Hallo allemaal, ik heb een groot probleem met FIFA 09, of beter gezegd, met de online servers daarvan. Ik kan niet online spelen met FIFA 09, ik zou aangemeld moeten zijn op de ea servers en op xbox live. Dat laatste ben ik 100% zeker wel, dat eerste dus niet. Hoe het allemaal ongeveer zit, hoe je dus je aanmeld op de ea-servers, weet ik... probleem is, ik krijg geen email op het adres waar ik mijn gamertag aan had gekoppeld, een email die je wel hoort te krijgen, voordat je je kan aanmelden bij de ea-servers. Heb ik iets fout gedaan? Want normaal hoort dit gewoon te moeten kunnen, het is me al wel eens eerder gelukt met mijn "echte" gamertag, maar aangezien ik daarmee om onverklaarbare redenen niet online kan bij FIFA 09 (gedoe met persona's op die site, ik snap het ook niet). En hoe is dat bij jullie gegaan? Hoe hebben jullie je kunnen aanmelden? Want misschien ben ik iets vergeten. Alvast bedankt!
Zelfde probleem! Ik kreeg ook hetzelfde bericht... Maar volgens mij meld xbox live automatisch aan op de ea-servers. Want gister kon ik bijvoorbeeld gewoon nog spelen, zonder eerst aan te melden of wat dan ook. Kep gelezen dat je als je de demo van pes 2009 op je hd heb staan, dat dan problemen kan veroorzaken, maar ik heb um al verwijderd, maar geen vooruitgang... dus iemand hier met een oplossing?