1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er eigenlijk wel mee eens dat GTA IV GOTY is geworden, maar er waren natuurlijk wel een paar dingen die mij teleurstelden, zoals de replay waarde van GTA. Ik heb namelijk gewoon geen zin meer om de game aan te raken, maar natuurlijk brengt de DLC er verandering in. Wat kijk ik daar naar uit! _O_

    Maar verder is de Multiplayer wel vermakelijk. Vooral de races. O zo nice :9
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry hoor, :lol::emo: maar heeft ie zelf ook Home al uitgeprobeerd? 8) Ik vind het echt een hele grote tegenvaller tot nu toe. Misschien dat ze over een tijdje wat meer toe zullen voegen, maar heb er verder weinig vertrouwen in. :eek:
     
  3. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA IV GOTY???????? WTF?

    Britney Spears wordt zeker beste concertvioliste van het jaar.

    Die game zoog gewoon, was super eentonig en alle fun was er uit getrokken.......zelfs de radio zoog.

    MGS IV of Fallout 3 dat had ik wel geloofd, maar GTA........

    Maar ja zoals altijd, de massa wil geen kwaliteit..........die willen Gerard Jolin en de Toppers.
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm? GTA IV viel zeker niet tegen, hoor ;) Maar dit zijn meningen, natuurlijk. Maar GTA IV vond ik persoonlijk één van de betere games die dit jaar zijn uitgekomen. Heb met plezier gespeeld in de tijd dat ik speelde ( :+ )
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Home een systemseller?!?!?!? :emo:

    Het is naast de ps3 zelf de meest rampzalige release van deze gen....zelfs nu komt de helft er nog niet in. De andere helft vindt er terecht geen fuck aan.

    GTA goty....tja kan je over discussieren. Ik doe af en toe een missie en vermaak me dan prima. De stad leeft wel echt, dat is erg gaaf gedaan.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er nice uit. Komen al snel met een twee deel!
     
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA IV is voor mij ook zeker geen GOTY, vond de eerdere delen veel leuker.

    Dat heb ik trouwens met veel sequels deze generatie.

    NG2 > Vond NGB leuker.
    Halo3> Vind Halo 1 nog steeds de beste
    MGS4> Vind MGS3 beter
    Metroid Prime 3> Deel 1 is nog steeds de beste
    DMC4> Ben niet verder gekomen dan 3 levels, ugh. Deel 1 is de beste.
    En wat ik gezien heb van de RE5 demo, meh.

    De leukste games deze generatie zijn niet de sequels maar de originele titels. Uncharted, Bioshock, Dead Rising, Crackdown, Rockband, Skate, Mass Effect enz.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kom net het volgende tegen op CNNMoney:

     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Tweakers

    Toch jammer, aangezien het nu wel gewoon om een goed spel gaat.
     
  11. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS3 moet zo snel mogelijk naar 300 dollar/euro zakken willen ze nog een kans maken om iets van die dingen te verkopen.

    De PS3 gaat deze generatie sowieso verliezen, wat een drama verhaal.

    De Wii en PS3 sales ten opzichte van de 360. Wii heeft de 360 ingehaald, de PS3 verliest terrein. Nog steeds lol.


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Grappig hoe Sony Home als dé nieuwe manier van online ziet, terwijl het keihard faalt :+
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kwestie van mening hé :p vond GoW 1 kwa MP ook beter dan GoW 2 multiplayer (voelt te arcade ofzo)

    Al vond ik kwa gameplay NG 2 beter dan NGB. Over de rest kan ik eigenlijk niet oordelen omdat ik die games niet gespeeld heb op Halo na dan. RE 5 demo vond ik juist best wel vet.
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie had gedacht dat Sony het zo moeilijk zou krijgen.... Ik was jaren geleden al niet meer zo gecharmeerd van hun tactieken maar dit soort nieuwsberichten had ik echt niet verwacht...
    Zo richting de kerst geeft het ook weinig hoop voor ze lijkt me zo.
     
  15. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    "Tell yourself the PS3 has superior graphics if it makes you feel better"

    Smakelijk :D
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Jammer voor sony, maar ook aan de ene kant jammer voor ons. Hoe meer concurrentie in de markt, hoe beter voor de consument. Voor sony gaat dat schijnbaar niet op, want de prijs is nog veels te hoog in vergelijking met de rest. Ze willen wel concurreren, maar niet door de prijs omlaag te doen. Dat willen ze doen met games, die later toch niet zo goed verkopen, en met home, ook nu al een flop als ik het zo lees allemaal.
     
  17. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk willen ze wel de prijs verlagen maar ze kunnen het niet. Zeker nu niet.
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Snap ik best, maar denk dat ze het toch nog maar een keer moeten overwegen. Als ze de prijs nou verlaagd hadden, dan hadden ze misschien ook wel dubbel zoveel verkocht, kijk maar naar de prijsverlaging van de xbox ;)
     
  19. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals, ze kunnen de prijs niet verlagen. Natuurlijk is een prijsverlaging de juiste oplossing. Echter, ze hebben daar de afgelopen jaren veel centen verloren. Daarnaast is de PS3 een apparaat waar men niet zo snel winst op kan maken vanwege de hardware. Verder is men flink aan het snijden in het personeelsbestand, met andere woorden, men houdt rekening met moeilijke tijden.

    De software loopt ook nog altijd niet lekker kijk maar naar LBP of Resistance 2. Als de software het wel erg goed zou doen dan zou je hiermee nog enigzins een prijsverlaging kunnen opvangen maar dat is dus niet het geval.

    En dan is er ook nog de sterke Yen die flink knabbelt aan de winstcijfers!

    Sony profit plunges 72 percent on strong yen
    http://finance.yahoo.com/news/Sony-profit-plunges-72-apf-13402649.html
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Eens wat anders dan negatief Sony, namelijk negatief MS nieuws :+:
    Bronh: Shacknews
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina