Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hmm en het Pro Gears2 pakket was volgens mij ook #0843, of was die #0842? :+
    Dat zijn geen Jaspers voor zover ik weet..
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jasper wordt nu vooral in de Arcade gebruikt, van een Jasper in een Pro zijn nog niet echt veel berichten.

    Het lotnummer geldt dus enkek voor de Arcade consoles en zelfs dan nog is het niet 100% zeker dat je een Jasper hebt. Enkel de Ampère waarde op de 12V lijn geeft je op dit moment zekerheid.
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Goede info, bedankt!

    Helaas toch een verbeterde Zephyr, maar hij doet het perfect.

    Heb net de 120GB geinstalleerd, zodat ik games kan spelen vanaf de harde schijf en dan moet die nog stiller worden. De games moet ik er nog opzetten, weet nog niet hoe dit gaat maar dit wijst zich meestal vanzelf.

    Die gegevensoverdracht duurt trouwens wel ff zeg! Ik schat toch ruim 20 minuten. Hij gaf aan dat het 53 minuten zou duren, maar volgens mij was die sneller.
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hm, ik kwam bij Media Markt Rotterdam Alex. tussen de 14,2A Falcon's ook nog een aantal 16,5A Xenon/Zephyr's tegen. Zelfs al gaat het je niet om een Jasper o.i.d. is het toch beter om even goed op te letten wat je precies koopt! :eek: Hoogste lot nr. daar was 0844 (Arcade Lips bundel), de rest allemaal 0838. Amperage van de Lips bundel was niet af te lezen omdat de verpakking niet over zo'n opening beschikt.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Grote kans dat die Arcade bundel met Lips een Jasper is, zeker met zo'n LOT nummer.
     
  6. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook enige kans dat MS Jasper chips plaats als je console gerepareerd wordt?
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  8. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gebeurt net iets heel vaags.

    Ik ben klaar met Bf: Bad company, ga ik terug naar het dashboard en ineens zie ik daar hele andere dingen staan dan een half uur geleden. Ik zie ineens dat ik community games kan downloaden, Afleveringen van Heroes beschikbaar zijn, er Gears of War 2 longnight avonden zijn en dat je met een paar games tegen de ontwikkelaars, bekende tv sterren en gasten van websites kan spelen.

    Ik kijken dus bij die community games en bij marketplace (was ook heel anders) staat er bij elk tabblad dat de content momenteel niet beschikbaar is en ik later terug moet komen. Ook stond er iets over Holiday themes en kleding voor je avatar (nu nog, weet ik) en zo'n glazen winterbol die je kan schudden zodat het sneeuwt met al je friends avatars en boven in beeld 'prettige feestdagen' ofzo in alle talen.

    Nu vraag ik me af, was dit een soort update of was mijn account ineens op de Amerikaanse dashboard versie of iets dergelijks. Want mensen van mijn friend list hebben dit niet. Mischien dat jullie hier iets meer van weten...

    Edit: Ik restart net mijn xbox en nu is alles weer zoals het eerst was. Met die saaie 'The guild' video's in plaats van Heroes en Iets over James bond... Ook zijn al die andere dingen nu ineens weer weg...
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent op de een of andere manier in het Amerikaanse dashboard versie gekomen, inderdaad.

    Wss een glitch of dergelijk, maar wel een hele rare :p
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb het net al in een ander draadje gepost, alleen lijkt het mij geschikter om hier te vragen.

    Ik heb net mijn xbox 360 op Xbox.com geregistreerd, waarna ik dus naar bij garantiestatus had gekeken, en deze was schijnbaar verlopen op 6/5/2008 7:59:59 PM. Dit is dan de standaardgarantie.

    Mijn vraag is dus hoe ik kan zien tot hoelang de garantie voor mij bij de rode ring geld, aangezien ik niet weet wanneer ik mijn 360 precies had gekocht. Ik meende ergens begin/mid 2006. Hij is nog nooit opgestuurd geweest voor reparatie.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hebt 3 jaar garantie op RROD en 2 jaar op andere problemen.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    3 jaar RROD
    2 jaar op andere problemen
     
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    en nog 1 x om het af te leren :

    3 jaar op RROD
    2 jaar op andere problemen


    :lol:
     
  14. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik heb een vraagje.
    ik heb gisteren een geheugen kaart van 512 voor de xbox360 gehaald om de save games
    van mijn xbox in de huiskamer ook in mijn slaapkamer te spellen maar ik zie wel de data op de card maar bij saint row2 zegt ie dat er geen save game is hoe kan dit wat heb ik dan aan de geheugen card
    wie kan mij helpen
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb je wel de goede files gekopieerd naar de memory unit? :+
    En waarom heb je in vredesnaam 2x een Xbox360 in huis staan 8)!
     
  16. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel de juiste media geselecteerd dus memory unit i.p.v HDD
     
  17. Rambie

    Rambie Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    op dit moment heb ik mijn xbox via de component aansluiting aangesloten.

    Ik zit er over te denken om hem via de HDMI aan te sluiten.

    Nu zit ik echter met het volgende probleem.. nu kan ik via de component aansluiting de digitale audio out gebruiken vanuit mijn xbox om hem op mijn hi-fi installatie digitaal aan te sluiten. (zit achter op de component aansluiting)

    Zodra ik hem via de hdmi aan wil sluiten heb ik deze mogelijkheid niet meer en weet ik niet hoe ik nu het geluid weer over mijn hi-fi installatie kan aansluiten..

    iemand hier ervaring mee?

    alvast bedankt!

    groeten Rambie
     
  18. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
  19. poffin

    poffin There is no spoon

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom ff deze vragen hier stellen aangezien mijn topic werd gesloten.

    1. Voor welke resolutie zijn xbox 360 spellen nou eigenlijk gemaakt?

    2. Welk soort AV kabel moet je gebruiken om de beste graphics uit je xbox 360 te halen? Want ik heb begrepen dat er meerder soorten zijn zoals component, VGA, HD, HDMI etc. alleen weet ik niet welke het best is voor de beste graphics.

    3. Zijn er Xbox 360 Pro's met Jasper mobo al in NL? Als dat zo is, waar kan ik die vinden?(weet al hoe je het moet identificeren enz, maar moet alleen weten in welke winkels ze verkrijgbaar zijn).

    Alvast bedankt :)
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    1.
    Van 640x480 - 1920x1080 en alle 16: 9 en 16:10 resoluties ertussen als je VGA gebruikt.
    Van 480i - 1080p en alle 16: 9 resoluties ertussen als je HDMI gebruikt.

    2. HDMI

    3. Nee, of ga zelf zoeken zou ik zeggen \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina