaf Xbox LIVE Marketplace: ‘Optionele mediaondersteuning’.)
    MicrosoftZune4, Zune8, Zune16, Zune30, Zune80, Zune120


    Niet ondersteund
    Niet-ondersteunde spelers gebruiken een eigen protocol dat niet wordt ondersteund.

    Apple
    iPhone, iPhone 3G, iPod Classic (1e generatie), iPod touch
    Archos
    Pocket Video Recorder
    Creative Labs
    Jukebox 2, Jukebox 3, Jukebox Zen, Jukebox Zen NX, Nomad IIC (64 MB)
    Gateway
    DMP-X20
    iRiver
    IFP-140, IFP-180T, IFP-195T, IFP-340, IFP-380T, IFP-590T
    Rio
    800, Cali (256 MB), Chiba, Eigen, Fuse, Karma, Nitrus, Riot
    Samsung
    YP-910

    Dus zelfs niet alle ipods worden ondersteund en zelfs de iPhone niet =(
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Werkt heel makkelijk. Je sluit gewoon je iPod aan op je 360 (je moet wel dat ene iPod programma downloaden, anders pakt hij bepaalde muziekformaten niet, heet iets van optional media device of iets dergelijk). In de game kun je dan muziek toevoegen aan de playlist van de game vanaf je hardeschijf, als dlc en vanaf een usb-apparaat. Je kiest de nummers op je iPod die je in de game wilt gebruiken, klikt op A en klaar. Bij je eigen nummers heb je echter geen songtextbalk. Werkt super en is heel erg makkelijk.
     
  4. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand toevallig ervaring met het volgende probleem?

    ik heb take on me gedownload via de marketplace omdat hij ingame niet verschijnt bij die shop.

    Maar nadat ik hem heb gedownload zie ik m niet in het spel, ook niet in die library ofzo.
    Ik heb het al verwijderd en opnieuw geprobeerd en op meerdere accounts maar niks lukt iemand een idee?
     
  5. Slakkie_

    Slakkie_ Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook het spel lips, echt leuk gemaakt hoor, zekers fun. Alleen heb ik een vraag: Kun je ook een originele karaoke dvd met videoclips in Lips in de media bibliotheek zetten? Het lukt me wel met de muziek, maar het zou helemaal perfekt zijn als het ook met de videoclips zou lukken.
     
  6. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    hoi, het klinkt misschien dom, maar ik krijg die verdomde controllers niet aangesloten. Mijn gewone controller is al aangesloten en als ik dat knopje eronder druk gaan er lampjes knipperen. Iemand enig idee?
     
  7. jvbeilen

    jvbeilen Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog mijn vragen over eigen muziek, het is me namelijk nog niet helemaal duidelijk:

    1) Is het ook mogelijk om eigen muziek via een usb stick te gebruiken?
    2) Is het ook mogelijk om via streaming vanaf de pc eigen muziek te gebruiken?
    :cool: Is het ook mogelijk om via cd/dvd eigen muziek te gebruiken?
    4) Is het ook mogelijk om eigen videoclips te gebruiken?
    5) Zijn de microfoons ook buiten Lips te gebruiken. Bijvoorbeeld in de xbox music player?

    Ik heb namelijk geen zune of ipod, en wil graag wel eigen muziek gebruiken. Anders hoef ik Lips niet te kopen.
     
  8. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb ze al aangesloten :)
     
  9. crashing biggel

    crashing biggel www.racing-clan.com

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hetzelfde probleem als tha great one, heb verschillende nummers gedownload maar vind ze dus never nooit niet terug in de game, heeft iemand meer dit probleem en zo ja hoe heb je het opgelost . heb al contact gehad met de service center van de xbox maar helaas lag daar het systeem plat (microsoft he )
    ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    als ikeen nummer download staat hij er niet meteen bij, maar even 2 min wachten dan staat hij tusen de 40 andere songs.

    Zie je niet aan het aantal liedjes, dat er 41 staan ipv 40?
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    bij de lijst staat niet dat de creative zen het wel doet
    ik heb die en die werkt ook I.C.M lips:)
     
  12. crashing biggel

    crashing biggel www.racing-clan.com

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    nee helaas komt er niets bij de nummers te staan, ik heb alle 12 nummers gedownload maar er komt niets bij (erg balen want ik heb het spel voor mijn dochter gekocht en die wil graag meer nummers zingen )
    ook een beetje jammer van het geld als het niet gaat lukken.
    het rare van alles is dat ik via het spel ook niet naar de marketplace kan ? ik heb de nummers gekocht via marketplace in het dashbord en ze staan ook op de harddrive, alleen lips vind ze schijnbaar niet . ik zal morgen maar weer eens gaan bellen met de helpdesk en dan hopen dat ze niet plat liggen .
     
  13. bakatje

    bakatje Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Oooo nou heb ik wel erg veel zin om deze game te kopen, ik heb ook een Zen. :eek:
     
  14. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn broer heeft het exacte probleem, echt geen 1 van de gedownloade nummers komt tevoorschijn.

    ik heb een iets mindere versie van het probleem bij mij is het maar bij 1 nummer
     
  15. thijsma

    thijsma Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus ook het bekende probleem. ik heb de Aha song gedownload (gratis) en nog een andere... maar beide nummers kan ik niet terug vinden in game.

    als ik via het dashboard op mijn harde schijf kijk zie ik wel de gedownloadde nummers
    ???
    ik kan inderdaad ook niet via het spel de nummers downloaden..
    heb het via het dashboard gedaan...
     
  16. Slakkie_

    Slakkie_ Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Gedownloade Muziek

    Als jullie de nummers die je gedownload, danwel geupload hebben, moet je ze via het menu van mijn muziek in lips toevoegen aan de overige 40 originele nummers, door op het nummer te gaan staan en dan op A te drukken.

    Mij is het wel gelukt, dus misschien toch maar het boekje lezen?
     
  17. crashing biggel

    crashing biggel www.racing-clan.com

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    boekje gelezen, helpdesk gebeld, niets helpt de nummers staan op de harde schijf maar komen niet in het lips spel voor. heb 283 nummers in de lijst staan waarvan er 243 van mijn eigen collectie af komen en 40 videoclips van Lips, ook kan ik via Lips niet in de marketplace komen alleen via mijn profiel lukt het wel. andere spelen geen probleem, en ook met verschillende xboxen en verschillende internet accounts geen verschil. dus boekje leze me nu niet echt verder helpen wel ?
    en zoals ik kan lezen ben ik niet alleen die dit probleem heeft
     
  18. jvbeilen

    jvbeilen Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je 1-malig een ipod nodig om je nummers te importeren (op de harde schijf).
    Of heb je elke keer een ipod nodig om je eigen nummers af te spelen?

    Ik heb namelijk geen ipod, maar kan er wel 1 tijdelijk lenen.
     
  19. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    helaas heb je die iedere keer nodig... tenminste: ik gebruik een geheugenstick maar als ik em eruit haal werken de nummer niet meer........
     
  20. jvbeilen

    jvbeilen Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus een geheugenstick werkt ook gewoon? Maakt het nog uit wat voor 1?
     

Deel Deze Pagina