1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Geweldig wij hebben ook KPN zijn ze lekker bezig dan eerst doet internet het een halve dag niet. En sinds kort ook Live problemen dat ik er word afgegooit.

    Pff weet nu iig wel waar het probleem ligt.
     
  2. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ook even voor de 2e keer gebeld. Ok, hij belde ook naar 2e lijn. Maar hij wist verder niets over problemen met KPN, dus ik vroeg of hij dat even navroeg bij lij 2( uiteindelijk neit gedaan denk ik). Hij zei dat ik poorten moest openzetten, maar dit hoeft helemaal niet, hij heeft et ten slotte altijd super gedaan. Deze een minder goede medewerker gehad, iig minder als die van Arjan. We wachten wel op antwoord van KPN en Microsoft. Gelukkig gaf de medewerken bij Arjan meer duidelijkheid;)
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Beetje jammer dat er zoveel verschil zit in die medewerkers daar. Net als met het aanvragen van die HD Transfer Kit. De een vraagt 'm zo voor je aan de ander zegt: dat moet je via xbox.nl doen... De eenduidigheid is soms ver te zoeken :+
     
  4. Potmikje

    Potmikje Douwe Egberts User

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh gelukkig ben niet de enige :)
    Ik heb sinds kort ook weer veel problemen met kpn en msn/xbox live/gfwl
    xbox.com deed het eerst helemaal niet nu wel weer een beetje.
    Omgeving Nijmegen
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  5. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand in et verleden hier al hetzelfde meegemaakt, kan die miss ook een inschatting maken van hoe lang et duurt totdat et gefixt is....
     
  6. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten, hoop wel snel in ieder geval.
     
  7. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar rond de kerst was het ook zo dramatisch met de verbindingen..
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Xbox.com is bij mij weer bereikbaar! Inloggen op Live gaat ook weer snel, evenals het laden van de friendlist/avatars en marketplace content! \o/ Hopelijk blijft het nu wel goed werken hehe. :D
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De drukke tijd komt er nog aan. Zoals al wordt gezegd was het vorig jaar met kerst echt een drama. Xbox.com werkt nooit lekker bij mij, altijd ontzettend langzaam. Gister een aantal keer van Live gegooid. Ik verwacht dat dit de komende dagen nog niet helemaal soepel zal gaan.
     
  10. JeroenPiek

    JeroenPiek Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt het ook weer beter, nog niet optimaal, maar bijna de snelheid als voorheen..
     
  11. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus iedereen is weer gelukkig..??:+:thumbs:
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb anders nog steeds last van random disconnects.
     
  13. big vin

    big vin Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen, ik ben nieuw op het forum, en heb uiteraard gelijk een hoop lastige vragen :x
    Ik heb sinds twee dagen een xbox pro, en erger me al twee dagen groen en geel aan dat ding.
    In eerste instantie was live met geen mogelijkheid aan de gang te krijgen, ook niet na een vol uur helpdesk. Ik heb het forum al een beetje doorgelezen en begrijp dat dat aan de internet provider lag (telfort, via de kpn lijn?) Xbox live werkt nu ineens gewoon namelijk. Verbinden met de pc werkte ook gewoon.
    Nu heb ik de pc opnieuw geinstalleerd en kan ik met geen mogenlijkheid meer contact met de xbox krijgen :mad: De xbox ziet de pc gewoon niet, maar als ik media delen in MP11 aanzet ziet de pc de xbox wel. Via mijn netwerkomgeving kan ik de xbox echter niet zien. Ik zal wel even de vragenlijst invullen en alvast heeeeel erg bedankt voor de hulp_O_


    Het probleem zie hierboven

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:
    Welke provider?:telfort
    Wat voor soort: ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:20mbit down, 1 mbit upload

    Modem

    Welk merk modem heb je?:Zyxel
    Modem type?: P-2602H-D1A
    USB/ Ethernet?: ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: ? ik heb een multipc modem, dus allebei direct op het internet
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:Windows

    Router

    Welk merk router heb je?:
    Welk router type?:
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: No PC Listed
    Wat heb je geprobeerd?: Ik heb alle poorten die nodig zijn opengezet, geprobeerd de modemfirewall uit te zetten, de windows firewall,
    Waar stopt de test?: hij herkent de pc gewoon niet
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):eek:pen poorten, gebruik media sharing etc etc.

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: aangevinkt, SUA only

    ik ga nu proberen media connect te installeren, kijken of dat beter werkt dan MP11. Ik heb trouwens XP draaien, daar kan geloof ik geen mediacenter op?
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  15. big vin

    big vin Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    okee, dan ga ik dat eerst proberen. Zou dit kunnen helpen mijn verbindingsproblemen op te lossen?
     
  16. big vin

    big vin Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ? ik kan mediaconnect nergens vinden, iemand nog tips?

    Het vreemde vind ik dat de xbox heel mn pc niet ziet. Voor dat ik mn pc opnieuw heb geinstalleerd zag hij hem gelijk maar was er van alles mis met de instellingen, moest ik van alles aanpassen etc, nu helemaal niks???!
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    media connect bestaad niet meer . je moet media speler 11 gebruiken .. maar dat is een drama . je kan het beste Tversity gebruiken om mediate streamen. Dat programma verhelpt je verbindingsproblemen.
     
  18. big vin

    big vin Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wilde ik weten, ik ga het dan toch maar proberen, dankjewel
     
  19. big vin

    big vin Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Gedaan, het werkte gelijk!!
    kut MS

    Nu moet ik alleen eerst door 500 mappen heen voordat ik bij mn data ben, kan dat nog uitgezet worden op 1 of andere manier, dus dat je gelijk als ik mn pc aanklik ik kan kiezen uit de files die in 1 map staan?
     
  20. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een heel korte vraag, hoop dat ik hier aan het juiste adres ben.

    Binnenkort verhuis ik naar Amerika voor 2 jaar. Daar wil ik graag wel 360 gamen. Nou heb ik begrepen dat de 360 regiocode heeft, althans de games. Ik zal daar dus een nieuwe 360 moeten kopen. Kan ik daar dan mijn L!VE account van nu gewoon gebruiken? Hoe werkt dit, moet ik dit aanvragen?

    Groetjes en BVD!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina