AI in Racing Evoluzione

Discussie in 'Algemeen' gestart door GameGirl, 3 mrt 2003.

1. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan moet je een race doen en als je wint en jou auto is dus het snelst dan kopen ze een paar van je autootjes om voor de politie te gebruiken.

2. ps2/xboxgamer84

ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is erg irritant allemaal. Je haalt ze zo in, kan niet bij ze weg rijden, als ze jou beuken spin je drie keer en als je hun beukt vlieg je alleen zelf van de weg. Maar goed, ik vind het desondanks toch een leuk spel hoor. Het concept is erg leuk en het speelt op die minpunten na toch vrij goed. En de graphics zijn erg mooi!!

3. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Dit spel had beter kunnen zijn. VEEL BETER!

Eigenlijk heb ik het spel nog niet zo goed gespeelt (nadat ik een voetbalmanager heb) maar ik begrijp er eigenlijk helemaal niets van (betreft dat autoverkopen enzovoort)

4. ps2/xboxgamer84

Leuk Bevonden:
    0
    Dat autoverkopen is niet zo moeilijk... Je kan er namelijk helemaal niks aan doen! Je kiest gewoon een ontwerp en dat is het. Maar goed, das ook niet het belangrijkste aan het spel want dat is het racen zelf. Maar het had inderdaad veel beter kunnen zijn zonder al die irritante dingen.

5. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem net gehaald en ik krijg hem dan morgen voor mijn verjaardag, maar natuurlijk heb ik hem al heel even uitgeprobeerd en ik vind wel dat hij te scherp stuurt....... Verder lijkt hij me wel goed.

6. ps2/xboxgamer84

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij stuurt inderdaad een beetje.... uhh... wazig. Maar goed, zoals ik al eerder heb gezegd is dit ook een kwestie van wennen hoor. Als je eenmaal gewend bent geraakt aan de besturing dan valt het allemaal wel mee. Op die AI na dan...

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Mooie game maar echt fucking irritant...vooral als je 2 rondes constant voorin rijdt en dan ineens uit de laatste bocht gebeukt wordt :mad:
    Wat me trouwens ook opviel is dat je tegenstanders je op veel plaatsten op een track standaard aan dezelfde kant inhalen ook al is er genoeg ruimte aan de andere kant van de weg (niet echt realistisch)

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik vind de AI maar raar. Speelde het spel laatst bij een vriend van me, 1e keer spelen en botste overal tegenaan (ff besturing wennen) Het leek wel alsof de auto's op me wachte tot ik ze inhaalde en daarna haalde ze me weer met volle vaart in, alsof ze ineens veel harder konden rijden.. Zo bleef het wel spannend tot de finish, en ik werd 1e uiteraard :D

9. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Hey,
    Ik heb racing evoluzione gisteren gekocht, en ben er zeer tevreden over...
    Maar kan je nou ZELF auto's maken [wat ik overal lees]???
    Ik versta onder zelf maken, dat ik ALLES zelf maak.
    Bandenkeus [michelin, bridgestone, good year, enz.] :: Velgen :: Ontwerp :: Enz...
    En wat ik dus niet versta onder zelf maken, is dat die gast me tussen 3 auto's laat kiezen.

En WAARNEER kan ik die auto's ontwerpen???
    Ik ben redelijk ver [voor 10 uur:p ], en heb al een productie "fabriek", en een lekker receptie wijf :)

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Nee je kan geen auto's zelf maken, aleen uit verschillende ontwerpen kiezen...

11. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dus niet zelf die auto's maken, maar je hebt de keuze uit telkens 3 modellen, met hun eigenschappen, de ene is beter voor city en mountain, de andere dan stadium en racetrack,...
    Zelf auto's maken was waarschijnlijk niet realiseerbaar, misschien iets voor RE2???

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Je kan toch kiezen uit 4 modellen op een gegeven moment ? Dreamcar is de laatste keuze dan, of heb ik dit mis ?

13. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Hey,

De één vind het irritante AI, dat ze terug beuken.
    Nou, ik vind dit juist goed, leuk zo'n spel, dat ze allemaal voor je aan de kant gaan...
    Zo gaat het in het echt ook, en is het realistisch hoe de auto hierop reageert.

