1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Sony Home

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 7 mrt 2007.

  1. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt een redelijk voorbeeld wat je daar geeft Kevf.

    Wat ik trouwens bedoelde met "mag dat wel"

    Blijkbaar heeft Soony mijn XMB even aangepast en er een nieuw icoontje tussen gezet............ZONDER mij om toestemming te vragen.......is wel een beetje weird.
     
  2. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het eigenlijk vreemd dat iedereen 'klaagt' dat Home niets bijdraagt. Je kan er niets boeiends doen en ps3 is voor spellen bedoeld.

    Dat is waar, maar en dit is ook waar, Home is nooit als spel bedoelt. Het was een online ontmoet plaats. De online plaats moet wel ondersteund worden door spellen (bv van te voren afspreken in home om dan te gaan spelen ofzo). Dat de ondersteuning er nu in een open Beta nog niet is, is ook niet heel raar. Dit moet vanzelf komen (als het komt, sony doe eens iets goed uitwerken!).

    Ik heb het nog niet gespeeld, gister vergeten te kijken (wat toch niet was gelukt als ik het zo lees). Zal vanavond kijken.


    Is het eigenlijk raar dat er servers het begeven bij de release van Home? Was dat bij Halo 2/3 bij xbox live ook niet? Als de servers over een week nog steeds bagger zijn dan kan je echt gaan klagen.

    Ik denk dat het voor mij ook geen toegevoegde waarde heeft, maar dat heeft second life ook niet, maar is ook reuze populair ;)
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ziet er echt vet uit..... het opstartscherm. :lol: Want veel verder kom ik niet omdat ie geen verbinding kan maken met de server. Op de een of andere manier moet ik dan altijd weer terug denken aan de Metal Gear Online beta, en GT5 Prologue updates. 8)
     
  4. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Yoepie hij doet het.


    Beetje leeg, maar wel leuk.......makkelijk contact maken zo.
     
  5. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik vind home geen reet aan. Ik wacht gewoon op de home integratie met het xmb. Dus dat je in elke game een universele friendslist hebt. En dat je meteen vanuit het xmb iemand kan joinen in een game. Dat is het enige wat ik wil. Ik zou niet weten wat HOME zelf voor mij kan betekenen. Het rondlopen in een wereldje en met wildvreemden praten en stomme mini games spelen heeft voor mij geen toegevoegde waarde. Het is meer iets voor jonge meiden en pubers. Gisteren voor de gein met een meid lopen praten en ook toegevoegd aan me friendslist. Daarna vroeg ik of ze een foto wilde sturen. En zonder enige aarzeling deed ze dat ook. Een jong meisje van 16 jaar :lol: OMG dit is een potentiële pedo heaven haha. Sonys manier om een nieuwe doelgroep te trekken??
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je geeft zelf al de reden aan waarom iedereen klaagt. Er is gewoon geen game-ondersteuning, clubhuis kost geld, geen trophy-ondersteuning etc etc etc. Het is gewoon 1 groot advertentiehok waarin ook nog eens debiel veel retards rondlopen :+
     
  7. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    lol :lol:
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    En dat hadden ze natuurlijk totaal niet verwacht? O-)

    Later, in de toekomst, geduld, nog even geduld, nog heeeeel even geduld.... altijd maar wachten, uitstellen, geduld hebben met de PS3. |:-
     
  9. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kon er ook niet in. Wel een afgang eigenlijk...
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het gisteren ook even gezien bij iemand anders. Wat een aanfluiting is dat Home zeg!! Het werkt amper! Je moet het een stuk of 20 keer proberen eerdat je er een keer in bent, en ben je eenmaal binnen, dan stelt het geen hol voor. Vind het niets anders dan een grote advertentieruimte. Daarnaast heeft het flinke laadtijden als je wilt switchen tussen omgevingen, lekker vloeiend allemaal. Daarnaast vond ik Home veel lag / slowdown hebben.
    Is dit waar Sony nou al 1,5 jaar zo mee loopt te pronken? Het is nog niet eens af, het is gewoon nog steeds een beta. Vind de integratie van Home echt belabberd. Het is gewoon alsof je een game opstart. De NXE op de 360 is bijvoorbeeld wel uitermate goed geïntegreerd.
     
