1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is de PS3 voor 250 euro te krijgen?
     
  2. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Dat is slechts een actie van de bart smit, volgens mij willen ze gewoon af van hun 40GB ps3's. Bovendien zit er een sixaxis controller bij en krijg je er niet eens spellen bij. Dus wordt het 250+60= 310euro. Voor 90eu extra heb je de normale pack met een DS3 controller, 1 spel en 80GB. Misschien zijn er ook nog voordeligere packs met 2 spellen of 2 controllers, dat weet ik niet.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  3. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik ook net home gedownload maar krijg telkens network error... achjaa mijn ps3 staat toch maar max 1 uur per maand aan de rest van de tijd gaat in mijn xbox 360 wat duidelijk mijn voorkeur heeft als console!
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

    Geldt natuurlijk alleen als je daadwerkelijk verbinding kan maken met de Home server(s?). :+
     
  5. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Bart Smit. De internet-aanbieding is echter alweer op. Ook de aanbieding van een 40GB PS3 met Uncharted/Ratchet & Clank voor 300 euro is op.
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Beetje offtopic, maar zou je misschien wat informatie kunnen geven m.b.t. het label op de verpakking? Lot nr, team e.d.? :)
    [​IMG]

    Vanmiddag bij MM alle 360's afgelopen maar zonder succes. :+ Morgen maar een poging wagen bij Saturn.
     
  7. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    The Washington Times
    Sabotaging the Sony Playstation 3 market?
    http://www.washingtontimes.com/news/2008/dec/12/sabataging-the-sony-playstation-three/

    CNN
    Sony's PS3 A Sinking Ship: Sales Plummet
    http://money.cnn.com/news/newsfeeds/siliconalley/personal-tech/2008_12_sonys_ps3_a_sinking_ship_sales_plummet_sne.html

    Telegraaf
    Lancering PlayStation Home groot fiasco
    http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/2780529/__Lancering_PlayStation_Home_groot_fiasco__.html?p=2,1

    Als console fabrikant moet je het niet hebben van dit soort berichtgevingen in de belangrijkste maand van het jaar. Het is wel duidelijk dat Home te snel en te geforceerd op de markt is gegooid. Misschien als antwoord op NXE van Microsoft of op de NPD cijfers van afgelopen week? Phil Harrison zag de bui volgens mij al aankomen ..

    Home had in de huidige vorm nooit op de markt gezet mogen worden naar mijn mening. Waarom niet? Je hebt maar 1 kans om een eerste indruk neer te zetten. Het lijkt wel alsof ze de afgelopen jaren er juist functionaliteit uit hebben gehaald. Wat kan je er nu eigenlijk mee? Mensen ontmoeten en wat chatten en daar houdt het eigenlijk wel mee op.

    Ja, er zijn ook mini-games aanwezig maar welke idioot daar bij Sony haalt het in zijn hoofd dat een virtuele wachtrij een tof iets is? En dat je codes moet invoeren om in andere kamers van de 'spaces' te komen, als er dan niet net 15 wachtenden voor je zijn.

    Het concept heeft op zich potentie maar dan zou het meer geintegreerd moeten zijn in de XMB zoals Microsoft dat doet met NXE. Daarnaast moeten alle games standaard de functionaliteiten van Home ondersteunen. Nu kan je bijvoorbeeld maar 1 game lanceren vanuit Home, Warhawk. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je voor kleren, meubels en een woning in Home moet gaan betalen en per maart 2009 zelf een maandelijkse bijdrage. Ik heb het altijd al gezegd, dat hele online gebeuren van Sony moet ergens van betaald (gaan) worden! Met Qore was de eerste stap gezet.

    Nu met de economische crisis, het feit dat Sony heel wat personeel moet laten gaan en het feit dat de sales niet denderend zijn doet mij vermoeden dat Home een project voor de lange termijn gaat worden, wat het eigenlijk al was. This is waiting.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2008
  8. Appelkruimel

    Appelkruimel Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Lotnummer: 839
    Team: ADUE

    Dit zijn Jaspers. Mocht je dit lotnummer niet kunnen vinden dan is 843 of hoger van FDOU goed te doen. Mocht je die ook niet knunen vinden, dan is er nog een mooie hint...als er geen memorycard op de voorkant vermeld staat, maar wel dat er 256mb memory op zit, betekent dit dat het intern is en je dus met een Jasper te maken hebt. Hoop dat je daar wat aan hebt :)

    Verder heb ik mijn oude, kapotte 360 (garantie verlopen :mad:) weten te fixen met de X-clamp methode. Twee uurtjes werk en hij gaat weer als een tierelier :)
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2008
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ah mooi, hartstikke bedankt! :thumbs: Gaan we morgen weer op speurtocht. :+
     
  10. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat?
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]fM4TEIZqOso[/yt]
    Dat maar het is niet aan te raden, behalve als je geen garantie meer hebt! :+
     
  12. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    bedankt, zal het maar toch niet doen 'k heb toch nog genoeg garantie, ziet er een "beetje" te ingewikkeld uit :p
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  14. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahah, Wii _O_

    Maar die mario van de PS3 :lol:

    Wel zeer leuk artikel.
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van de Wii en 360 zien er opzich wel geslaagd uit. Maar die van de PS3 :lol:

    Hmm, maar met actiefiguren ziet PS3 Home er dan wél weer beter uit..
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    [​IMG]

    Waarom wint de PS3 die 8)

    Maar wel een leuk stukje om te lezen dit. Die Wii is wel heel erg weer als je dit ziet.

    In dit geval gaat trouwens wel op "beter goed gejat dan slecht bedacht" :+
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de Wii ziet er opzich wel lelijker uit, kwa details en alles. Het is allemaal een beetje wazig...
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Vanavond is het dan zo ver, Video Game Awards. Gameplay Maffia 2, GTA IV content, God Of War 3, Uncharted 2 en meer! _O_ 9PM op Gametrailers! ( Hier 21:00 lijkt mij ? )
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Check de afteller, op moment van typen nog 11 uur, 35 minuten en 30 seconden. Dus het is om 6 uur 's morgens onze tijd.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    8) Fiasco!

    Heb er zin in hoor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina