ik vin die dingen echt beetje verrot. et is nog steeds halo niet mission to mars ofzo. jeez die dingen lijken wel moonbuggy's ofzo.
Het is toch ook niet officiel, ik vind het er aardig cool uitzien ik denk dat de meesten dit niet nadoen. Maar het ziet wel een beetje uit alsof het oud is.
nee hehe dat snap ik, ik weet zeker dat de voertuigen in halo2 er niet zo futuristisch uit gaan zien. trouwens, al is het niet officieel is mag ik het toch nog wel niet mooi vinden?
Masterape, leer es quoten jong! Lijkt er idd nogal slecht uit, een geluk dat ze niet officiëel zijn. De voertuigen die ik tot nu toe al heb gezien lijken me veel interessanter en veel beter passend.
Is er al een pic van die grote troepen-transport voertuigje? ik heb ook een keer een pic gezien van een quad! heb zo'n ding zelf ook lijkt me leuk om die ook in halo2 te zien
De covenant krijgen toch ook een 2-persoons 3 wieler met gun achterop? Soort alien warthog. Weet alleen niet meer waar ik die gezien heb.
Tis idd wel heel mooi gedaan voor een fan. Moet je al serieus wat 3dmax skillz voor hebben. en jij moet me toch eens uitleggen wat het nut is van die drie gigantische pics opnieuw te quoten... Tjah laat maar...
Hoe zit het met vliegende voertuigen? Ik heb gehoord dat ze in multiplayer komen, maar hebben de marines er ook één of blijft het bij de banshee?