  11. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Alonso.....misschien moet je in de politiek......windvanen als Wouter Bos doen het daar ook heel goed.

    Kom op man.....eerst heb je de 360 helemaal de grond in geboord......nu is je ps3 stuk en kan Soony helemaal niets goed meer doen en is het weer hosano hoezee haleluja voor de 360.

    Ik vind HOME best wel grappig tot nu toe, maar had er wel meer van verwacht.....misschien komt dat nog.
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik kan er sinds gister ook niet meer in, alleen maar connectie problemen.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Geen trophy-ondersteuning is jammer, hadden ze veel meer mee kunnen doen. Sowieso vind het hele trophy verhaal een beetje een zootje op de PS3. De ene game heeft het weer wel en de ander weer niet. Heb dan zoiets van, of pas het toe in alle games of pas het niet toe.

    Home is gewoon duidelijk nog niet af. Ik heb het idee dat Sony Home nog helemaal niet had willen launchen, het is gewoon nog niet af. Maar Sony moest Home dit jaar gewoon launchen. Het is nog steeds een beta en dat is heel duidelijk te merken.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2008
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Home is toch nog steeds een beta? Dan zijn toch vaak nog niet alle functies aanwezig of werkend. Ga er van uit dat de komende tijd steeds meer features worden toegevoegd. De inlog/server problemen zijn wel slecht van Sony, je kunt toch verwachten dat iedereen het iig even wil proberen in het begin
     
  15. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    shit ik had vandaag bijna kunnen meepraten... maar de bezorger is net geweest met mijn bartsmit stunt ps3 toen er niemand thuis was... en maandag is er ook niemand thuis... dus dat wordt dan pas DINSDAG!! :mad:
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    das balen Demon!

    @ hierboven: Sure het is een beta, maar dat is meer omdat Sony dit ook geen ondersteund product DURFT te noemen. Durf te wedden dat er over een half jaar nog steeds beta staat.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    och dat geeft toch niks , Gmail is ook nog steeds beta (al 4 jaar lang :+ )
     
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    verschil is dat die beta wel goed werkt en populair is ;)
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Home werkte ook goed hoor, voordat het open werd gegooid. Het is een serverload probleem, dat hebben ze in het verleden steeds snel gefixed, dus dat zal hier ook wel gebeuren.

    Het probleem is alleen dat deze Beta die je nu voorgeschoteld krijgt kwa open ruimtes exact hetzelfde is als die van bijna een jaar geleden. Er is een nieuwe engine gekomen om de framerate te verbeteren, bowl aninmaties, etc etc. maar verder is het zo goed als exact hetzelfde.

    Daarnaast heeft de US versie veel leukere opties, je hebt daar een muziek speler en het theater is daar een stuk mooier.

    Op het HOME Beta forum zijn al sinds dag 1 enorm leuke ideeën toegevoegd, daar wordt absoluut naar gekeken, maar ik denk dat Sony niet wil dat HOME als een game wordt gezien. Wanneer je teveel grappige minigames toevoegt krijg je het probleem dat een hele hoop mensen geen games meer kopen, maar de hele dag in (het verzonnen) zwembad zitten, glijbaantje glijden, go-kart racen, rondhangen in het pretpark, Stratego spelen, Airhockey, Minigolfen, tennissen, pokeren etc etc.

    HOME moet je juist aansporen om meer games te gaan spelen. Het probleem is momenteel dat wanneer het hier bij blijft, dat het te saai is.

    Zo'n grote ruimte die ze toen los hebben gelaten met de ubidays is overigens ook niet echt iets om naar uit te kijken. Het is niets meer dan een nieuwe ruimte waar niets te doen is, behalve wat video's kijken op een groot scherm, maar dat moet ook kunnen op het Home Square. Verwacht voorlopig nog geen virtuele demopods.

    De mogelijkheden zijn enorm met HOME, maar het lijkt erop dat Sony zelf ook niet precies weet wat ze er nu mee aan moet.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vind t vooral jammer dat ze geld willen gaan vragen voor sociale functies in HOME zoals Clubs,. ik vind dat juist dat soort zaken gratis moeten zijn omdat dat je community op gang moet houden. JE kunt altijd nog geld vragen voor exta dlc zoals kleding, meubels minigames etc. Maar geld vragen voor community aspecten vind ik echt een domme zet
     

Deel Deze Pagina