1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Lekker lame, de deur was dicht dus ik kon niet meer naar de achterkant omdat ie tegen de deur aanstond. Weg save.
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een saai spel zeg, speelde 20 minuten en heb het er toen al uitgegooid.
    Ubisoft moet games gaan maken, en niet patsen met wat ze wel niet kunnen programmeren zoals bv met Assassin's Creed en nu ook met Far cry

    IMO
     
  3. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ^nou dat hordt zo geloof ik. ik kon er ook niet echt makkelijk op komen maar het ging wel.

    een zaklamp mis ik ook totaal niet je ziet zat in het donker en als je het echt niets vind ga je gewoon ff maffen. en idd als je je de bad guys niet ziet gooi je maar ff een molotov in hun midden, dan zie jij hun wel maar zij jou niet. das beter als een lamp in je klauwtjes want dat valt wel op.
     
  4. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem uitgespeeld en vind het al met al wel een aardig spel maar had er iets meer van verwacht.De eentonigheid vond ik vooral vrij vervelend. Op een gegeven moment had ik niet zo'problemen met de afstanden meer maar het feit dat elke missie hetzelfde is + dat gezeur van die outposts die achter je aan komen. Ubisoft had van mij maar een optie hoeven toevoegen om dat te fixen en dat was dat je een granaat uit je auto kon laten vallen om de auto in de outposts op te blazen als je er langs rijd.

    Gewoon een systeem als bij call of duty dat je ze kan vasthouden enzo. Had het probleem prima opgelost voor mij, of allies die je achterop de turret kan zetten( Gewoon dat als je missies voor de APR doet dat je dan ook mannetjes van hun meekrijgt), co-op eventueel etc.
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon een systeem als bij call of duty dat je ze kan vasthouden enzo. Had het probleem prima opgelost voor mij, of allies die je achterop de turret kan zetten( Gewoon dat als je missies voor de APR doet dat je dan ook mannetjes van hun meekrijgt), co-op eventueel etc.
    __________________

    ik denk niet dat ubisoft daar iest aan gaat doen zoals hier...
    de buit is binnen en ze zullen zich nu meer gaan concentreren op andere games.
    buiten om wel een leuk idee
    buiten om ik vind het een geweldig spel dat ik met plezier opstard en met plezier uitzet(als het moet):)
     
  6. Robbie0345

    Robbie0345 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je zomaar overal gaan liggen maffen dan? Ik ga altijd slapen in die safehouse, maar nooit in de natuur. Welke knop is daarvoor dan? (Xbox 360)
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan niet.
    Waar lees je dat dan? :)
     
  8. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de game sinds vrijdag en moet zeggen vind hem best dope.
    enige wat irritant is als je aan de ene kant van de map heb gesaved, je word voor de donder gereden en je kan weer de halve kaart door.
    die bus haltes zijn nu mijn favoriete vervoer. lekker naar een hoek per bus en dan een waggie scoren. + je kan ff snel pissen tijdens laden :)

    voor de rest vind ik de resistentie tegen kogels van de ai soms maar raar.
    ene keer is headshot echt in 1x dood en andere keer halve clip in ze kop en maar doorlopen?

    rij nu gewoon de outposts in iedereen met de bumper van me jeep stuk. scheelt kogels en naalden :) ze blijven gerust midden op de weg staan je aan te kijken en pas op laaste moment denken van hé zal ik eens aan de kant duiken:p
     
  9. Robbie0345

    Robbie0345 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het klokje op bepaalde screens, en iemand hierboven legde uit dat hij de zaklamp niet mist, en als hij iets niet kan vinden effe gaat tukken... Dat kan natuurlijk ook in je savehouse, maar dan ben je weer effe onderweg...
     
  10. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    ik heb helemaal geen problemen met de weerstand van de AI... want het is vaak dat je denkt dat je een machine gun ofzo 30 kogels door hun lichaam pompt. terwijl 70% erlangs vliegt... als je bijvoorbeeld je wapens hebt ge-upgrade. dan scheelt dat echt :)

    maar ik heb zowiezo nog geen enkele last gehad van de bugs die mensen hier beschrijven want bij mij loopt het gewoon goed hoor :)
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    dat van in de natuur opslaan is alleen in de pc versie/ als je een missie hebt gehaald dan kan het wel gewoon op de 360/ps3
    dat klokje dat je welles op foto's ziet is iets wat ze er in wouden stoppen maar uiteindelijk niet hebben gedaan.

    heb zelf ook geen last van de AI want pak gewoon de sniper rifle/ rocketlauncher en bazoeka/snipe ze kapot als ze dood zijn rijd je gewoon rustig verder in je jeep en de rest knal je neer met de turret.

    voor de genen die het willen heb ik een far cry 2 guide liggen PDF formaat
    PM voor meer info
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Kutspel blijft weer haken. Snap niet dat het zo op de markt kan komen.
     
  13. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Installeren.... Heb je nergens last van! (Ik niet in elk geval).
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik heb hem op de hard drive staan.. En het probleem komt steeds terug. Word er echt helemaal schijtziek van, want ik moet hem effe snel uitspelen. Dan kan ik hem ruilen tegen PES2009 :D.
     
  15. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ^telkens een nieuwe save pakken. dat werkte bij mij wel goed. daarna is die nog maar een keer meer vast gelopen.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Doe ik ook.. Maar geen resultaat.
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    iemand toevallig zin om in de Kerst vakantie een potje deat match te doen ?
     
  18. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    ik mischien :)... tenminste als ik weer Gold heb. dat vraag ik wel aan santa :)
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Online vind ik het ook al 3x niks...

    En ik ben al 5x 2e geworden met 24 kills met Deatmatch. ARGH!
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    nou tyrant je kunt zo beginnen aan een boek over far cry 2 wat er allemaal kut is
     

Deel Deze Pagina