Verder.
    De besturing te scherp???
    Al geprobeerd wat minder ver de stick te duwen??

Verder.
    Het leek wel alsof de auto's op me wachte tot ik ze inhaalde en daarna haalde ze me weer met volle vaart in.
    Aja, nooit gehoord van luchtstroom??? Als je erachter rijdt, dan maakt hij als het ware een gat in de lucht, die jij vervolgens niet hoeft te maken...
    Daarvoor ben je sneller, dit heet ook wel slipstream.
    Enja hoor, als je ze inhaalt, doen ze dat bij jou...

ik denk dat het probleem niet bij de game ligt...
    Waar het wel aan ligt, laat ik voor wat het is ;)

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    hehe niet eens aan gedacht... Maar 't kwam ook voor als ze echt ver voor lagen, dan leek het ook nog steeds alsof ze wachte op mij. Toch is het een vet race spel. Ga hem denk ik eind deze week aanschaffen :D

15. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Het is het beste racespel ooit :p.
    Daarmee punt uit.
    Slotjuh [?];)

16. ps2/xboxgamer84

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, denk het ook. Slipstream werkt pas boven de 120 km/uur en je kan er hoogstens 20 km/uur sneller door gaan. In dit spel ga je gewoon 100 km/uur harder als je ze voor laat en dan weer inhaalt. Vervolgens rij je er heel hard langs en dan komen ze jou nog harder voorbij. Das toch niet wat ik realistisch noem. En in het echt heb ik nog nooit Schumacher op zijn rem zien trappen om iedereen voor te laten en er dan weer hard langs te rijden. Hetzelfde geldt voor dat beuken. Als je dat in het echt doet dan word je gewoon voor de rest van je leven geschorst. Dus wat dat betreft ben ik het niet helemaal met je eens. En hoeveel keer moet ik nou nog zeggen dat GT3 gewoon het beste racespel is!? :mad:

17. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah wel jammer dat dit spel niet zo goed is geworden als ik gedacht had. Ik had verwacht dat dat auto's ontwerpen wel wat beter uitgewerkt zou worden.

18. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Aja, GT3 is ècht niet een goed racespel.
    Ik heb het zelf ook, en hij valt me tegen, en speel het nooit.
    Beste??? Ja, omdat hij veel auto's heeft zeker.

Hetzelfde geldt voor dat beuken. Als je dat in het echt doet dan word je gewoon voor de rest van je leven geschorst.

Mwahahahhaa, ja hoor.
    Uhm, beuken, waar ik het over heb is wheelbanging :).
    Dus drukkend de bocht uitkomen.
    HaHa, voor de rest van je leven geschorst worden...
    Hoeven nog weinig woorden aan verspilt te worden.

In dit spel ga je gewoon 100 km/uur harder als je ze voor laat en dan weer inhaalt.

100 km/u jaaaaaajaaaaa, denk het niet hè.
    Uhm, als ik dus op het rechte stuk 120 rijdt.
    Rijdt hij 20??!?!
    Agh man, ga toch lekker fietsen, want racen word nix.

En in het echt heb ik nog nooit Schumacher op zijn rem zien trappen om iedereen voor te laten en er dan weer hard langs te rijden.
    Het is ook geen F1 spel.

En ik heb het z'n teamgenoot Barrichello wèl zien doen.

19. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik wou dat ik mijn eigen racespel zou mogen maken. Dan had iedereen hem gekocht!
    Maar waarom snappen die spellenmakers dat nou niet! Ze moeten veel beter luisteren naar gamers!

20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    De auto's rijden idd harder als je voor ligt (catch up systeem)
    kijk maar eens achteruit als je op een recht stuk voorligt...dan zie je ze gewoon ineens 2x zo snel gaan en @ rickx...tuurlijk is het cool als je tegenstander terugbeukt...maar bij deze game is het anders...ze zetten je gewoon opzij alsof ze dwars door je heen rijden
    hetzelfde kan je niet bij hun doen je eigen auto reageert alsof hij 2x zo licht is

Deel Deze Pagina